Tulevia keskusteluiyta ajatellen

aito.nobina

Loin nimimerkin, jotta kukaan ei enään käyttäisi mihinkään kommentointiin nimeäni tai sen kauttaa muutoin loisi selkeästi keinotekoisia ilmentymiä joiden kautta luoda mun sunteen joitain tai jotain, jota ei ole. Kun ja jos kommen toin tulevissa ketjuissa teen sen NM. aito.nobina., joten ihan turhaa tulevaisuudessa esittää olevansa minä, kun ei sitä ole. Tehdään asiallista asioihin todellisesti pohjaavaa keskustelua ja te jotkut koittakaa olla miehiä/naisia/henkilöitä ja yrittäkää edes kyetä asialliseen ja asioiden vaatimien todellisuuksien kautta luotuihin keskusteluihin. Ari Kähärä NM aito.nobina

42

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin Daiju

      Unohdit mainita lisäviitteksi vielä että Aito Landepaukku.

      • stadin typerys

        voisi olla yhtä suoraselkäinen kuin Ari. Mutta kun ei riitä kyky, eikä olemus olla oikeasti sitä mitä on. daijuhan merkitsee että on ns. typerys ja idiootti, vähäjärkinen ja outo hyyppä.


    • aito,nobina

      urpå

    • kikkareeee

      Käkkärähän se siellä taas. Muista käydä pyyhkimässä pölyt kuvastasi joka on hanurilan luottarikopin ovessa.

    • Korsto.

      Miksi Nobinan bussit ajaa jatkuvasti ylinopeutta ja useimmiten kuskina on virolainen, venäläinen, tai tumma poika,
      Annan seuraavan kerran kuskille kunnon korvapuustin , jos ajaa niin, että aiheuttaa vaaraa muulle liikenteelle tai minulle.

      • Talkoo-Taavetti

        Hyvä Ari!
        Olet suoraselkäinen, rehti ja hyvä bussinkuljettaja. Jos kaikki olisivat kuten Sinä, niin joukkoliikenteen arvostus nousisi varmasti!
        Jatka samaan malliin.


      • Kelokalle
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Hyvä Ari!
        Olet suoraselkäinen, rehti ja hyvä bussinkuljettaja. Jos kaikki olisivat kuten Sinä, niin joukkoliikenteen arvostus nousisi varmasti!
        Jatka samaan malliin.

        Diibadaabaa ne on ne hänen mielipiteet ja kirjoitukset. Kuten kaikki muukin touhuilu.


      • Kelo sä oot vaan
        Kelokalle kirjoitti:

        Diibadaabaa ne on ne hänen mielipiteet ja kirjoitukset. Kuten kaikki muukin touhuilu.

        kade, kun et ole käde eli Ari. sinulta ei ole tullut vielä yhtäkään sellaista esitystä kommenteissasi joiden suhteen sinut olisi otettava vakavasti. kuten nytkin , osoitat vaan tällä kommentoinnillasi olevasi ihan yhtä tyhjän kanssa.


    • Parta Jugi

      Hanurilan Varikolla Aito Oikea Koiranturpa ylpeänä esittelee porukalta saamiaan mummokalsareita ja muitakin härpäkkeitä. Kiitospuheen pitää ilmeisesti kuvansa vieressä olevassa huoneessa.
      Kiitos kaikille keräykseen osallistuneille kavereille Hanurilassa , sekä erityiskiitos Ullalle.
      Itse tarjoaisin kaljat ihan face to face , mutta kun tämä nicci ei edes puhelimeen vastaa , eikä uskalla tulla face to face tapaamaan. Ehdottaisi itse paikan ja ajan jos ei mies päästä muuten. Mutta jättäisi ne mummokalsarinsa sinne pukukaappiin Hanurilaan jos kaljan merkeissä tapaa .

    • Jugi, heti huomenna tapaamme työvuoroni jälkeen klo. 15.25 Kontulan helmi grillillä. Ole mies, äläkä piiloudu minkään lehden tai menyyn taakse, vaan osoita olevasi se kuka olet. Katsotaan huomenna onko susta oikeasti sanojesi ja toimintasi taakse! Pyydän tässä samalla mahdollisia tahoja joilla on aikaa tulla ko. tapaamiseen, sillä sitten katsotaan onko tuosta jugista muuhun kuin harvaa partaa tutisuttamaan.

      • Helbin Pera

        ei taida tuo jugi ilmestyä paikalle. Mä tuun emännän kaa syömään sinne ja samalla katsomaan ja todistamaan , et onko äijästä muuhun ku reposteluun. Teitä on ollut mielenkiintoista seurata ja vallankin kun toinen teistä eli tuo parrakas uhooja tuntuu aina olevan poissa, vaikka esittää paikalla olleensakin.


    • nobinat

      HEI! joku on rekisteinynyt minun nimimerkilläni!
      käyttäjä aito.nobina ei ole oikea minä.

      uusi nimerkkini tulee olemaan tämän viestin jälkeen nobinat joten älkää plz esittäkö että olen minä. kiitos

      • ai to nobina

        on se joka on ko. nimimerkin rekisteröinyt. Kait sä sen verran sääntöjä osaat ja tunnet? Miten voit sanoa olevasi aito nobina, jos kerran et ole. Tällä saitilla kun tuntuu olevan jotenkin normaalia asettautua toisen henkilöllisyyteen, ilman oikeutusta. Joten ole se mikä olet, älä mitään muuta.


      • ootko

        rekisteröinyt ittelles tuon nimimerkin nobinat, sillä jos et, niin sitä voi käyttää ja varmaan käyttääkin joku toinenkin. Eli jos haluat sen vain olevan sun oma, niin mee sivulle ja rekkaa se.


    • auto.nobina

      tunteeko joku nobinan harryn?

    • aito.apina

      Mun sitten pitäis rekisteröidä nimimerkki aito.apina, on vielä vapaanakin eli ei ole kellään käytössä.

      T: Gorilla King Kong

      • vapaa apina

        Gorilla k&k on hyvä ja menee ko nm rekisteröimään. Onneksi suomessa ei ole vapaana yhtään king kong gorillaa, kuin vapaana olevaa apinaakaan.


      • Parta Jugi
        vapaa apina kirjoitti:

        Gorilla k&k on hyvä ja menee ko nm rekisteröimään. Onneksi suomessa ei ole vapaana yhtään king kong gorillaa, kuin vapaana olevaa apinaakaan.

        Kuules aito Hanuilan maitopoika.Sinä ouolenvuookauden varoitusajalla kaljalle pyytelet ,etkä ota huomioon sitä ,että havemmalla mahdollisuus siitä seisomalta tulla. Mahtisitkoitse päästä yhtäkkiä minnekää ? Ota huomioon ttyövuoot ja minäkin olen Tampereellaja vasta pyhien jälkeen tavattivissa sovinnon mekeissä.
        Älä rakenna riitaa ja suotta kiusaa Pasilan poikia, kun lahjahan se oli ja koko varrikon porukalta.
        Haukut täällä reppanoiksi ja vaikka miksi kaikkia , mutta itse et kestä mahdollisia bumerangeja. Saati face to face , kun ehdotat liian pikaisia tapaamisia. Ehdota uusi aika Helmeen ,niin vamasti tulen ja Hanurilastammekin muutama.


      • no niin jugi nähdään
        Parta Jugi kirjoitti:

        Kuules aito Hanuilan maitopoika.Sinä ouolenvuookauden varoitusajalla kaljalle pyytelet ,etkä ota huomioon sitä ,että havemmalla mahdollisuus siitä seisomalta tulla. Mahtisitkoitse päästä yhtäkkiä minnekää ? Ota huomioon ttyövuoot ja minäkin olen Tampereellaja vasta pyhien jälkeen tavattivissa sovinnon mekeissä.
        Älä rakenna riitaa ja suotta kiusaa Pasilan poikia, kun lahjahan se oli ja koko varrikon porukalta.
        Haukut täällä reppanoiksi ja vaikka miksi kaikkia , mutta itse et kestä mahdollisia bumerangeja. Saati face to face , kun ehdotat liian pikaisia tapaamisia. Ehdota uusi aika Helmeen ,niin vamasti tulen ja Hanurilastammekin muutama.

        Sunnuntaina klo 13.00 Helmessä. Ole mies ja esittele ittes ja tuo ihmeessä se klaanisi mukaan,. jk. En kiusaa Pasilan poikia, järjestän niille vain töitä.


      • Parta Jugi
        no niin jugi nähdään kirjoitti:

        Sunnuntaina klo 13.00 Helmessä. Ole mies ja esittele ittes ja tuo ihmeessä se klaanisi mukaan,. jk. En kiusaa Pasilan poikia, järjestän niille vain töitä.

        Nyt sovitaan riittävän ajoissa että ehditään työvuootkin täällä Hanurilassa molemmat sopia.
        Ystävänpäivän aattona 13.2 klo 18 Kontulan Helmigillissä sovinnon ja ystävyyden merkeissä ja vävyt ja mummokalsait jätät kotiin ja meitä tulee muitakin onnittelijoita ja ystäviäsi. Mukava että sinäkin viimein haluat face to face tavata.


    • Veikko Veoliasta

      Tulemme täältä toisestakin firmasta kannustamaan sovinnon tekoa ja jos Lady Käkä on todella ollut niin tyttömäinen , että on porukalla kerätyn lahjan takia painellut Pasilan poikia naurattamaan , niin sietäisi käydä ne hakemassa ja pukea ne päällensä siellä Helmigrillissä. Tai luovutetaan siellä sille uudet jos ei sopua synny.

      • Jokos Vääliön Veikko

        On saanut lapun käteensä?


      • Kom Mari
        Jokos Vääliön Veikko kirjoitti:

        On saanut lapun käteensä?

        Onko se aina lapun saannin merkki jos ottaa kantaa asioihin ?


      • Veikko Veoliasta
        Jokos Vääliön Veikko kirjoitti:

        On saanut lapun käteensä?

        Eipä ole Veka saanut lappua ja sekös neitä Käkää harmittaa. Koiran haukuntaa selvästi äskeinen kommentti. Ladyn ihan selvästi kirjoittama ,mutta ystävänpäivänä ystävyyden merkeissä tulen katsomaan Jugin ja Lady Käkän tapaamista.


      • Heikki Helbiltä
        Veikko Veoliasta kirjoitti:

        Eipä ole Veka saanut lappua ja sekös neitä Käkää harmittaa. Koiran haukuntaa selvästi äskeinen kommentti. Ladyn ihan selvästi kirjoittama ,mutta ystävänpäivänä ystävyyden merkeissä tulen katsomaan Jugin ja Lady Käkän tapaamista.

        Minäkin tulen paikalle .


      • Parta Jugi
        Heikki Helbiltä kirjoitti:

        Minäkin tulen paikalle .

        Tervetuloa vaan kaikki ! Semmoiset huhut liikkuu että Ladypoikamme tarjoais vaikka minä lupasin ensimmäisen kierroksen ,mutta hyvä niin. Olen heti oven viereisessä pöydässä ,tai heti ovesta suoraan edessä olevassa. 13.helmikuuta.


      • Partajugi

        Tarjosiko teille ja voisiko vaikka tämä vahingoniloinen , mulle ilmeisesti putkareissun jäjestänyt lajhakeräyksemme saaja itse kommentoida miksi ei tohtinut tavata mua face to face , vaan jäjesti tilanteen jossa hikeennyin ja sit mua vietiin ? Koiramainen teko , mutta mitäs tolta voi muuta odottaakaan. Pistetään pojat uusi keräys pystyyn Hanurilassa ! Kohtahan on niukkojen alusasujen käyttöaika akoilla .


      • nob

        ei oo kikkura enää nobinan mies. puhals ittensä pihalle


      • Partajugi

        Mieshän se ei ole ollutkaan , sehän tiedetään kaikki. Järjestää putkareissuja , vaikka sovintoa yrittää sen kanssa tehdä. No sovitelkoon niitä keräyslahjojaan yllensä rauhassa. Tehdään kohta täällä Hanurilassa sille catwalk , jotta voi esitellä niitä meille.


    • Lakeuspiipittää

      No eikös ole huomenna 2.11 pe. klo 18 se Helmigrillin kokoontumistilaisuus AKT-väen ja mitä ymmärtänyt olen, sovinnonteko Jugi-Kähärä ? Mikä kumma takinkääntäjä se Kähärä josta paljon kerrottu ja kertonut itsestäänkin jo vuosia ?
      Mielenkiinnolla mukana ja myöskin se pohjalaanen lakeuren tuhkamuna sieltä jos ootta Hesaas, niin mukaan vaan mutta rutisemati. Täällä pelaa AY-väen meininkit.

    • Partajugi

      Paikalla olisimme. Riippuu ihan siitä tuleeko tuhkamuna sekä takinkääntäjäkin paikalle.

    • Karjuheinolasta

      Mites on Kähärä, oletko varautunut ja millä tavoin kun tulee vasemmistohallitus ?
      Persut saisivat myös rynniä, niin häviäisi matut maastamme.
      Autovero alas ja fillarivero ylös.

    • Partajugi

      Se on nykyään niin hiljainen kuin hiiri joka on haukannut vika juustosta, mitä termiä käytti saadakseen meitä nalkkiin, vaan joutuikin itse nalkkiin kun koirana haukkasikin vika luusta.
      Puhalsi pilliin ja se oli siinä.
      Ei auttanut pomojen pullankannaot, ei puolueTOVERIT eikä AKT kun ei kuulunut siihen, luuseri kun on. No sai mitä tilasi.
      Nähdä saa todella kun vasemmisto jyrää, niin johan Juhanaa ja panopuutansa Kähärää jo vituttaa rankasti.
      Käde kun luet tämän, niin perjantaina olen Helmessä jos kysyttävää tarkemmin.

    • Karjuheinolasta

      No nythän se SDP jyräsi.
      Siitä saivat.

    • Anonyymi

      No niin ehkä muutosta luvassa.
      Nyt ei voi luoda enää nimimerkkiä, mutta voihan sen lisätä allekirjoitukseksi ja nyt voi anonyymisti mistä vaan vaikka omalta puhelimelta laittaa.
      Jotkut paskahousut vaativat rekisteröitymistä, mutta Taavetti EI rekisteröidy !!!

      t. Talkoo-Taavetti

      • Anonyymi

        No niin. Tänään sitten Helmeen, nyk ilanoon Kontulaan.
        Ei kiusata Kähärää, vaan tehdään porukalla Jugin myötä sovinto hänen kanssaan, vaikka neitijengiin kuuluukin. Kello 18 alkaenhan se oli.

        Karju Heinolasta


    • Anonyymi

      Niin oli ja nyt tulevana perjantaina 14. 8 ja sama aika ja sama paikka.
      Piikki on auki Jugin nimissä.

      Partajugi

    • Anonyymi

      Mahtaakohan uskaltaa Helbin tissiposki Helbäijä tulla.
      Kutsuttu on kyllä.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Nähtäväksi jää huomenna 18.9 perjantaina klo 18- jälk.
      Ei se uskalla meitä kohdata face to face, tai Syvästi on kielletty tulemasta.

      Parta Jugi

    • Anonyymi

      Eipä näkynyt kumpaistakaan perjantaina, nyt uudessa mestassa Pikkulinnussa, mikä kadun toisella puolen ostaria.
      Tissiposki Kähärä se vaan ei tahdo sovintoa tehdä.

      Parta Jugi

    • Anonyymi

      Kähärä piilottelee Lappeenrannassa vessanpesufirmansa, yksinyrittäjyyden varjossa.

    • Anonyymi

      Ei uskalla tulla sopimaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe