Sivarien runokilpailu!

Ylituomari

Eniten peukutuksia saanut runo/laulu/virsi/tarina voittaa! Kilpailuaikaa vuoden loppuun saakka.

8

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin hyvää puuta

      Kullin nuolija /
      Lastan vuolija.

    • En kerro

      Mä lihiksen syön,
      Mä lihiksen syön,
      Mä lihiksen syön,
      Mä lihiksen syön,
      Mä lihiksen syön,
      Mä burgerin syön,
      Mä burgerin syön,
      Mä burgerin syön,
      Ja majoneesin,
      pyyhi huuliltain,
      Ja lähden,
      salille kuvaamaan.

      • Vapaa kriitikko

        Todellinen mestariteos! Tämä on sitä urbaania runoutta, josta on puhuttu niin pitkään. Voin sieluni silmin nähdä grillin ja sen, kuinka syöjä hellävaraisesti sipaisee kaksoisleukaansa roiskuneen majoneesin servettiinsä ja luo vielä viimeisen viipyilevän katseen grillin ruokalistaan ennen kuin astuu paikallisbussiin.

        Tuomaristoon kuulumattomattakin jaksan ennustaa, että runo kilpailee kisan kärkisijoista. Jopa voittajaksi musta hevonen!


    • Hymyilevä Hannes

      Nocturno
      ( ranskaksi, yöllinen tunnelma)
      Ei mitään kiirettä, viimeinen bussi lähtee Kallun grilliltä Pansioon klo 02.00.

    • Kim El af Sund

      Mä kotiin grilliltä luistelen ja olavia muistelen
      Mä sanat nuo nyt mieleen saan kun olavia muistan vaan

      Nahkahuilun lutkuttajaa ei tarvita me politiikkaan
      Tuhkaluukun nuolijaa ei meistä koskaan saa!

    • Kilpailun voitti

      Kuuluisa undergound runoilija Kim El af Sund, joka extenttiaalisella urallaan on saanut itselleen monia kansainvälisiä palkintoja vastaavissa kipailuissa.

      Kim El af Sund koki tämän kilpailun hyvin haastellisena ja oli hyvin liikuttunut voitostaan hetki sitten kun ruskean talon väki kävi häntä onnittelemassa turun tammitiellä. Kim kertoi, että aikoo käyttää palkintorahat kallun grillillä ja saa vihdoin ostetuksi aina haaveilemistaan kallun ranskiksista ketsupilla. Olavi itse on myös luvannut heittää hänet kotiin nummelle, niin säästyy 3euroa bussirahaa.

      kim kertoo myös jatkavansa samasta aiheesta ja suunnitelmissa on ruonokokoelma julkaiseminen lähivuosina.

      Onnea kimille ansaitusta voitosta!

    • Valitamme

      Tämä ei ole lainkaan oikeudenmukaista ja me suuri joukko turkulaisia aijomme valittaa valinnasta hallinto-oikeuteen, koska katsomme, että Kim El af Sund on plagioinut runon suoraan rakkaan johtajamme olavin suusta.

      Palkinto olisi kuulunut itse johtaja olaville ja Kim El af Sund pitäsi asettaa syytteeseen tekijänoikeusrikkomuksesta.

    • Suurta joukkoa

      turkulaisia on loukattu syvästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe