Ta inte ännu.
Hör
13
161
Vastaukset
- jul i förskott ?
Vad skall man inte ta ?
- Viina
Ta inte >:(
- INTE DÅ
Viina kirjoitti:
Ta inte >:(
OK.
- :-)
Ente ännu, jobbar natt.- Men en pilsner innan man lägger saj när man läser tidningen vid ca.07:30 :D
- nisse & jag
Jag är ledig,spetsad glögg kan man njuta av.
Perkele.....tog igår å tog idag.....va fan ska det bli av mej? Tur man ente jobbar förrrän måndag :D
- skål på det
Jag har ännu en massa julklappsalkohol.
Jag har sånt som e 20 år gammalt som jau aldrig dricker :D
- jubileum 100
Skall du spara drickat till din hundraårsdag ?
Blir väl till begravningen kanske :D
- Gott Nytt År !
Fint att du tänker på att utfordra dina begravningsgäster,jag läste någon stans att den blivande avlidna hade bakat alla kakor till begravningen och satt dem i frysen.Kanske de smakade bra.
Gott Nytt År ! kirjoitti:
Fint att du tänker på att utfordra dina begravningsgäster,jag läste någon stans att den blivande avlidna hade bakat alla kakor till begravningen och satt dem i frysen.Kanske de smakade bra.
Precis vad grannens grabb sa när modern dog (när vi var små).- Tur hon hann baka innan hon dog! :)
Gud vilade på sjunde dagen, jag får vila på trettonde :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098571Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323271Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701364