Missä saisi edullisesti teroituksen hokkareille? Muistan nähneeni ilmoituksen, jossa mainostettiin 5 tai 6€ teroitusta, mutten muista paikkaa.
Luistimien teroitus
6
2550
Vastaukset
- skriip...
Opetteles googlettamisen taito niin löydät vastauksen asiaasi.... ;)
Huoltokorjaamo Veikko Grönroos – Luistinten teroitukset 5 ...
www.turunkiekko.fi/.../huoltokorjaamo-veikko-gronroos-luistinten-tero...
Veikko tarjoaa Luvian Kiekon jäsenille luistinten teroitukset 5€ hintaan. Kysy myös lisää etuja ... Luistimien teroitukset, profiloinnit, terien vaihdot ja niittaustyöt.- Kohta jäälle
Skriip, opettele itse medialukutaito! Tämä on Turku-palsta. Tervemenoa Poriin teroituttamaan pääsi. Muistithan myös liittyä Luvian Kiekon jäseneksi?
Nyt joku fiksu turkulainen, kerro missä saan hokkarien terät teräviksi ilman sarvia ja hampaita! O^O
- Pikasuutari
Mene vaan "kohta jäälle" sinne luvialle,jos et lähimpään suutariin osaa mennä...
Eihän fiksuja turkulaisia ole olemassakaan ja: miksi kirjoitat "poriin" isolla mutta "turkulainen" pienellä? No,olet varmaan turkulainen..... ;)- Vittu_mitä_porukkaa
Koska se on oikea kirjoitusmuoto pelle! Oli näköjään kaikille liian vaikea kysymys. Sport Service Turussa on laadukkain teroitusliike.
- Uusuusavuton
Vie vaikka suutarille. Ei ole noin vaikeaa etsiä paikkaa. Uusavuttomuus huipussaan
- Axl7
Vuosi tästäkin vierähtänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657