Eli siis saako jotenkin ps4 konsolissa toimimaan yle areenan, mtv katsomon, yms.? Koitin hakea mutta ristiriitaista tietoa tulee
katsomo ja yle areena ps4
6
23490
Vastaukset
- Erkkiuu
Ei saa, soitin Hannu Karpolle..
- UusiPS4hankittuna
Areena äppylä löytyy, mutta en ole keksinyt vielä miten Katsomon ja Ruudun kautta saisi katsottua
- Hhhj
Saako ps4,lle katsomon?:??:
- ei-sovellusta-katsomolle
Yle-areenan sovellus on valmiina. En tiedä vaatiiko katsomo jonkun lisäosan. Yritin sen ps4 netin kautta katsomoa katsoa niin tuli punainen teksti, en alkanut lukemaan mitä siinä oli vaan poistuin siitä.
- werkku1
Konsolilla ei voi katsoa niitä. Vaatii silferlightin ja fläshin mitä niissä ei ole eikä voi asentaa.
Ylellä on sopimus sonyn kanssa ja siksi areena näkyy. Noilla muilla mainituilla ei. - vois-olla
Ehkä joskus tulevaisuudessa vois nähdä, muitakin Yle-areenaa. Tavalliset DVD-levyt ja Blu-ray pyörii tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099