Että tollasta skeidaa se Ninan vankilakundi kirjottelee, tollasta näytti olevan koko facensa täynnä, tosi kunnioittavaa juttua vaimostaan:
Jaffa Salokorpi Kyse oli siitä että hänen mielestä minä en tykkää ranskalaisista..
23. helmikuuta kello 16:30 · 2
Nina Salokorpi Haluisin vähän avata tätä tilannetta Kyse oli siis siitä että hän ei pidä ranskalaisista, niin miksi ottaa niitä? Eikö kaksi tuplajuustoa riitä? Kun kuitenkin puolet ranuista jää syömättä, mun mielestä se tulee kalliimmaksi. Suutuin ja lähdin pois kassalta.. huutaen että tuhkedu ranskalaisiis.. Lyhyt pinna(kö)? Syö mitä syöt, mut älä tilaa mitään mitä et syö. Kiitos, piste.
23. helmikuuta kello 16:37 · 3
Jaffa Salokorpi Haluisin kans vähän avata tätä että halvemmaks tulee kun ottaa sen saatanan aterian kun kaikki erikseen apina!!
23. helmikuuta kello 16:38 · 4
Jaffa Salokorpi Meidän perheen naisten aivot on jotain ihan eriluokkaa, Nina huutaa ja möykkää keittiös bataateille ja karmen sinkoilee pitkin kotia ja huutaa että telkkarista tulee suomi-kanaria lätkä matsi...
23. helmikuuta kello 16:58 · 4
Jaffa Salokorpi Nammm vittu lähen grillille
23. helmikuuta kello 17:01 · 1
Nina Salokorpi Tein lasku toimituksen tuplajuustox2=4€ juoma 2,25€=6,25€ ja ateria 5,70€ tupla2€= vittu 7,70€!!! Eli mä olin oikeassa! Turhaa maksettiin syömättömistä ranskalaisista 1,45€ senttiä! Plus se dippi joka jäi siihen.. hahah..
23. helmikuuta kello 17:06 · 2
Jaffa Salokorpi Haista nyt jo vittu!!! Mä söin niitä ranskalaisia sekopää!!!
23. helmikuuta kello 17:07 · 2
Nina Salokorpi Et olis syönyt ellei olis tullu tätä riitaa! Ettäs tiedät!
23. helmikuuta kello 17:08 · 1
Nina Salokorpi Mä tunnen sun ruokatottumukset niin hyvin. Mä tiedän et jos sä syöt 2hamppia sä et syö ranskalaisii.. Joten ens kerralla, tiiät mitä tehdä kiitos mun! Ja säästyi taas rahaa! Kuka väittää että naiset muka tuhlaa selvää säästöä tässäkin kun oisit kuunnellut mua!
23. helmikuuta kello 17:11 · 2
Jaffa Salokorpi Entä se juoma
23. helmikuuta kello 17:16
Nina Salokorpi ?
23. helmikuuta kello 17:17
Jaffa Salokorpi Just tätä mä tarkotan...Mikään ei mee perille ..
23. helmikuuta kello 17:27 · 1
Nina Salokorpi En jaksa kirjottaa uudestaan mut katoppa ylös nii näät summat. Ei tartte kysellä.
23. helmikuuta kello 17:29
Jaffa Salokorpi En mä jaksa ku kyse oli vaan siitä että mitä vittua ... Jos mä haluan kaks ranskalaista nii mä ostan
23. helmikuuta kello 17:34 · 2
Nina Salokorpi Okei Näytä käännös
Ninan "ihana" vankilakundi
7
5076
Vastaukset
- loui vittonia
Tommosta kahden nuoren leikittelyä, ei sen kummempaa.
Ostaa sit vaimolle uuden laukun. - Anonyymi
Hyvät ihmiset en tulis kommentoimaan tänne mitään kun teillä ei ole fakta tietoa. Tunnetteko edes häntä ihmisenä? En itse tunne tai tiedä mutta sen verran pitää kunnioittaa vieraita että ei ihan kaikkea sontaa tulla julkaisemaan. Ei teitäkään ole kiva jos puhutaan ihan keksittyjä juttuja ja niitä levitetään netissä.
- Anonyymi
Mitäs nyt on levitelty? Pari vääntänyt aloituksen mukaan ranskalaisista joskus vuonna 2014. 🤣🤣 Ovatko nämä muuten yhä yhdessä? Joskus vuosia sitten luin Ninan blogia. Muita käänteitä en ole seurannut.
- Anonyymi
On se musta ainaki ihana. Te ette tunne sitä joten älkää haukkuko!!!
- Anonyymi
ihana on! missä piileksii jaffa?
- Anonyymi
Hui kauheeta elämä grillillä on pilalla
- Anonyymi
Ketä nämä nyt ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349