Kokemuksia raksa-firmasta?

toistaitoinen

Millaisia kokemuksia teillä on remonttifirma Pudas-Raksa S. Kumpumäestä? Hoitaako asiat ajallaan ja tekeekö kaikki lupaamansa? Millainen työn jälki?

12

1537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetusta

Ole huolella!

• palikka

Mitähän mahat tarkottaa?

• Kusetusta,millä tappaa ne on sua kusettaneet,ois mukava tietää.Mistä pitäs olla huolella,suunnittelemme nimittäin ostaa heiltä palavelua juuri?

• pahastikin

Taisipa olla "palllikka" päissään julkaisua kirjoittaessaan.

• remonttia tehty

Teki lupaamansa ja työn jälki vähintään tyydyttävä.

• aimäävai

nimi viittaa -,, ettei olis kuprumäki

• omatalo

Olemme teettäneet,ison kattoremontin ja pesuhuoeneen ja saunan täydellisen remontin kyseisellä yrityksellä.Käyttää ammattimiehiä,työn jälki on kyllä ihan hyvä ja yrittäjällä hyviä ideoita ja ratkaisuja errilaisiin ongelmiin.Voimme suositella.

• jokke

Avannu oman palstan Taloussanomiin (=protestilista)

• MÖKKILÄINEN

Olemme teettäneet Syötteelle vapaajan-asunnon avaimet käteen periaatteella Pudas Rak-salla ,ja tyytyväisiä olemme.Rakentaminnen oli meille huoletonta,yritys hoiti kaikki luvatusti alusta loppuun saakka.Rakennutamme jatkossakin heillä.

• Talo Kurenalla

Nimimerkille,kusetusta,ettei olisi sinulla noussut tuota korvien vääliin....vaikuttaa vähän siltä.Nimimerkki,aimäävai,käy apteekista ostamassa katteuspuluveria...se auttaa.Me olemme teettäneet ja suunitteluttaneet mainitulla yrityksellä kolme erilaista remonttia taloon,eikä mitään ongelmia.Niin tai yksi,lasku tuli aikojen päästä.

• minä, minä, minä...

Joo, no sitähän se tarkoittaa, että kun sinä olet kerta sieltä palveluita ostanut, niin se on varmasti hyvä. Varmaan talosikin on pudasjärven komein. Ja lapset fiksuimmat. Salli mun nauraa...

Ja ko. firmaan en ota kantaa, kun en tunne tapausta.

• Kanarialle

Semmoset on kokomukset,että teetettiin taloomme kattoremontti.Tarjoukset pyysimme kolmelta urakoitsijalta,halvimmalla tarjonnutta emme hyväksyneet.Jäi jäljelle Pudas Raksa ja se eteläsuomen 2 pv porukka.Pudas Raksa teki meille katon,ei tehnyt kahdessa päivässä,mutta ei ollut tarvekkaan.Säästimme tuohon 2pv kattoporukkaan nähen melkein 3000,00€,Kanarian matkat isännän kanssa tilasimma...että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe