En oikein ole hokannut tätä Vakio-veikkauksen
ideaa...eikö samoja pelejä kannataisi pelata
esim. pitkävetona.
Tässähän täytyy saada väh 10 oikein...voitto-osuus
aivan naurettava siis "riskiin " nähden.
Viisatkaa nyt hieman...
MItä järkeä...
2
628
Vastaukset 2
- vakio ukko
Metippäs nyt uuden kerran kuinka se mahtaakaan olla. Vakioo ei yleensä tehdä pelkkää varmaa riviä, vaan sinne sekaan sullotaan tietty määrä lisämerkkejä, riippuen järjestelmän tai haravan koosta. Hinta tietty nousee mutta myös onnistumisprosentti nousee huimasti. Pitkävedon kertoimilla en ole vielä samoja summia löytänyt ku vakiosta on saatavilla.
- itse joskus laskeskellut
pitkässävedossa oltava kaikki kohteet oikein. eli ei kestä AINUTTAKAAN virhettä. vakiossa saa olla kolmekin väärin, niin vielä saattaa herahtaa kafferahoja. suoritapa laskutoimitus, jossa kerrot toteutuneiden vakiokohteiden pitkävetokertoimet keskenään ( 13 kappaletta ) ja vertaa saatua tulosta vakion 13 oikein voittosummaan. ota huomioon, että vakio maksaa 20 senttiä ja pitveto euron. eli kerrot vielä 13 oikein voittosumman viidellä. luulen, että yllätyt miten samanlaiset lukemat saat aikaiseksi.
suomessahan pitkäänvetoon voi veikata ainoastaan 6 kohdetta, mutta laskennallisesti tulos on oikeaan osuva. ja esim englantiin voi pelata 13 kohdetta samaan "pitkäveto"riviin.
toivottavast sait selvää, mitä yritin kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680