Noin viisitoista vuotta sitten näin telkkarissa ohjelman, jossa joku vaatekaupan nainen selitti, miten juuri nyt on naisten vaatteissa muodissa tiukat housut ja että pian tulee sitten muotiin väljemmät. Ohjelmassa oikein näytettiin esimerkkinä tuollaisia väljiä housuja jonkun tytön jalassa.
Tätä väljempää muotia ei koskaan tullut. Pikemminkin kävi päinvastoin ja naisten perseen esittely on sittemmin saanut yhä säälittävämpiä muotoja mm. leggingsien astuttua kuvaan. Välissä oli toki lyhyt kausi, jolloin leggingsien kanssa kuului käyttää perseen peittävää pitkää paitaa tai puseroa. Tätä sivistyneisyyden aikaa kesti ehkä korkeintaan vuoden, jonka jälkeen persettä piti taas päästä esittelemään. Naiset vieläpä käyttävät stringejä, jotta perse olisi maksimaalisen esteettinen katselukokemus.
Nykyinen fitness-buumikin pyörii lähes yksinomaan perseen ympärillä. Naisille suunnatut treeniohjelmat myydään lupaamalla pyöreämpää ja kiinteämpää persettä. Naisille on myynnissä paitoja, joissa lukee "Yes, I squat", joka teksti on tarkoitus saada samaan selfieen treenillä kuritetun perseen kanssa. Ja naiset totta totisesti räpsivät kuvia omasta perseestään. Uudet treenitrikoot tulee aina esitellä ja nimenomaan takaapäin. Kuntosalit ovat väärällään omaa persettään kuvaavia naisia.
Mikä siinä perseessä on niin ihmeellistä? Eihän sieltä tule muuta kuin kakkaa?
Naiset ovat liian persekeskeisiä
26
2035
Vastaukset
- asdasdasddsa
Oletko sinä se palstan aseksuaali tapaus?
- tiukkapeppu
Sitähän äijät haluaa :)
- ja sama jatkuu
Naiset ovat sitä, naiset ovat tätä..
- ätmi
haluuko ne naiset että niitä tuupataan takaluukkuun kun niin kovasti persettään esittelevät?
- asdasdasddsa
Kikkelin voi työntää pimppiin myös takaa päin ;)
- Kurahaarat
Tähän voin todeta, että usein heillä on sekä pillureikä että persereikä nussittu yhtä löysäksi, ja löysä paska valuu löysästä anaalista löysään vittuun. Samalla tavalla kura roiskuu pani kumpaan reikään tahansa!
- Pyllymies.
Pyllymiehenä olen iloinen tästä muoti-ilmiöstä.
- Voi tätä menoa.
Seuraavaksi tulevat läpinäkyvät housut.
- uhaahjee
kun ätmi ei saa sitä per'settää kiukuttaa ja ärsyttää ja haukkuu hän kaikkia maan päällä kun ei itse sitä millään saa koskea ja tuntea , ja voi voi kun ätmiä kiukuttaa oikein raivoon asti nä naisten ihanat treenatut kiinteät peput, joita hän saa vain katsoa mutta ei koskaan koskea
no, jotkut kyllä tykkää roikkuvista läskeistä selluliitti lölleröistäkin :)- Pete tässä terve
Ei kukaan tykkää roikkuvista läskeistä selluliitti lölleröistä, mutta ne voi hyväksyä.
Kannibaalit on asia erikseen.
- Lopettakaa jo
"kun ätmi ei saa sitä per'settää kiukuttaa ja ärsyttää ja haukkuu hän kaikkia maan päällä kun ei itse sitä millään saa koskea ja tuntea ,"
luitko tekstiä? Ätmihän juuri toteaa tuossa että " Eihän sieltä (perseestä) tule muuta kuin kakkaa".
Ja näinhän se juuri on. Kakkaa sieltä vain tulee ulos, joten miksi sitä pitää tuijotella ja haluta? Itsekin tiukkapeppuisena tytöntyllerönä päästän aina muutamat tiukat pierut kun vanhat sedät tuijottavat pyllyäni. PRÖT PRÖT PRÖT! Siihen loppuu usein perseen katselu ja kärpäset pörräävät pierupyllyni yllä.- munaton ätmi
katkerana taas selittämässä kun kiukuttaa ettei saa naisten pe'rsetä kosketella , runk runk, koita kestää
- Lopettakaa jo
munaton ätmi kirjoitti:
katkerana taas selittämässä kun kiukuttaa ettei saa naisten pe'rsetä kosketella , runk runk, koita kestää
Haluatko tulla haistelemaan pyllyäni? Se on ruskeanvärinen, paskan hajuinen, täynnä finnejä ja kärpästen asuttama.
Vieläkö kiinnostaa pyllyt? - runk runk
Lopettakaa jo kirjoitti:
Haluatko tulla haistelemaan pyllyäni? Se on ruskeanvärinen, paskan hajuinen, täynnä finnejä ja kärpästen asuttama.
Vieläkö kiinnostaa pyllyt?mulla on kivan pyöreä ja kiinteä, en tee mitään sun roikkuvalla haisevalla ätmi-per'seellä, haistele itse , sen takia oletkin katkera, kun vain omasi on tarjolla
- multitool
Muistui mieleen 80-luvulta naisten ns. porkkanamallin farkut. Vyötärö oli tiukka, mutta perceen kohdalla denimiä oli sitten puolineliötä liikaa aikaansaaden hieman väljähkön ja pussimaisen ulkonäön. Lahkeensuuta kohden sitten kapeni aika voimakkaasti, ja se lahjekin oli vielä muutaman sentin liian lyhyt.
Kenenkähän "disainerin" aivoista moinen silmänilo mahtoi olla lähtöisin.
Ei ikävä. - Lihhdlhjvdvöid
Eiköhän se muoti oli miesten luomaa ja sanelemaa. Naisista tehdään juuri niin seksuaalisia kuin halutaan ja nainen, joka haluaa pysyä hengissä joutuu alistumaan ehtoihin. Hulluja sovinisteja tämäkin ketju täynnä.
- '¨'¨'¨'
Kaikki parhaat muotisuunnittelijat ovat miehiä.
- muotia Suomeen!
'¨'¨'¨' kirjoitti:
Kaikki parhaat muotisuunnittelijat ovat miehiä.
Tarkoittanet tietysti Ridge Forresteria?
- niin on
Naisilla on perse keskellä kämmentä.
- Anonyymi
Edelleen yhä ajankohtaisempi aihe. Useimmat naiset eivät tosiaan tunnu ajattelevan muuta kuin omaa persettään. Narsismi, itsekeskeisyys ja harhaluulot omasta vetovoimasta ovat vallanneet suurimman osan naisista. Onneksi on fiksuja ja sivistyneitäkin naisia, joilla ei ole tarvetta mennä bimbojen muodin mukana ja ottaa loputtomia perseselfieitä nettiin julkaistavaksi.
Tällaiset persehuorat on syytä kiertää kaukaa, en tiedä mitään yhtä naurettavaa ihmisryhmää. - Anonyymi
Olen itse nainen, ja kyllä siinä mielessä olen samaa mieltä että lähinnä koomiseksi ja huvittavaksi tuo räävan levittely on mennyt :D
Itselläni ei ole iso eikä siinä ole paljon näyteltävää, mutta tarvitsenkin sitä kyllä vain istumiseen, hoitamaan kloakin tehtävää ja tarvitaanhan niitä perslihaksia kävellessäkin.
Saa nähdä mikä paikka seuraavaksi nostetaan jalustalle, mielenkiintoista! :D
Vaikka olihan se ennenvanhaan talon kunnia-asia että emännällä oli mahtavan kokoinen ahteri. Se osoitti talon vaurautta, ruokaa riitti. - Anonyymi
naisille kyllä sopii leggiksit ja hameet sopii naisille samoin mekot
Naisen peppu on maailman kaunein asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852