Silmäasema Riipinen ja asiakaspalvelu

customer

Minusta Riipisellä on ollut laskeva trendi jo jonkin aikaa asiakaspalvelussa. Eurot vaan mielessä. Toki yrityksen pitääkin tuottaa, mutta ne keinot onkin sitten toinen juttu. Moni tuttavani on samaa mieltä.
"Tyhmää" asiakasta saa vaikka kusettaa, jos siitä on itselle hyötyä. Kuinka tyhmiä ollaankaan firmassa, jos tästä jäädään vielä kiinni ja käytös jopa tökeröä? Paljonkohan edistää tulevaisuudessa eurojen virtaamista sisään...

Muutenkin Loimaalla yleensäkin keskimääräistä huonompaa palvelua. Siis tarkoitan nyt todellisia taitoa vaativia asiakaspalvelutilanteita, en pelkkää kuitinkirjoitusta ja maksamista.

Mitä mieltä olette?
Toivon asiallista keskustelua

18

6883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukatahansa2

      Olen ollut asiakkaana kauan ja saanut aina erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.

    • Lasipää

      Vuosikaudet olen ainakin omat lasini Riipiseltä hakenut ja niin teen jatkossakin. Tietävät heti mitä tämän malliseen päähän voi laittaa.... Enkä minä ainakaan jaksa eurojen perässä juosta jos jossain saa kuudet paskat yksien hinnalla....
      Riipiseltä kunnon lasit kertaheitolla vuosiksi eteenpäin ja aina on saanut hyvät jutut ja hymyt kylkiäisiksi.

      • Ketjun Aloittaja

        Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
        Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.

        Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
        Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.

        On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin.


      • satasiaköyhempi
        Ketjun Aloittaja kirjoitti:

        Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
        Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.

        Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
        Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.

        On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin.

        Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.


      • hermo1
        satasiaköyhempi kirjoitti:

        Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.

        Minä kävin kerran Riipiseltä ostamassa lasit,jäi myös viimeiseksi.Ne oli lukulasit,en saanut itse valita pokia,vaan pakotettiin ottamaan tarjotut,joista en tykännyt,sanoi,ettei lukulaseilla ole väliä miltä näyttää päällä,jos on muuten sopivat.Kyllä kyrsi,mutta pakon edessä otin ne.


    • ei sovi ei

      Minä en taas koskaan voisi mennä niin lipeville myyjille asiakkaaksi. Olen joutunut sitä läpinää kuuntelemaan, kun olen seuralaisena ollut, eikä sovi mulle. Eli jos nyt on "asiakaspalvelua" vähemmän, voisi sopia meikäläiselle...

      • rillipää

        Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.


      • ap.
        rillipää kirjoitti:

        Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.

        Siis korjaukset täysin maksutta, ei edes tarvikkeista (esim. ruuvi) mitään ...?
        Tämäpä mielenkiintoista, sillä oma kokemus on juurikin se, että joka sentti lasketaan myös jälkimarkkinoinnissa , siis esim. huolloissa. No jospa heillä on sitten varaa valita asiakkaansa.

        Joo kuten totesit, on niitä tosiaan muitakin paikkoja, myös silmäasemia.


    • vakiasiakasperhe

      Turuntiellä
      PARAS
      liike,
      nro16.

      • vvvvvvvvvvvvvvvvvvb

        Aina olen sieltä lasit saanut ,kun olen tarvinnut.


      • pettynyt123

        Ehdottomasti paras optikkoliike Turuntiellä, mutta toisaalta myös valitettavasti huonoin. Hinnoitellut itsensä ulos ko. alan palveluista! Törkeitä rahastuksia mm. vanhoilta asiakkailta jotka eivät tunne tämänpäivän palvelutarjontaa / hintalaatutasoa!!


    • ;oo;

      Pitkän saarnan pitävät jos käy siellä silmälääkärillä ja ostaa lasit sitten muualta!

    • Vanha kurppa

      Minä tunsin oloni todella vaivautuneeksi siitä ripittämisestä, minkä koin, kun en poliisin vaatiman näkötarkastuksen jälkeen meinannut päästä liikkeestä ollenkaan pois hirveän painostamisen vuoksi. Tuon takia ostinkin lasini kiireen helpattua aivan muualta ja olen todella tyytyväinen.

    • Näinon

      Turuntiellä
      paras
      hinta-laatusuhde.

      • Anonyymi

        Turuntiellä ei osannut edes oikeanlaisia kehyksiä myydä ,optikko.
        Menin riipiselle entiseen myymälääni,sain kunnon lasit.


    • Anonyymi

      Hyvä nosto, mutta viesti näimmä poistettu, ja aina ajankohtainen!

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Ei jatkoon, piti käydä kuitenkin katsomassa, tuotteet ok mutta ei, ei ikinä :(

    • Anonyymi

      Elämäni ensimmäiset lasit oli riipiseltä ja ne oli tosi hyvät muuten,mutta sangat oli väärät, ne oli jonkun vanhat ja kuluneet, mutta en palauttanut, näin niillä vieläkin hyvin kunnes ne hävis Tokmanni lila jonnekkin eikä niitä löydetty. Sitten joku oli löytänyt Tokmannin pihalta lasit ja vienyt ne Tokmannin kassalle ja ne oli annettu väärälle ihmiselle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

      ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

      Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

      Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31
      764
    Aihe