Vallankumous!

Vastarintaan ystävät

Vallankumous palstan politrukkiluotsia kohtaan julistetaan alkaneeksi. Savustetaan hänet ulos!

Teesit:
Palstan tasavertaisuus tulee palauttaa.
Luotsin tehtävänä on ylläpito, ei yllyttäminen ja mielipiteiden ohjailu.
Luotsin tulee olla puolueeton.

22

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prookustaa

      eikä välitt sxuallisesti vietteleviä lausuntoja jotka johtattellee kuntakansalaasen pos itse kunta-aasijjoiitteen tarkkaalusta

    • mahtaneeko

      pari kärsäpersusta, kovin järisyttävää vallankumousta saada aikaan.?

      • bääbääbää

        Lampaat kyllä voivat!


    • Hei nimimerkki "vastarintaan ystävät". Vallan kumoaminen on aina ollut yksi lempi teemoistani. Hyvää kirjallisuutta löytyy rivi tolkulla. Suosittelen lämpimästi Frederic Taylorin kirjaa: Berliinin muuri. :)

      Yhteiset teesit:
      Palstan tasavertaisuus on sananvapautta.
      Luotsin tehtävänä on palstan ylläpito.
      Demokratia on enemmistölähtöistä ja
      vähemmistösallivaa.

      • satu ja jaana, mika

        Pysy nyt palstanvalvoja poissa sinulle kuulumattomista sotkuista, etkö pysty - eroa.


      • enemmistölähtöistä:)

        Vastarinnan ystävien ei tarvitse olla huolissaan. Heille ei olla vihaisia. Ehkä ollaan paremminkin myötätuntoisia. Toivoisin, että nyt lopetettaisiin resurssien hukkaaminen ja soudettaisiin yhteen suuntaan eikä ees taas :)


      • enemmistölähtöistä:) kirjoitti:

        Vastarinnan ystävien ei tarvitse olla huolissaan. Heille ei olla vihaisia. Ehkä ollaan paremminkin myötätuntoisia. Toivoisin, että nyt lopetettaisiin resurssien hukkaaminen ja soudettaisiin yhteen suuntaan eikä ees taas :)

        tuo oli Reagania, sinulla on todella tiedostamattasi ongelma


      • S.Arkasmi
        metsamaapv1 kirjoitti:

        tuo oli Reagania, sinulla on todella tiedostamattasi ongelma

        Kipakkaa keskustelua ja toisten syyttelyä: Luotsin erottamiseen tähdännyt aloite ei johda kansanäänestykseen

        "reagan17.7.2014 10:08 6 SULJE
        Hyvää huomenta nimimerkki "24141344". Istuva presidentti häviää harvoin. Luotan siihen näkökantaan joka on yleisesti havaittu oikeaksi, että istuva presidentti on aina vahvemmassa asemassa. Tällainen listojen keräys käsittääkseni vain vahvistaa nykyisessä asemassa olevaa osapuolta. Sen todisteena on historia. =) En ole huolissani, mutta surullinen siitä, että kaikki allekirjoittaneet eivät voi varmasti tietää minkälaisia poliittisia tarkoitusperiä listat todellisuudessa sisältävät. Niiden käyttö on jatkossa enemmän politiikan ja vaalityön tekemistä kuin itse epämääräisen asian ajamista. Kuten kaikessa julkisessa toiminnassa myös tässä asiassa tulisi hyödyntää vain virallisia vaikuttamiskanavia. Olen vahvasti sitä mieltä, että kaikki "kansanäänestykseen" tähtäävät toimenpiteet voivat olla pahimmassa tapauksessa yhtä laittomia kuin ovat niiden tarkoitusperätkin ja tavoitteet melkoisen hämärän peitossa. Krimin opetukset on pidettävä mielessä. Olen puhunut tästä valtuutettujen Sepän ja Remeksen kanssa ja nimenomaan Remeksen. Monelle teistä voi tulla melkoisena yllätyksenä se tosiasia, että me olemme Aimon kanssa miltei päivittäin saman munkkipöydän ääressä. =) Hauskaa."


      • räksytyksen aiheita
        S.Arkasmi kirjoitti:

        Kipakkaa keskustelua ja toisten syyttelyä: Luotsin erottamiseen tähdännyt aloite ei johda kansanäänestykseen

        "reagan17.7.2014 10:08 6 SULJE
        Hyvää huomenta nimimerkki "24141344". Istuva presidentti häviää harvoin. Luotan siihen näkökantaan joka on yleisesti havaittu oikeaksi, että istuva presidentti on aina vahvemmassa asemassa. Tällainen listojen keräys käsittääkseni vain vahvistaa nykyisessä asemassa olevaa osapuolta. Sen todisteena on historia. =) En ole huolissani, mutta surullinen siitä, että kaikki allekirjoittaneet eivät voi varmasti tietää minkälaisia poliittisia tarkoitusperiä listat todellisuudessa sisältävät. Niiden käyttö on jatkossa enemmän politiikan ja vaalityön tekemistä kuin itse epämääräisen asian ajamista. Kuten kaikessa julkisessa toiminnassa myös tässä asiassa tulisi hyödyntää vain virallisia vaikuttamiskanavia. Olen vahvasti sitä mieltä, että kaikki "kansanäänestykseen" tähtäävät toimenpiteet voivat olla pahimmassa tapauksessa yhtä laittomia kuin ovat niiden tarkoitusperätkin ja tavoitteet melkoisen hämärän peitossa. Krimin opetukset on pidettävä mielessä. Olen puhunut tästä valtuutettujen Sepän ja Remeksen kanssa ja nimenomaan Remeksen. Monelle teistä voi tulla melkoisena yllätyksenä se tosiasia, että me olemme Aimon kanssa miltei päivittäin saman munkkipöydän ääressä. =) Hauskaa."

        reagan5.8.2014 21:15
        0
        SULJE
        Hei nimimerkki "Hei Reagan". Olen niin vähän tekemisissä kyseisten asioiden kanssa etten osaa sanoa asiaa tyhjentävästi koska minulla ei ole asioista tarkkoja faktoja. =) Olet varmasti samaa mieltä siitä, että oppositio-hajaryhmien olisi pikkuhiljaa aika alkaa tarkastelemaan yksittäisiä räksytyksen aiheita kaikkia rakentavasti tarkastelemalla kuntalaisten ongelmia paremminkin osana suurta kokonaisuutta


    • mitäs tähän sanot

      uskotaaa, olet osaltasi vaikutanut K-mäki demogratian muuttamisen bisnesenkelien ja veronkiertäjien paratiisiksi

    • s market

      ei sano mittää, on tieteniisä yrittäjien k-kaupassa

    • vaalit häämöttää

      kannattaako persuksia äänestä?

    • kannattaa1

      yläpäätä etupäässä

    • kommarilesta

      pitää tännekki kirjoitta lestoista ja kommareista ni poistuu tää ketju.

      • kommunisti ylpeä

        Kyllähän täälläkin täytyy jokin kommuniteettisuoja ihmisellä olla! Ei saa poistaa.


    • no miltäs

      tilanne näyttä vallankumous rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova kannatus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan hyvin!!.

    • rauhantekijä

      pannaan lista kiertämään serifin kannatuksesta

      • ni miltäs

        tilanne näyttä kannatus rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova vastustus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan huonosti!!.


      • on tainnu
        ni miltäs kirjoitti:

        tilanne näyttä kannatus rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova vastustus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan huonosti!!.

        vallankummous urvahtaa.Kansa on tyytyväistä,paria kärsäpersusta lukkuun ottamata.


    • täh

      mitä se hautajokinen sekoilee

      • nimim. erkki

        Miten on, nauttiiko seriffi palstatoimintansa perusteella luottamusta vai ei? Kommennteja tähän!


    • pinussilvertvis

      Ei nauti !, ei o nauttiinut aikaan menneeseen, eikä aikaan tuleviin; neljääntuhanteenmiljoonaan vuotteen saakka!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe