Hua Hinin pellet

???????????

Kertokaa rehelliseti liikutteko te muissa ravintoloissa kun Suomiräkälöissä?Pääsettekkö edes niihin baareihin sisälle vai jouduttekko Tyytymään niihin Soi Bintabatin loppuunajettuihin leidareihin?Nämä kysymykset siksi kun muutama vuosi sitten Hua Hinissä viikon vietin ei teitä missään kansainvälisissä baareissa tai ravintoloissa näkynyt.Tosin missä meteli oli kaikista kovinta Siellä oli takuulla Suomiräkälä.Epäilen kyllä vahvasti rajoittuuko tuo teidän kaikkien kokemukset virtuaali matkailuun Hua Hinissä, joten enpä taida noihin kysymyksiini rehellistä vastausta saada.

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupas eipäs

      Näitä kun lukee tulee väkisin mieleen että taitaa olla kahdenlaisia (vähintään) matkaajia kirjoittelemassa. Perhematkaajia, kuten itse, ja sitten bile meiningillä reissaajia. Oma näkemykseni hua hinista perustuukin siihen miten paikan olen kokenut sopivan lasten kanssa reissaamiseen. Tietty tämä menee nyt hiukan of topic mutta jotenkin huvittaa lueskella aikuisten (toivottavasti) ihmisten kinastelua juupas eipäs tyyliin siitä onko hua hin hyvä vaiko ei. Näistä jutuista irtoaisi ensikertaa siihen suuntaan matkaaville huomattavasti enemmän jos tänne kirjoittelevat pystyisivät kertomaan omista kokemuksistaan neutraalisti ja liioittelematta.

      Menoa ja meininkiä ei minun mielestäni hua hinista saa samaan malliin kuten esimerkiksi Bangla roadilla phuketissa, mutta oma alueensa hillumiseen löytyy myös huasta. Pikku baareissa ympäri soita saa varmasti myös nupin turraksi jos siltä tuntuu.

      Itse kun etsii matkakohteelta lämpöä, vettä ja tekemistä koko perheelle niin hua hin on siihen ollut oikein hyvä kohde. Hinta on mikä se on, halvempaa kuin Suomessa varmasti joten turha kai kellään on takertua kiistelemään josko jossain päin olisi halvempaa. Onhan täällä kotonakin eri puolilla suomea eri hintataso...

      Jatketaan myöhemmin...

      • kommentti.

        Puhdasta vettä et Hua Hinistä löydä kuin 7-elevenissä myynnissä olevista vesipulloista. merivesi ei ole puhdas.


      • löhöloma kohde

        Halvempaa kuin Suomessa totta. Mutta Hua Hinissä on kalliimpaa kuin muualla Thaimaassa,paitsi Phuketissa. Samaa lämpöä ja aurinkoa mutta paremmilla ja monipuolisemmilla palveluilla voi nauttia monissa Thaimaan kohteessa. Jos haluaa lomillaan olla hotellin uima-altaalla ainoastaan Hua on erinomainen kohde. Rantahan on huono vaikka pitkä onkin siellä.


      • Köyhälle kallista
        löhöloma kohde kirjoitti:

        Halvempaa kuin Suomessa totta. Mutta Hua Hinissä on kalliimpaa kuin muualla Thaimaassa,paitsi Phuketissa. Samaa lämpöä ja aurinkoa mutta paremmilla ja monipuolisemmilla palveluilla voi nauttia monissa Thaimaan kohteessa. Jos haluaa lomillaan olla hotellin uima-altaalla ainoastaan Hua on erinomainen kohde. Rantahan on huono vaikka pitkä onkin siellä.

        Rannassa ei mitään vikaa ole, vesi vaan harmaata joten ei juuri snorklailemaan pysty. Olemme itse vuokranneet talon jossa on uima-allas niin ei tarvi hotlan altaalla maleksia... Kokonaisuudessa itse järkätty matka reittilentoineen Hua hiniin oulusta ~850€/lätty (ruoat poislukien) kolmeksi viikkoa joten raaskii sen 10-20% eväistä maksaa enemmän


      • traveller in Siam
        Köyhälle kallista kirjoitti:

        Rannassa ei mitään vikaa ole, vesi vaan harmaata joten ei juuri snorklailemaan pysty. Olemme itse vuokranneet talon jossa on uima-allas niin ei tarvi hotlan altaalla maleksia... Kokonaisuudessa itse järkätty matka reittilentoineen Hua hiniin oulusta ~850€/lätty (ruoat poislukien) kolmeksi viikkoa joten raaskii sen 10-20% eväistä maksaa enemmän

        Unohtamatta niitä hevosen jätteitä jota rannalla vaan on. Jotka muka siivotaan nopeasti sieltä rannalta, näkisi sen siivoamisen tuloksen vaan. Ehkä näin turistisesongin aikaan siivotaan ahkerammin kun lokakuussa taas ei siivottu. Samea meri vesi jossa paljon myös muovipusseja ja muuta roskaa kellui. Thaimaasta kyllä omien kokemuksien mukaan löytyy paljon parempia rantoja kuin Hua Hinissä. Ei se pituus ole ratkaiseva tekijä vaan siisteys.


    • buriman

      Sama aloitus Pattayalla joo bullshit sano AMALIA :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe