Olen juuri perustanut toiminimen ja olen ajatellut itse hoitaa kirjanpidon. Onko kellään kokemusta netistä imuroitavasta Jussi Lahdenniemen tekemästä Tappio-kirjanpito-ohjelmasta? Onko se ihan käypänen yhdenkertaisen kirjanpidon hoitamiseen?
Kirjanpito-ohjelma Tappio?
6
2480
Vastaukset
- toimiva
eli itsellä oli sama juttu - pieni toiminimi ja etsiskelin halpaa eli ilmaista ja helppoa ohjelmaa ja törmäsin Tappioon.
Siinä on kaikki mitä tarvitset.
Suosittelen - älä turhaan laita rahojasi maksullisiin ohjelmiin.- on vaan
Ilmaisohjelmien ongelma on ylläpidon puuttuminen ja häviäminen kun ohjelman tekija "meni töihin xyz-isoon-firmaan" (jo pari kertaa karvasti olen todennut). Samalla loppui hänellä kiinnostus ylläpitoon ja kehittelyyn.
Käyttäjät jäävät sitten ihmettelemään.
Kirjanpito on sen verran tärkeä asia, että siihen kannattaa hankkia ammattilainen tai vakiintunut ohjelma.
Tappio-ohjelman nimi on kyllä huvittava siitä plussaa (ei Tappiota) :) - sow68
ko ohjelman, olisi kiva kokeilla!!!
- hennessy
sow68 kirjoitti:
ko ohjelman, olisi kiva kokeilla!!!
- Hillis
koitin tehdä yhdistyksen kirjanpitoa sillä ja se ei pelittänyt kunnolla. Esim. voiton/tappion kirjasi taseeseen väärän merkkisenä...?! :(
- propakandaa
Hyvin ohjelma meillä on pelannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618