Emätinorgasmineitsyen ongelma

Onkoedesnormaaliahjelp

En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnästä, se ei tunnu kovin erikoiselta mielestäni edes. Vain läheisyys on mukavaa. Saan orgasmin kun mies hieroo häpyhuuliani ja se tulee suht helposti. Silti vaivaa kun emätinorgasmia ei ole koskaan tullut eikä ole kyllä ollut lähelläkään! Mistä voi johtua? Onko normaalia? Olen 20 ja mieheni on ensimmäinen seksikumppanini.

5

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjs

      on normaalia. ja tosi monel on toi sama juttu

    • ja se tulee

      En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnästä, se ei tunnu kovin erikoiselta mielestäni edes.
      > Orgasmi ei tunnu kovin erikoiselta jos ei ole saanut?

      Mistä voi johtua?
      > asenteesta, pc-lihasten velttoudesta, lahnailusta, miehen ”nopeudesta”, asennosta …

      Onko normaalia?
      > ei kai se ”normaalia”, mutta liian yleistä

      Olen 20 ja mieheni on ensimmäinen seksikumppanini.
      > tuossa iässä oppimiskyky lienee hyvä joten tuumasta toimeen ja ahkeruutta niin hyvä tulee.
      Jos ei tule niin nauti siitä mitä tulee äläkä ala emätinorgasmi-friikiksi.

      • pekummi

        Olisi varmaan HY,va opettaa kumppaneille sormiteknikkaa mitä voisi tehdä sinulle samalla kun painaa melaa mekkoon. Keskustelisitte ja opettelisitte yhdessä kertoiisit yhdynnän aikana mitä ja miten tarvii tehdä ja onko sormi liian hellästi tai liian lujaa.ym.
        Niin ja sovit kumppaniksi kanssa et voit itse välillä klitorista hieroa, sanoa miksi niin teet kyllä kumppaniksi jopa voi kiihottua lisää.
        Otatte kolmannen pyörän hoitamaan ja meno sen kun paranee jos hyvä sattuu kohdalle.
        Lähetä sähköpostia [email protected]


      • pekummi

        Olisi varmaan HY,va opettaa kumppaneille sormiteknikkaa mitä voisi tehdä sinulle samalla kun painaa melaa mekkoon. Keskustelisitte ja opettelisitte yhdessä kertoiisit yhdynnän aikana mitä ja miten tarvii tehdä ja onko sormi liian hellästi tai liian lujaa.ym.
        Niin ja sovit kumppaniksi kanssa et voit itse välillä klitorista hieroa, sanoa miksi niin teet kyllä kumppaniksi jopa voi kiihottua lisää.
        Otatte kolmannen pyörän hoitamaan ja meno sen kun paranee jos hyvä sattuu kohdalle.
        Lähetä sähköpostia [email protected]


    • holyfuck

      Meillä toimii niin, että ensin nuolen, imen ja hieron murusen orkun partaalle, mutten anna laueta, vaan pitkitän orkun tuloa. Ennen laukeamista huomaa, kuinka veri pakkautuu pillun kudoksiin, häpyhuuliin ja klitorikseen. Kun paikat ovat 'turvoksissa', työnnyn hitaasti sisään. Pillu on tuolloin kuulemma tuntoherkimmillään ja kitka parhaimmillaan. Työntöjen aikana häpykumpumme (kyllä, miehilläkin on sellainen) hieroutuvat vastakkain ja murun turvonnut klitoris saa samalla lisää stimulaatiota. Näin hän saa yhdistetyn emätin-klitorisorkun. Murun orkun jälkeen pidämme pienen tauon ja jatkamme kohti uusia orkkuja. Näin mennään yleensä sarjaorkkuihin. Itse en ole herkin laukeamaan, joten useampikin kierros voidaan vedellä. Muruseni kertoi suhteen alussa, ettei laukea kovin helposti, tai ei ollenkaan yhdynnässä. Ei ollut koskaan saanut sarja- tai emätinorgasmiakaan, vain klitoriksen kautta. Kerroin myös itse, etten ole kovin herkkä laukeamaan, joten 'tasoissa ollaan'. Sen myötä kummallakaan ei ollut mitään suorituspaineita ja voimme nauttia kunnolla seksistä, joka tyydyttää molemmat täydellisesti.
      Lähetyssaarnaaja ja sakset on hyviä asentoja vastakkain. Doggyssä ja lusikassa nainen voi myös itse hieroa klitoristaan samanaikaisesti miehen hoidellessa sen toisen osaston.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe