Kysymys tytöille onko hyvä vartalo

kik sampo_veikka

paino:46 pituus:158.5 harrastan karatee voin lähettää kuvia kikis

8

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karate on surkkeeta

      Ei karatea mitää opeteta surkee paikka. nyrkkeily,judo,hanmoodo,taekwondo ovat paljon parempia kuin joku karate voin sanoo omasta kokemuksestani

      itellä oranssi vyö karatessa

      ja kai on hyvä vartalo jos suostut näyttämään itseäsi tuntemattomille tai vain yrität hankkia huomiota.

      ja nyt mitä halusit kuulla:

      Hieno kroppa tuu Kik?

      • Kik sampo_veikka

        mielipide on kuin perse reikä jokaisella on sellainen. Musta karate on hyvä harrastus ku pärjään siin hyvi voitan sm kisoi ja ens vuon meen sveitsii em kisoihi tulkaa kikkaa


      • Kik sampo_veikka
        Kik sampo_veikka kirjoitti:

        mielipide on kuin perse reikä jokaisella on sellainen. Musta karate on hyvä harrastus ku pärjään siin hyvi voitan sm kisoi ja ens vuon meen sveitsii em kisoihi tulkaa kikkaa

        Mulla on 1kyu eli seuraava on musta vyö kyllähä mustaki tuntu tolta ennen ku pääsin kunnol alottaa ja oon 12v ny


      • Tuutko kikkaa
        Kik sampo_veikka kirjoitti:

        Mulla on 1kyu eli seuraava on musta vyö kyllähä mustaki tuntu tolta ennen ku pääsin kunnol alottaa ja oon 12v ny

        kaikki vaa rohkeesti


    • Pfff

      Ei vittu tätä ekaa kommentoijaa... Oho, oho.. oikee oranssin vyön oot saanu. Et kyllä tiiä karatesta pätkän vertaa sillä sun oranssin vyöarvon avulla, säälittävä persimijä.

      T. entinen karateka, nykyinen nyrkkeilijä ja potkunyrkeilijä

      PS. karatea on erilaista. On kunnon kontaktiottelua, sekä sit rauhallisempaa pistehakuista ottelua.

    • Tyttöhh

      No ikähän tossa ratkasee, kui vanha oot??

    • habamään

      Siima

      • Sampo_veikka

        Oon 12v 2002 Ja en mie mikää siima ole ku mun lihas prosentti on 38.9% ja rasva on 16.4%


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe