Sirpa Paatero Fortumin hallituksessa

SIPA on

Paljonko Sirpa Paatero on saanut Fortumin hallituksen jäsenenä palkkiota? Nyt olet joku Ministeri ja pelle.

13

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas roskaa esillä

      Mustaa joulua sullekin mustan mielen lisäksi.
      Eipä käy kateeksi elämäsi.
      Olisiko nyt hyvä aika lähteä pilkille ilman mitään turvavälineitä?

      • SDP on POP

        Vesa vai Henry...

        SDP:n muut maksaa verkosto.


      • SDP on POP
        SDP on POP kirjoitti:

        Vesa vai Henry...

        SDP:n muut maksaa verkosto.

        Oppitunti sosiaalidemokratiaan

        Kymmenen tuttavaa menee yhdessä joka ilta ulos syömään illallista. Lasku kaikille yhteensä on 100 EUR. Jos he jakaisivat laskun samassa suhteessa kun maksamme tuloveroa, jako menisi suunnilleen näin: Neljä ensimmäistä - köyhimmät - eivät maksaisi mitään, viides maksaisi 1 EUR, kuudes maksaisi 3 EUR, seitsemäs 7 EUR, kahdeksas 12 EUR, yhdeksäs 18 EUR. Kymmenes - rikkain - maksaisi 59 EUR. He päättivät jakaa laskun täss suhteessa.

        He söivät illallista joka päivä ja tunsivat itsensä suhteellisen tyytyväisiksi, kunnes eräänä päivänä ravintoloitsija päätti antaa heille alennusta. "Koska olette niin hyviä asiakkaita" hän sanoi " saatte 20 EUR alennusta". Illallinen kymmenelle maksaisi vastedes vain 80 EUR. Mutta miten alennus jaettaisiin heidän kesken? 2 EUR per nuppi? Mutta neljä söi jo ilmaiseksi. Tasan kuuden maksajan kesken ? 3,33 EUR? Ravintoloitsija ehdotti että olisi oikein säilyttää suurin piirtein aikaisempi maksusuhde.

        Tulos oli että viides sai syödä ilmaiseksi, kuudes maksoi 2 EUR, seitsemäs 5 EUR, kahdeksas 9 EUR, yhdeksäs 12 EUR ja kymmenes 52 EUR. Kaikki kuusi saivat alennusta ja neljä ensimmäistä söivät edelleen ilmaiseksi.

        Mutta illallisen jälkeen ravintolan ulkopuolella synty kahakka. "Minä säästin vain 1 EUR kahdestakymmenestä" aloitti kuudes. "Mutta kymmenes tienasi 7 EUR!" "Aivan" jatkoi viides, "Minäkin sain vain 1 EUR. Se on epäoikeudenmukaista, koska rikas öykkäri sai seitsemän kertaa enemmän kuin minä!". "On se niin väärin", jatkoi seitsemäs. "Miksi öykkäri saa 7 EUR, kun minä sain vain 2 EUR?". "Hetkinen", huusivat neljä ensimmäistä yhteen ääneen. "Me emme saaneet mitään! Köyhiä riistetään!" Ja sitten kaikki yhdeksän vetivät yhdessä kymmenennettä - varakasta öykkäriä - kunnolla turpiin.

        Seuraavana iltana turpiinsa saanut ei tullutkaan enää illalliselle, joten muut yhdeksän söivät ilman "öykkäriä". Kun lasku tuli, heiltä puuttui 52 EUR.


    • POP on SDP

      Sirpa Paatero iloitsi valtiolle ei tarvitse maksaa veroja lainkaan, kun voitot kierrätetään veroparatiisissa.

      • Järjen voitto?

        Totta, otetaan ne verot sitten vaikka autoveroina ettei kukaan vaan saa "verohyötyä" kuten tämä järjenvoitto tokaisi...Huh, huh.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418621745098.html

        Onhan se toki sossulle "epäoikeudenmukaista" jos joku ostaa omilla tienatuilla ja jo kerran verotetuilla rahoillaan auton kerran kolmessa.


    • mikä tutkinto ?

      Sitä mie vaan ihmettelen, et millä ihmeen taikatempulla ehkäisevän päihdetyöntekijä on saanut itsensä ujutetuksi Fortumin jäseneksi ja jopa ihan ministeriksi päättämään Suomen asioista.

      • rapala veteen

        Kateus vie kalatkin vedestä.
        Missäpäin asut,ettei lähde siihen suuntaan kalastelemaan?
        Toivottavasti hyvin kaukana kaikista vesialueista.

        Lähibaaria ei lasketa vesialueeksi vaan juoppolaksi,kuten jo asenteesta ja ajatuksen kulusta hyvin huomaa.
        Vedestä tuskin saa alkoholiongelmaa edes monen mutkan kautta haettuna.


    • Paitsi että

      Tämä on erinomainen asia, kun Sirpa Paateron nimi on palstalla jatkuvasti esillä. Se toimii tasan päinvastoin kuin nämä sieluunsa vamman saaneet kuvittelevat. Antaa mennä, se on meilän ruista sanottiin ennen Valkealassakin.

      • "Muiden rahat"

        Sossuilla on se vamma sielussa.

        Onneksi vain 15% kansasta on kiinnostunut muiden rahoista ja niiden käytöstä.


    • Pähkinänsärkiä,

      Sirpa on ihana töröhuuli,kyllä sen pitää lounastaa veronmaksajan laskuun koska hän kantaa huolta meistä Kotkalaisista.Hän on ullut meitä viemässä suohon että saadaan laskutaitoset ihmiset kehiin? Anna ääni Sipulle niin tiedät mitä saat!!

    • Saunan taakse.

      Punikki sirpa ei aja kuin neekcereitten asiaa.

      • Siinä raja

        Mikä miestä NIIN paljon tummissa (miehissä) kiehtoo,että asiaa pitää toitottaa aina hereillä ollessa?
        Unet,unelmat ja henkiset asetukset rakentuvat omien mielihalujen mukaan.
        Osa niistä on itse tiedostamattomia.

        Eipä siinä mitään,minä olen kyllä salliva,kunhan et tähän suuntaan ala viisarillasi sojottamaan.Siitä en pidä.


    • ole hyvä,lue, omaksu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe