http://www.mitavittua.fi/2014/12/13/varakas-pedofiili-maksoi-itselleen-lyhemman-tuomion/
Rahalla saa
1
133
Vastaukset
- Vaan mitä
Niin?
Ensinnäkään asenteellisen tietämättömyytensä jo heti otsikossa paljastava lehti ei ole se maailman luotettavin tietolähde. Tällä(kään) jutulla ei jutun tekstin mukaan ollut mitään tekemistä pedofilian kanssa.
Sitten siihen tuomioon. Kuten tuolla jutussa lukee:
"– Tämä on lainsäädännössä meillä, että asianomistajan kanssa tehty sovinto otetaan huomioon lieventävänä. Itse (rikoksentekijä) pystyy tekemään jotain sen hyväksi, että tuomio lyhenee."
Ihan yleinen oikeuskäytäntö, eikä todellakaan mitenkään ainutlaatuinen Suomessa. Tietenkin rikoksentekijän ja uhrien sovinnolla on merkitystä tuomioon, sanoohan sen jo maalaisjärkikin. Tai siis sanoo kaikilla muilla, paitsi kiihkomielisillä vouhkaajilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647