Tervetuloa minun pääkoppaani.

Tintti2702

ervehdys teille kaikille jotka olette päätyneet tälle palstalle.

Päätin pitkän pohdinnan jälkeen tulla tänne hieman avautumaan omasta elämästäni, lähinnä siitä mitä päässäni liikkuu ja mitä ei. Kirjoitan tämän melko suoraa joten älkää ahdistuko kielenkäytöstäni taikka nähkö vaivaa alkaa arvostelemaan sitä miten rumasti ja suoraa kirjoitan. Toivon silti keskustelua kirjoituksestani mutta turhat valittajat, menkää toiselle sivulle, kiitos ja anteeksi heti näin kättelyssä!
Elikkäs. Olen pian 23 vuotta täyttävä naisenalku jonka elämä on melko mutkikasta, haasteellista ja välillä melko huvittavaakin. Odotan minkä diagnoosin saan, epäilty on bipoa jo kertaalleen mutta en silloin (18-vuotiaana) sitä halunnut itselleni myöntää joten diagnoosi jäi tekemättä. Masennusta minulla on epäilty ja kauan ja se todettiin vuonna 2010. Minulla on sukurasitteena jos jonkin näköistä mielenterveys ongelmaa. Äidilläni on kaksisuuntainen, hän sekä isoisäni ovat myös narsisteja sekä tädilläni on vielä paljon vakavempia mielenterveyden häiriöitä mistä en kaikista ole edes ihan perillä. Kaiken tämän kukkuraksi minulla on vielä diabetes, wohoo!
Lähdin nyt uudestaan hakeutumaan hoitoon tai saamaan jotain apua siihen kun ei oikein meinaa nuppi enää kestää kaikkea tätä kuormitusta. Minulla on pitkään ollut melko paha masennusjakso mille ei näy loppua. Tämä helvetin pimeys on suuri syy siihen.
Olen saattanut itseni pikkuhiljaa kaikenlaisiin ongelmiin. Olen hyvin kiltti ihminen joten sitä on myös käyetty hyväksi minkä vuoksi minulla ei nykyään ole enää luottotietoja. Rahaongelmat vaan tuntuu lisääntyvän ja niillekään ei tunnu loppua olevan. Ulosottokierre ja palkka menee laskuihin jonka jälkeen ei ole rahaa enää ruokaan, sitten lainaan joltain rahaa ja oravanpyörä on valmis..... JES!
Suhteeni eivät kestä koska petän aina uudelleen ja uudelleen vaikka lupaan itselleni sen muuttuvan. Olen myös nykyään niin ahdistunut olemaan yksin, että haen väkisin jostain uutta suhdetta ja hyväksyntää miehiltä. Jos joku baarissa sanoo minua kauniiksi tai flirttailee, niin kotona jo mietin sitä miten kirjoitan nimikirjoitukseni sen jälkeen kun olemme menneet naimisiin.... SIIS MITÄ HELVETTIÄ??!! Tiedän sen olevan naurettavaa ja usein nauran sille itsekin mutta sitä teen. Tai mietin miten sisustaisimme sen ihanan yhteisen kodin.
Kun joku mies osoittaa minulle kiinnostustaan olen heti 100% mukana, vaikka hänessä olisi jotain mistä en niin pidäkään, mutta kun takaraivossa hakkaa se että jollen nyt hommaa miestä, lapsia ym niin kohta jään vallan yksin. Yleensä nämä "suhteet" kaatuvat heti kättelyssä koska minua alkaa sittenkin ahdistamaan taikka se että mies ei halua naista ketä on heti niin innoissaan. No, minä en jää siihen makaamaan, uutta matoa koukkuun ja kappas, kaksi päivää ja taas uusi uhri.... Tätä kestää taas hetken ja kunnes mietin mielessäni että "Miksi?".... No aina näitten miesten välisä on "pelkkää seksiä"-suhteita, ja aika ajoin niitä on PALJON! En tahtoisi olla niin helppo ja halpa, mutta seksi on vaan parasta mitä tiedän. Olen näin nuori ja minulla on hyvin monta eri kumppania, siis hyvin monta... osa niistä on humalapäissään ja osa ei. Kaiken olen tehnyt tietoisesti vaikka niin koitan väittää itselleni että "tää meni kännin piikkiin". Voihan sitä ihminen pitää seksistä mutta minulla on kausia kun kaikki muistuttaa siitä. Jollen saa "vakipanoiltani" niin sitten teen sen itsekseni, kurjaa se kyllä on....
Suhteeni eivät myöskään kestä koska jossain vaiheessa kun minulla on kova masennusvaihe, niin näen kaikissa jotain vikaa. Tiedostan sen etten ole itsekään täydellinen mutta mielessäni on silloin vain se että miehen pitää olla täydellinen. Vaikka miehessä oikeasti olisi kaikki kohdillaan, alan kehitellä niitä itsekseni. Jollen keksi tarpeeksi pätevää syytä, niin sitten petän ja sen seuraamuksena keskin syyn miksi suhde ei toimi.
....jatkuu kommenteiss....

7

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tintti2702

      Pahoittelen tekstin vaikealukuisuutta koska oli pakko tiivistää jotta kaikki mahtuisi...

      Itseluottamuksen kanssa minulla on ollut aina ongelmia. Tiedän että olen ihan nätti, mutta se ihan ei riitä minulle. Masentuneena syön paljon, siis uskomattomia määriä ja sitten lihon. Kun lihon, näytän mielestäni vielä rumemmalta joten alkaa armottomasti vituttamaan. Noh, kun ottaa päähän se että on ruma, alan syömään jonka jälkeen olen vielä rumempi ja siihen ärsytykseen syön lisää ja taas... TADAAA.... oravanpyörä on tässäkin valmis, kierre vaan jatkuu. Kun olen täynnä virtaa, saatan jumpata, rehkiä ja tehdä vaikka mitä näyttääkseni hyvältä. Lopetan lähes syömisen ja hetkenpäästä olenin taas laiha ja kauniimpi. Tähän auttaa se, että minulla on diabetes, laihdutus ja lihoaminen on hyvinkin helppoa. Tietenkään tämä tapa ei ole mistään kohtaa terveellistä mutta paskaako sen on väliä kun se tuntuu silloin niin hyvältä ajatukselta, ja näytän ainakin paremmalta!
      Mielialani vaihtelee nollasta sataan päivässä moneen kertaan, riippuu vähän jaksosta mutta yleisesti se vaihtelee niin paljon etten meinaa pysyä mukana. Se ei ole mistään kohtaa helppoa. Ensin tanssin kotona, meikkaan ja tunnen itseni todella seksikkääksi. Sitten kokeilen esimerkiksi farkkuja mitä en ole löytänyt järkyttävän sotkuisesta vaatekaapistani aikoihin. Laitan farkut jalkaan ja katson itseäni. Näytän kamalalta, joten voin alkaa jopa itsekään vaikka minuuttia aiemmin olin intoa täynnä. Kun tätä pääkopan sekamelskettä jatkuu tarpeeksi, olen melko väsynyt.
      Tässä pieni tiivistelmä elämääni, vaikka tämä oli vasta alkua.
      Toivottavasti joku muu löytää tästä itsensä ja helpottuu siitä ettei todellakaan ole ainoa!

      T. Tintti :)

    • keskitymuuhunmuihin

      Narsisti.

      • Mitä mahdoit tuolla tarkoittaa?


    • näin mennään.

      Kiitos elämäntarinastasi! On todella mielenkiintoinen. En vain osaa sanoa siitä ainakaan vielä sen kummempaa.

    • 10+6

      Olet tyypillinen nainen.
      Siinä diagnoosisi.

    • Pipopää

      Aika selkeä BiPo ! Jos tilanne häiritsee itseäsi liikaa ja ja vaikuttaa yhteiskuntakelpoisuuteesi niin kannattanee harkita uudelleen diagnoosin hyväksymistä. Tänä päivänä bipolaari-häiriötä pystytään hoitamaan yllättävän hyvin...

    • siipipieru

      Miehenä vähän samansuuntaisia ajatuksia, että vaadin liikaa naiselta tai ne alkaa heti ärsyttämään tai suuttuilen liian helposti jne.

      T. sinkku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe