Olen jo kuukauden epäillyt että on täitä.... isä on tarkistanut tukan mutta ei löytänyt mitään sanoi vaan että hilsettä on. Hän löysi valkoisia pisteitä. Kun taas minä kampaan hiuksia ja käytän tervashamppoota ja pyydän saunaa. Mutta se on niin vaikeaa. He eivät vaan usko. Pää kyllä kutiaa ja paljon. Kun kampaan niin välillä tippuu ötököitä jotka ovat aika tummia mukana tulee myös mustia, harmaita ja valkeita "pisaroita". Mä tarvitsen mun vanhempien apua tähän! Miten saan ne vakuuttumaan. Mulla on kyllä pian terveystarkastus että pitäisikö kertoa terveydenhoitajalle vai ei?
Onko minulla täitä?
2
147
Vastaukset
- huuuuukko
Juu sulla on täitä. Mee ostaan tai käske vanhempias ostaan täishampoota. Ja pese petvaatteet ja pipot 60 astetta. Ite kans näytin aikoinaan purkista kun ei muuten uskonu.
- apuatulossa
Täitä sinulla on! Meillä oli viime syksynä ja kutina oli kova. Pienet täin munat näyttää hilseelle mutta eivät ole sitä. Täit lisääntyy nopeasti ja paljon. Täishampoopaketissa on täi kampa johon täit jää kiinni ku kampaileee sillä samoin siellä on ohjeet miten pitää toimia. Pidä ainakin nyt tukka kiinni koulussa jos siis pitkä tukka, nii täit ei tartu kavereihin. Niin ja täitä on varmasti muillakin sinun luokkaansa eikä ainoastaan sinulla. Kannattaa kuitenkin hoitaa asia pois päiväjärjesyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984