Minusta Riipisellä on ollut laskeva trendi jo jonkin aikaa asiakaspalvelussa. Eurot vaan mielessä. Toki yrityksen pitääkin tuottaa, mutta ne keinot onkin sitten toinen juttu. Moni tuttavani on samaa mieltä.
"Tyhmää" asiakasta saa vaikka kusettaa, jos siitä on itselle hyötyä. Kuinka tyhmiä ollaankaan firmassa, jos tästä jäädään vielä kiinni ja käytös jopa tökeröä? Paljonkohan edistää tulevaisuudessa eurojen virtaamista sisään...
Muutenkin Loimaalla yleensäkin keskimääräistä huonompaa palvelua. Siis tarkoitan nyt todellisia taitoa vaativia asiakaspalvelutilanteita, en pelkkää kuitinkirjoitusta ja maksamista.
Mitä mieltä olette?
Toivon asiallista keskustelua
Silmäasema Riipinen ja asiakaspalvelu
18
6957
Vastaukset
- kukatahansa2
Olen ollut asiakkaana kauan ja saanut aina erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
- Lasipää
Vuosikaudet olen ainakin omat lasini Riipiseltä hakenut ja niin teen jatkossakin. Tietävät heti mitä tämän malliseen päähän voi laittaa.... Enkä minä ainakaan jaksa eurojen perässä juosta jos jossain saa kuudet paskat yksien hinnalla....
Riipiseltä kunnon lasit kertaheitolla vuosiksi eteenpäin ja aina on saanut hyvät jutut ja hymyt kylkiäisiksi.- Ketjun Aloittaja
Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.
Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.
On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin. - satasiaköyhempi
Ketjun Aloittaja kirjoitti:
Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.
Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.
On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin.Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.
- hermo1
satasiaköyhempi kirjoitti:
Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.
Minä kävin kerran Riipiseltä ostamassa lasit,jäi myös viimeiseksi.Ne oli lukulasit,en saanut itse valita pokia,vaan pakotettiin ottamaan tarjotut,joista en tykännyt,sanoi,ettei lukulaseilla ole väliä miltä näyttää päällä,jos on muuten sopivat.Kyllä kyrsi,mutta pakon edessä otin ne.
- ei sovi ei
Minä en taas koskaan voisi mennä niin lipeville myyjille asiakkaaksi. Olen joutunut sitä läpinää kuuntelemaan, kun olen seuralaisena ollut, eikä sovi mulle. Eli jos nyt on "asiakaspalvelua" vähemmän, voisi sopia meikäläiselle...
- rillipää
Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.
- ap.
rillipää kirjoitti:
Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.
Siis korjaukset täysin maksutta, ei edes tarvikkeista (esim. ruuvi) mitään ...?
Tämäpä mielenkiintoista, sillä oma kokemus on juurikin se, että joka sentti lasketaan myös jälkimarkkinoinnissa , siis esim. huolloissa. No jospa heillä on sitten varaa valita asiakkaansa.
Joo kuten totesit, on niitä tosiaan muitakin paikkoja, myös silmäasemia.
- vakiasiakasperhe
Turuntiellä
PARAS
liike,
nro16.- vvvvvvvvvvvvvvvvvvb
Aina olen sieltä lasit saanut ,kun olen tarvinnut.
- pettynyt123
Ehdottomasti paras optikkoliike Turuntiellä, mutta toisaalta myös valitettavasti huonoin. Hinnoitellut itsensä ulos ko. alan palveluista! Törkeitä rahastuksia mm. vanhoilta asiakkailta jotka eivät tunne tämänpäivän palvelutarjontaa / hintalaatutasoa!!
- ;oo;
Pitkän saarnan pitävät jos käy siellä silmälääkärillä ja ostaa lasit sitten muualta!
- Vanha kurppa
Minä tunsin oloni todella vaivautuneeksi siitä ripittämisestä, minkä koin, kun en poliisin vaatiman näkötarkastuksen jälkeen meinannut päästä liikkeestä ollenkaan pois hirveän painostamisen vuoksi. Tuon takia ostinkin lasini kiireen helpattua aivan muualta ja olen todella tyytyväinen.
- Näinon
Turuntiellä
paras
hinta-laatusuhde.- Anonyymi
Turuntiellä ei osannut edes oikeanlaisia kehyksiä myydä ,optikko.
Menin riipiselle entiseen myymälääni,sain kunnon lasit.
- Anonyymi
Hyvä nosto, mutta viesti näimmä poistettu, ja aina ajankohtainen!
lajijasuris - Anonyymi
Ei jatkoon, piti käydä kuitenkin katsomassa, tuotteet ok mutta ei, ei ikinä :(
- Anonyymi
Elämäni ensimmäiset lasit oli riipiseltä ja ne oli tosi hyvät muuten,mutta sangat oli väärät, ne oli jonkun vanhat ja kuluneet, mutta en palauttanut, näin niillä vieläkin hyvin kunnes ne hävis Tokmanni lila jonnekkin eikä niitä löydetty. Sitten joku oli löytänyt Tokmannin pihalta lasit ja vienyt ne Tokmannin kassalle ja ne oli annettu väärälle ihmiselle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837