Olen jo kuukauden epäillyt että on täitä.... isä on tarkistanut tukan mutta ei löytänyt mitään sanoi vaan että hilsettä on. Hän löysi valkoisia pisteitä. Kun taas minä kampaan hiuksia ja käytän tervashamppoota ja pyydän saunaa. Mutta se on niin vaikeaa. He eivät vaan usko. Pää kyllä kutiaa ja paljon. Kun kampaan niin välillä tippuu ötököitä jotka ovat aika tummia mukana tulee myös mustia, harmaita ja valkeita "pisaroita". Mä tarvitsen mun vanhempien apua tähän! Miten saan ne vakuuttumaan. Mulla on kyllä pian terveystarkastus että pitäisikö kertoa terveydenhoitajalle vai ei?
Onko minulla täitä?
2
187
Vastaukset
- huuuuukko
Juu sulla on täitä. Mee ostaan tai käske vanhempias ostaan täishampoota. Ja pese petvaatteet ja pipot 60 astetta. Ite kans näytin aikoinaan purkista kun ei muuten uskonu.
- apuatulossa
Täitä sinulla on! Meillä oli viime syksynä ja kutina oli kova. Pienet täin munat näyttää hilseelle mutta eivät ole sitä. Täit lisääntyy nopeasti ja paljon. Täishampoopaketissa on täi kampa johon täit jää kiinni ku kampaileee sillä samoin siellä on ohjeet miten pitää toimia. Pidä ainakin nyt tukka kiinni koulussa jos siis pitkä tukka, nii täit ei tartu kavereihin. Niin ja täitä on varmasti muillakin sinun luokkaansa eikä ainoastaan sinulla. Kannattaa kuitenkin hoitaa asia pois päiväjärjesyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893834- 252156
- 2002072
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871654PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3531532Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161213Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale921205- 931130
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926