Hyvin menee Torontolla ilman Komarovia, ei taida Leksan paluulla olla kiirettä
Toronto
tietäjä
1
113
Vastaukset
- TeippiMies
Toronto maple leafs ja leo komarov ovat liekeissä. Loukkaantumisestaan huolimatta leksa on nakuttanut enemmän pisteitä kuin esimerkiksi Minnesota wildin umpisurkea kapteeni nolla. Tiedätte varmaan kenestä puhun, ei hänestä enempää.
Leo komarov kuuluu yhdessä lehterän, mikael ja markus granlundin sekä maalivahti antti raannan kanssa kiistatta tämän hetken parhaisiin suomalais peaajiin nhllässä.
On kiva nähdä heidän taistelevan keväällä kannusta, jota esimerkiksi mikko ja saku koivu ei koskaan kyennyt voittamaan.
Miettikääpä sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013