Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

3587

  1. Ruokakaura miehen tiellä pitää

    Nyt kun olen painonhallintaa alkanut harrastamaan, on tullut tutustuttua ruokakauraan. On muuten maittavaa tavaraa. Hyvä
    Sinkut
    18
    4050
  2. Ruotsissa syytön mies joutumassa vankilaan

    Joku auttakaa Disko Amedia. Mies parka on joutumassa syyttömänä vankilaan. "”Antakaa minulle mahdollisuus. Antakaa min
    Sinkut
    32
    28
  3. Mitä näette ensimmäisenä herättyänne?

    Aikaisemmin näin ensimmäisenä ihanan metsämaiseman. Sitten muutaman metrin päähän omasta talostani rakennettiin kerrosta
    Sinkut
    58
    30
  4. Suomessa suhtaudutaan kevyesti raiskauksiin

    Minnan raiskasi useita kertoja hänen vamentajansa. Syyttäjä kuitenkin teki syyttämättäjättämispäätöksen, vaikka kyseises
    Sinkut
    84
    50
  5. Ätmin kosto jännämiehille

    Jännämiehet saivat palkankorotuksen, ätmi ei. Niinpä ätmi päätti vähän riehua kaivinkoneen kanssa ja pistää pomon auton
    Sinkut
    19
    69
  6. Vankilaan seksistä täysi-ikäisen kanssa

    Aika mielenkiintoinen tapaus. Nainen joutuu vankilaan harrastettuaan seksiä 18-vuotiaan naisen kanssa. Mitä mieltä palst
    Sinkut
    41
    45
  7. Markkina-arvon kohotus -kampanja

    Olen päättänyt kohottaa markkina-arvoani. En usko löytäväni ketään siitä huolimatta, mutta teen muutoksen ihan omaa hyvi
    Sinkut
    3
    80
  8. "Perkele, sika, vittu"

    Tää on kuin suoraan jostain sketsiohjelmasta. Ai että nauroin makeasti. Kattokaa tuo pätkä 🤣 https://www.is.fi/oulun-s
    Sinkut
    10
    44
  9. Kun tarvitsee läheisyyttä

    Voi kun olisi nainen jota halata ja pitää hyvänä :(
    Sinkut
    27
    37
  10. Voihan kumkvatti, kaiken maailman hedelmiä

    Tänään kaupassa tuli mieliteko hedelmiin. Tajusin etten ole koskaan syönyt oikeaa mangoa, joten otin sitten sellaisen se
    Suhteet
    30
    39
  11. Mitä haluaisit, muttet voi saada?

    Minä haluaisin olla todella lihava. Söisin vaan kaikkia herkkuja päivät pitkät. Pitsaa ja hampurilaisia, kaikkea roskaru
    Sinkut
    73
    38
  12. Biden voitti!

    Kaikki isot Yhdysvaltojen mediat ovat julistaneet Bidenin voittaneen. Myös Biden itse kiitti Twitterissä valinnastaan. E
    Sinkut
    11
    38
  13. Mitä Pertille kuuluu?

    Minne on hävinnyt yksi palstan kiistellyimmistä hahmoista? Masentuiko hän lopullisesti, kun hänen trollaamiseensa ei enä
    Sinkut
    41
    29
  14. Mitä et osaa tehdä, mutta haluaisit osata?

    Minä olen aina halunnut osata skeitata. Tekisin kaikkia hienoja temppuja ja viilettäisin kadulla. Todellisuudessa en ol
    Suhteet
    65
    77
  15. Kaunis nainen joka saa kikkeliin eloa (musaketju)

    Kaunis nainen ja hyvä kappale :D https://www.youtube.com/watch?v=ePao0cTGG-o
    Sinkut
    19
    34
  16. Kuka sotkee palstaa...

    Nostelemalla ikuvanhoja ketjuja?
    Sinkut
    8
    29
  17. Paloittelijamurhaaja Peter Madsenilla suomalainen vaimo

    Yllättäen jännämiehelle löytyi vaimo Suomesta. "Olen onnekas. Rakastan ja kunnioitan aviomiestäni. Olen ylpeä hänestä j
    Sinkut
    111
    35
  18. Euron juusto kriisi

    Kävin Mäkkärissä ja kauhukseni huomasin euron juuston maksavan nykyään 1,20 €. Nyt meni Mäkkäri boikottiin. https://www
    Sinkut
    25
    45
  19. Sain ip-bannit.

    Uskaltauduin keskustelemaan maahanmuuttajien työkulttuurista, niin sain ip-bannit 🙄
    Sinkut
    82
    189
  20. Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut

    "Myönnän etten ole komea, en pitkä enkä lihaksikas, enkä millään muullakaan tapaa kiinnostava. Eräänä päivänä Mikko, 33
    Sinkut
    52
    781