Hei! Osaisiko joku vastata miten helppo/vaikea on päästä opiskelemaan Helsingin yliopistoon käsityönopettajaksi tai kotitalousopettakaksi? Onko helpompi päästä kuin luokanopettajaksi opiskelemaan? Osaisiko kukaan kertoa kuinka iso prosentti hankijoista pääsee opiskelemaan kyseisiä aloja Helsingin yliopistoon?
Miten helppo päästä opiskelemaan helsingin yliopistoon...
Miettii hakeako
1
237
Vastaukset
- Abi2014
Hei! Helsingin yliopistoon on todella vaikea päästä kun hakijoita on niin paljon. Luokanopettajaksi on vaikeampi päästä, sillä se on ollut suosittuimpia aloja viimeaikoina. Samalla VAKAVA-kokeella voit hakea kolmelle alalle/yliopistolle jotka vaativat samaa koetta. Tilastot saat hakea itse netistä helsingin yliopiston sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832