Uskaltaako tilata ?

HH ?

Nettikauppa www.halvathinnat.fi myy pelkkää lisenssiä W 8.1 Pro:ta hintaan 49,90 €. Onko tämä laillinen eli uskaltaako tilata ?

13

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin kannattaa

      Kallis hinta on tuosta. Ostaja varmaan kokisi tulleensa huijatuksi. En uskaltaisi ostaa.

    • Sivuilta puuttuu oleellinen juttu kuin Y-tunnus, eli keneltä oikein ostat sitä lisenssiä?

      Domainin hallitsija Mohammad Haririan, Emmauksenkatu 7 p 70, 20380 Turku.

      Varmaan kannattaisi tältä kysellä, että onko hän tämän tuotteen MYYJÄ joka vastaa siitä kuluttajansuojalain mukaisesti, omilla rahoillaan kun yhteystiedot on mitä sattuu.

      Puutteellisten yhteystietojen ja tuon hinnan perusteella sanoisin, että kyseessä on huijaus kun hinta on halvempi kuin tukkureilla. Mitä lie Dreamspark tai Action pack lisenssihuijausta ja Microsoft sitten voi mitätöidä niitä. Sitten jos menee Microsoftille soittamaan kun Windows ei toimi ja lisenssi mitätöity niin sanovat, että "Voi voi, ei me olla tällaista teille myyty. Ota yhteyttä MYYJÄÄN".


      • Opetelkaa etsimään
        timekillerx kirjoitti:

        Ei kai Y-tunnusta olekaan jos yhtiö ei ole Suomessa.

        http://www.halvathinnat.com/tietoa-meista

        Kiinaan voi siis mennä valitamaan kuluttajansuojista.

        Y-tunnus: 2367700-6
        Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
        Toiminimi Halvat Hinnat Verkkokauppa Oy
        31.12.2010
        Patentti- ja rekisterihallitus
        Yritysmuoto Osakeyhtiö 31.12.2010 Patentti- ja rekisterihallitus
        Kotipaikka TURKU 31.12.2010 Patentti- ja rekisterihallitus
        Yrityksen kieli Suomi 10.01.2011 Verohallinto
        Päätoimiala Tietokoneiden, niiden oheislaitteiden ja ohjelmistojen vähittäiskauppa (47410) 31.12.2010 Verohallinto
        Postiosoite PL 669
        20701 TURKU
        21.03.2013

        https://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2290517&kielikoodi=1&tarkiste=50EC4623506C8C0C91F481C1BD5E5814786F3A04&path=1547;1631;1678


    • HH ?

      Kyllä www.ebay.com :ssa myydään samaa tuotetta myös edulliseen hintaan. Ovatko nekin sitten huijausta ?

      • No, tarkista että tuotteen mukana tulee asennusmedia (retail). Jos on OEM-versio, asennusmedian lisäksi tarkista että sinetit ovat ehjiä pakkauksessa. Sitten voi saada käytettynä yksityishenkilöltä edullisesti. OEM-versioita ei ikinä pidä ostaa käytettynä, pitää olla sinetit ehjinä.

        Muista toki että joudut maksamaan verot, tullimaksut, lähetyskulut yms. kun tilaat jostain hevon kuusesta.

        Saksasta on halpaa tilata kun vero on vain 19%. Tyypillinen hinta Windowsille taitaa olla siellä 95€ postarit. Lisäksi niissä on sitten ne kieliversiot, että jos tilaat saksasta niin se Windows puhuu sitten saksaa eikä suomea.

        Jos on jotain muuta niin kyseessä on todennäköinen huijaus. Se asennusmedian arvo siinä hinnassa on varmaan 10 senttiä tms. ja se mistä maksetaan on lisenssi. Sitä vaan koitetaan harhauttaa ihmisiä, että kun on vain joku huijattu koodi että se olisi siksi jotenkin edullinen.

        Eli satanen pitää joka tapauksessa varata vaikka tilaisit eBaystä. Suosittelen kyllä tilaamaan ihan suomesta niin jos on harmeja niin on huomattavasti helpompaa asioida, kuluttajansuojan valvominen helpompaa jne.

        Sitä voi ihan itse miettiä sitä parin euron säästöä kannattaako nähdä vaivaa.


      • M-Kar kirjoitti:

        No, tarkista että tuotteen mukana tulee asennusmedia (retail). Jos on OEM-versio, asennusmedian lisäksi tarkista että sinetit ovat ehjiä pakkauksessa. Sitten voi saada käytettynä yksityishenkilöltä edullisesti. OEM-versioita ei ikinä pidä ostaa käytettynä, pitää olla sinetit ehjinä.

        Muista toki että joudut maksamaan verot, tullimaksut, lähetyskulut yms. kun tilaat jostain hevon kuusesta.

        Saksasta on halpaa tilata kun vero on vain 19%. Tyypillinen hinta Windowsille taitaa olla siellä 95€ postarit. Lisäksi niissä on sitten ne kieliversiot, että jos tilaat saksasta niin se Windows puhuu sitten saksaa eikä suomea.

        Jos on jotain muuta niin kyseessä on todennäköinen huijaus. Se asennusmedian arvo siinä hinnassa on varmaan 10 senttiä tms. ja se mistä maksetaan on lisenssi. Sitä vaan koitetaan harhauttaa ihmisiä, että kun on vain joku huijattu koodi että se olisi siksi jotenkin edullinen.

        Eli satanen pitää joka tapauksessa varata vaikka tilaisit eBaystä. Suosittelen kyllä tilaamaan ihan suomesta niin jos on harmeja niin on huomattavasti helpompaa asioida, kuluttajansuojan valvominen helpompaa jne.

        Sitä voi ihan itse miettiä sitä parin euron säästöä kannattaako nähdä vaivaa.

        Eihän kasista ole erikseen OEM:iän ja retailia. Kaupasta ostetun voi asentaa eri koneisiin , kunhan vain yhteen kerrallaan. Esiasennettu on sidottu koneeseen. Olen samaa mieltä tuossa ettei välttämättä kannata yrittää säästää. Itse yritin ostaa Officen halvalla. Myyjä toimitti ensin tyhjät kuoret, sitten kun vaadin rahoja takaisin, toimitti aktivoimattoman kortin, jolla ei ollut mitään arvoa. Sen jälkeen lupasi palauttaa rahat. Se on viimeinen, mitä olen hänestä kuullut.

        Toinen juttu on, että on hyvä tietää, että on varmasti laillinen versio, eikä vain sellainen, jonka nyt voi aktivoida .


      • okaro kirjoitti:

        Eihän kasista ole erikseen OEM:iän ja retailia. Kaupasta ostetun voi asentaa eri koneisiin , kunhan vain yhteen kerrallaan. Esiasennettu on sidottu koneeseen. Olen samaa mieltä tuossa ettei välttämättä kannata yrittää säästää. Itse yritin ostaa Officen halvalla. Myyjä toimitti ensin tyhjät kuoret, sitten kun vaadin rahoja takaisin, toimitti aktivoimattoman kortin, jolla ei ollut mitään arvoa. Sen jälkeen lupasi palauttaa rahat. Se on viimeinen, mitä olen hänestä kuullut.

        Toinen juttu on, että on hyvä tietää, että on varmasti laillinen versio, eikä vain sellainen, jonka nyt voi aktivoida .

        Niin, Microsoftihan voi mitätöidä ne myöhemmin jos on joku sopimuksen vastainen asennus. Korjauksena on uuden lisenssin osto.


    • ei ei ie

      Ei uskalla!
      Kun paska kaatuu, ei mitään mahdollisuutta palautta..

      • Ei softalla muutenkaan ole mitään palautusoikeuksia.


      • timekillerx kirjoitti:

        Ei softalla muutenkaan ole mitään palautusoikeuksia.

        Etämyynnissä on palautusoikeus toistaiseksi.


      • HH ?
        M-Kar kirjoitti:

        Etämyynnissä on palautusoikeus toistaiseksi.

        HH:ssa on maksutapana myös PayPal. Eikö tämä tuo jonkinlaista ostoturvaa ?


      • HH ? kirjoitti:

        HH:ssa on maksutapana myös PayPal. Eikö tämä tuo jonkinlaista ostoturvaa ?

        Ei.

        Jos maksaisit 'luonnossa' niin varmaan näkisit tai vähintäänkin tuntisit kenen kanssa tekisit bisnestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe