Mihin yrityksen on pakko

Rekisteröityä

Mihin yrityksen peustamisen (PRK) lisäksi, yrityksen on

A) pakko rekisteröityä

B) Hyödyllistä liittyä?

C) kustannuksia edellisistä

Odotan asiallisia vastauksia.

7

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin kiinostaa

Niin mihin on pakko rekisteröityä PRH lisäksi?

• PRK? Sehän on Korean demokraattisen kansantasavallan lyhenne. Sinnekö ajattelit yrityksen perustaa?

Mutta joo, kysymyksesi on aika hölmö, sillä emmehän tiedä toimialaasi. Joillain aloilla on ihan hyödyllisiä yhdistyksiä, joihi kannattaa liittyä. Useimmilla ei.

• osanotto

Sinulla ei taida mennä oikein hyvin (yrittäjänäi)
        Onko ollut huono vuosi ?

Kiitoskuitenkin tarkennuksista ja vaivannäöstä.

• erty45u6i7o89
        osanotto kirjoitti:

Sinulla ei taida mennä oikein hyvin (yrittäjänäi)
        Onko ollut huono vuosi ?

Kiitoskuitenkin tarkennuksista ja vaivannäöstä.

Kyllä toimialan tiedustelu on ihan asiallista, koska sillä on kuitenkin merkitystä mihin tahoihin yrityksen on syytä kuulua.

• Ei Marttikerhoja

A) Minua ainakin kiinnostaa nuo pakolliset jos niitä PRH lisäksi joitain on ?

Sekä: Toimialasta riippumattomat
      Onko mielestänne jotain YLEISHYÖDYLLISIÄ yhdistyksiä/ järjestöjä joihin pienyrittäjän, yrityksen toimialasta riippumatta kannattaa littyä?

B) Tunnen omaan alaani ja erikoisosaamiseeni liittyvät järjestöt/yhdistykset ja olen niissä jäsenenä.

• dfrgthyu

Ei muita pakollisia kuin PRH, paitsi tietyillä toimialoilla, mutta sitähän et kysynytkään.

Suomen yrittäjien jäsenyydestä joukolla on varmasti mielipiteitä laidasta laitaan, mutta itse olen kokenut sen ihan hyvänä jäsenyytenä. 140€/vuosi ei pitäisi olla kynnyskysymys. Itse olen sen saanut jo muutaman vuoden ajalta takaisin kun tarvitsin taannoin juridista neuvoa jota sain yrittäjien juristilta ilmaiseksi.

• Hyvää joulua
        dfrgthyu kirjoitti:

Ei muita pakollisia kuin PRH, paitsi tietyillä toimialoilla, mutta sitähän et kysynytkään.

Suomen yrittäjien jäsenyydestä joukolla on varmasti mielipiteitä laidasta laitaan, mutta itse olen kokenut sen ihan hyvänä jäsenyytenä. 140€/vuosi ei pitäisi olla kynnyskysymys. Itse olen sen saanut jo muutaman vuoden ajalta takaisin kun tarvitsin taannoin juridista neuvoa jota sain yrittäjien juristilta ilmaiseksi.

Kiitos, tuo on asiallinen vinkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      114
      3368
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      25
      2763
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      77
      2588
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      99
      1598
    5. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1508
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      19
      1164
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      373
      1086
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1075
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      11
      935
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      51
      882
    Aihe