Minua miehenä kummastuttaa, miksi naisen nautinto tuottaa minullekin ruumiillista nautintoa? Onko syynä ruumiiden sähkökenttä, tuoksut vai mikä? Vai onko kyseessä jokin astraaliruumiiden yhteinen värähtelytaso?
Näin vanhemmiten yhdyntä saattaa kestää hetken ennenkuin alan itse lähestyä orgasmia. Mutta naisen nautinto tuntuu vyöryvän hänestä minuun ja tuntuu niin helvaten hyvälle. Itse orgasmi onkin sitten nopeasti ohi. Sen merkitys on vähentynyt näin vanhemmiten ja kaikki siihen johtava on saanut uuden aseman.
Naisen nautinto, yhteinen nautinto.
parillinen susi
1
400
Vastaukset
- margustan
Minulla vanhempana miehenä sama. En helposti edes kiihotu nuoresta naisesta, vaan siinä pitää olla sähköä niin sitä homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708