lukiessani tämän palstan viestejä, että täällä on paljon hulluja :)
Huomaan
8
90
Vastaukset
- 78/G
Hulluja on 99 % sadasta.
- 10+4
se on yleispätevä huomio. hullujahan kaikki ovat kuin oiken DSM:n kautta katsotaan.
- 10,1
Eihän se mikään ihme ole, jos täällä kirjoittelijat vaikuttavat hulluilta. Ei kai kukaan huumeissa ollessaan niin järkevä ole.Psyykenhuumeissahan tänne moni kirjoittelee.
Taso täällä on hyvin heikko - yleensäkkin koko suomi24:ssä.
- Nilli nilli
Samoin sinulla itselläsi. Esimerkiksi "yleensäkkin" kirjoitetaan oikeasta "yleensäkin", minkä asian yleensä jo lukion ekalla luokalla pitäisi tietää.
Nilli nilli kirjoitti:
Samoin sinulla itselläsi. Esimerkiksi "yleensäkkin" kirjoitetaan oikeasta "yleensäkin", minkä asian yleensä jo lukion ekalla luokalla pitäisi tietää.
Ehkä tämä nyt sitten todisti pointtini.
- Nilli nilli
pepep kirjoitti:
Ehkä tämä nyt sitten todisti pointtini.
Toki se todisti pointtisi palstan heikosta tasosta. :)
Nilli nilli kirjoitti:
Toki se todisti pointtisi palstan heikosta tasosta. :)
Mulle riittää, että olen oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3613091Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6493309- 1752314
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1952024- 1051549
- 1151446
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1101333Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3401270- 801238
- 411138