Myös erikoisemmat rohkeasti mukaan niin saadaan väriä fetissipinoon :)
Gallup: Mikä on sinun fetissisi?
138
25626
Vastaukset
- nahkis
mulla nappanahka, mielellään musta
- men34
Fisting on ihanaa,tykkään naisista jotka pitää siitä.
- Sormileikit
Mikään ei voita tilavaa posliinia..
- spiked heels
No niin,mun fetissini on naisten kengät,ja hyvinkin monenlaiset,riippuu tapauksesta.Elikkä ei tarvitse olla korkeimmat mahdolliset,mutta on niissä oma juttunsa,ja koska itse myös käytän niitä julkisesti tulee eteen hankkia hieman matalampia ja tukevakorkoisia.Oon kenkiä harrastanut niin kauan kuin muistan enkä niistä luovu....!
- Juha
Hameet, ihan hmm....tavalliset, ruudulliset, kellohelmaiset, vekatut, mieluummin saappaitten kanssa pidettynä saa mut heikoks.
- Ugly_customer
Pitkät upeat sääret saa mielen villiksi. Tietenkin korkkarit ja stay-up:it pistää pisteen iin päälle :)
- Finn_Monster
nautin laukeamistakin enemmän nännieni hivelystä ja nännieni näykkimisestä
nautin myön naisen niskan hivelemisestä ja hiljalleen kiduttavasti hyväilystä kohti orgasmia
mulle kosketus on huipentuma. jokainen löytö retki toisen kropalla on suunnaton nautinto - jenni
Ehdottomasti upottautuminen pehmeään mutaan tai hiekkaan, hitaasti kiduttaen. Harmi vain jottei Suomessa ole juosuhiekkaa tms. Korvike on yleensä vesirajassa oleva pehmeä hiekka tai mutapohja
- Sinna
Aaah. Niin se vain. Kun saisin oman pitkätukkaisen ukon niin olisin ihan....aah.
- whitebear
mulla on fettarina kauniiden naisten jaloissa olevat nokian kontiot ... muun väriset kuin mustat. Kuvii aiheesta löytyy tuolta :
http://www.123rubberboots.com
onnex on saman henkinen nainen löytynyt vierelle ;-D- Laihialainen
Mika, älä mainosta maksullisia sivujasi ikäänkuin ne olisivat kaikkien saatavilla. Tosiasia on, että sivujen käyttö maksaa parikymmentä dollaria per kk ja mikä on kaikkein ikävintä, firmasi saa tietoon maksun myötä tilaajan oikean henkilöllisyyden.
- BabyBoy-
Muoviset vaippahousut ja vaipat :)
- pissa-janne
kuka kirjoittaa noin lyhyen viestin, oletko pissahousupoika, soita minulle kastelija-Jannelle käytän muovihousuja ja paksuja suur-suorakaidevaippoaja yötä päivää ja pissaan kaikki pissat housuun ja silti on iloinen mieli
0505436714
- jones
Mul on kaksikin,sääret ja isot nännit/nännipihat
- boy
Naisten nahka-asut, mustat housut erityisesti. Nahkahameet, reisisaappaat yms kiihottaa. Pukeudun usein itsekin naisten pvc ja nahka-asuihin kotona.
- friikki
Saappaat kaikissa muodoissa. Nahkasaappaat, ratsastussaappaat, kumisaappaat, maiharit, jne...
Kaikki käy, kunhan ovat paljon käytetyt ja muutenkin sexyt. - make
ajatelkaa mielessänne, tiukka sihteeritär mustassa jakkupuvussa ja korkokengissä nostamassa lomaketta viraston lattialta, tummat sukkahousut yllään.stringit pilkottavat juuri sopivasti pakaroiden välistä ja sitten:
prrrffoooOOOOTTTT!!!
Sihteerin kasvoille nousee hämmästynyt katse ja osastopäällikkökin on tulla tupashtanut nurkan takaa todistamaan tapahtunutta.
" Oho! "- Hayne
Mutta voisiko sen neidin peppuun tunkea naamansa ja sitten hän pieraisisi!! Nami!
- Hayne
Se olisi upeata ja todella kiihottavaa, jos kaunis nainen pyllistäisi kireillä farkuilla naamalleni ja sitten se piereskelisi!
- phm
naisella ilmana alushousuja, itsellä ja ennenkaikkea molemmilla silkkisen liukuvat ja ohuet. Siinä ei oo enää pakko edes päästä aktiin
- Hayne
Se olisi upeata ja todella kiihottavaa, jos kaunis nainen pyllistäisi kireillä farkuilla naamalleni ja sitten se piereskelisi! Siinä samalla tietenkin runkkaisin!
- rubberboy
..next to skin. Siinä om mun fetishini. Se pitää sisällään mm. kumiasut, sadeasut, muovipöksyt ja muoviset laihdutusasut ns. sauna asut.
Kiva kun kysyit ;-)
Mikäs on sun omas?- --N79--
No hiukan kait harvinainenkin: teräaseet ;)
- --N29-- siis ;D
--N79-- kirjoitti:
No hiukan kait harvinainenkin: teräaseet ;)
Nicci sekosi.
- Axos
Tiukat mustasta ja kiiltävästä materiaalista valmistetut housut. Mieluiten nahka, mutta myös kumi tai lateksi.
- Olkainhaalari
Fetissini on sadeasut, erityisesti olkainhaalarimalliset aikuisten kurahousut, joita käytetään lähinnä purjeveneillessä. Siis naisten päälle puettuina.
- sadehousu
..kumi,muovi,nahka ja jne...eli kiiltävät vaatteet jotka ovat jollain tavalla vesitiivitä kankaita,,..näistä se lähtee..:))
- Runner
Fetissini on laadukkaat juoksutossut, jotka on uudet tai puhtaat, nauhat löysällä ja käyttäjälleen reilun väljät.
- jake
naisten jalat, jalkapohjat, kantapäät, varpaat. nam!
- LifeStyle
Mua keihtoo pääasiallisesti kumi (saappaat, käsineet ja miksei muukin vaatetus). Nyttemmin myös mattapintainen musta nahka on alkanut sytyttää yhä enemmän myös kumiin yhdistettynä.
Ensisijaisesti ihailen kaunitta naisia näissä tamineissa mutta kyllä me miehetkin voimme olla eduksemme niissä. Meidän pitää vain mieltää että meilläkin on lupa olla hyvän näköisiä. - Kumisaapastelija
on mun harrastus: naisten kumpparit, tai värikkäät Kontiot säväyttävät kauniin naisen jalassa!
- Istuminen
Aivan älyttömästi kiihottaa ajatus siitä, että nainen istuu farkut jalassa mun naamalleni koko painollaan, niin että jää kunnon raita takasaumasta nenään..
- mutta ei farkut jalassa
Sattuu nimittäin jos muija istuu naaman päälle farkut jalassa mutta tuokin on tosiaan yksi fetissi.
- sattuu
mutta ei farkut jalassa kirjoitti:
Sattuu nimittäin jos muija istuu naaman päälle farkut jalassa mutta tuokin on tosiaan yksi fetissi.
Siksihän se onkin mun fetissi..
t: pöljä tavallaan
- Vanhemmat
Enkä tarkoita mitään muutaman vuoden vanhempia vaan todella reilusti vanhempi. Suurin ikäero ollut 42 vuotta nuorena miehenä. Nykyisin joutuu tyytymään 20-30v ikäeroon. KIIHOTTAVAA !
- keräilijä
Mun fetissi on naisten pikkuhousut. Erityisesti pilluntuoksuiset stringit kiihottaa mua! Tykkään ite kanssa pitää naisten pikkuhousuja päälläni. Tällä hetkellä mulla on farkkujen alla mustat,tavallisen malliset naisten pikkupöksyt...
- tuoksuva_pillu
Olisitko kiinnostunut ostamaan pilluntuoksuisia pikkuhousuja tai stringejä? Minulla meinaan tulee sellainen vahva pilluntuoksu jo päivässä housuihin... Paljonko olisit valmis maksamaan niistä jos haluat ostaa?
- Poika
tuoksuva_pillu kirjoitti:
Olisitko kiinnostunut ostamaan pilluntuoksuisia pikkuhousuja tai stringejä? Minulla meinaan tulee sellainen vahva pilluntuoksu jo päivässä housuihin... Paljonko olisit valmis maksamaan niistä jos haluat ostaa?
Haiseeko sukkasi koskaan hieltä, niistä voitaisiin keskustella.
- ile
Erityisesti tiukat kumi/pvc asut ja lycra on meikäläisen juttu
- oldfart
Naisten kiiltonahkaiset korkokengät
- niko
..että sen kaikki oikein ymmärtävät:
fetisismi = seksuaalinen suuntautuminen, johon sisältyy voimakas kiihottuminen joistakin esineistä (esim. kumiasuista); (uskontotieteessä) fetissien palvonta ¶ Aiempia kirjoitusasuja: fetishismi, fetišismi.
fetissi = palvottu esine, jonka uskotaan sisältävän taikavoimia; seksuaalisesti kiihottavaksi koettu esine ¶ Vrt. fetisismi Aiempia kirjoitusasuja: fetishi, fetišši.
- kpi
Saappaat kaikissa muodoissa. Nahkasaappaat, ratsastussaappaat, kumisaappaat, maiharit jne.. Kaikki kelpaa, kunhan ovat sopivan vanhat ja sexyt.
- Nyt ja ikuisesti
Kuten muutama muukin kohtalotoveri, Kontiot saa ylimääräisiä sydämmentyktyksiä naisen jaloissa. Värilliset Kontiot on todella näyttävät. Omistatko itse kumisaappaita? Jos, millaiset?
- Kontiofani
Itse omistan kahdet kontiot. Toiset lähemmäs parikymmentä vuotta vanhat ehjät ja vedenpitävät, mutta jo eläkkeelle päässeet kaupunki-ja sisäkäyttöön päätyneet ylpeydenaiheet.
Toiset arkikäytössä olevat noin viisi vuotta vanhat "normaali" kontiot.
Täytyy sanoa, että naisen jaloissa kontiot todella säväyttää. Harmi vain, ettei 123rubberboots-sivuilla näy yhtään kuvaa kääntövarsikontioista. - SSS
Sama täällä. Kontiot (värillä ei väliä) näyttävällä naisella säväyttävät. Myös nahkasaappaat ovat ok.
- fantaasia
Ei moisia ole myynnissä näkynyt, mutta netissä on ollut maalauksia sellaisista puhallettavista "elävännäköisistä" lohikäärme-hahmoista. Asennot olivat niillä sellaiset, että aivankuin ne olis päällepuettavia asuja. Jumpe jos sellaisen sais!
- Suhteellisen-juntti
En tiedä ohko tässä kyseessä fetissi, mutta joidenkin naisten kainalot ja polvitaipeet - nam! Myös polvet (kyykkyasennossa) ovat usein todella kauniita.
- Daniel
Kaikenlaiset nahkasaappaat.
- muikku
Tykkään, kun naiseni pitää hirvensarvia päässä!
Näyttää jumalattoman kauniilta! - silakka
muikku kirjoitti:
Tykkään, kun naiseni pitää hirvensarvia päässä!
Näyttää jumalattoman kauniilta!Toi oli tähän asti paras.
- beautiful pain
En tiedä onko nämä varsinaisia fetissejä, enemmänkin mieltymyksiä. Ehkä ne on fetissejä siinä mielessä että kyllä ne kiihottaa mua seksuaalisesti ;)Eli siis silmälasit, pitkähköt hiukset miehellä ja siro ruumiinrakenne muuten 'miehisellä' miehellä.
- feet
Ylipäätään jalat,eli pikku/sukkahousut,ns.upskirt ja ne kauniit sääret!
- korkosaapas
Fetissini on hameeseen ja korkosaappaisiin pukeutunut nainen joka on jäänyt esim kinokseen autolla kiinni ja pumppaa epätoivoisena kaasupoljinta saappaallaan.
- narttu.83
Nautin siitä niin kun mua kuristetaan tajunnan rajamaille asti ja parhaalta se tuntuu ku pannaan perseeseen samalla...taidan tykätä aina kun mua aliststaan¨...ns.arkielämässä jos vaikka äijä sanoo että toisix mulla kahvii,niin en paikaltani liikahda. MUTTA kun se sanoo et saatanan narttu! Mikä sua vaivaa,hae sitä vitun kahvia,ni johan alkaa tapahtua... yleensä ennen keittiötä on jo pillu märkänä toisen komentelun takia...
- LurtzinOrja
...tämä oli mun galluppi ;) Oletpa samanlainen kuin minä ;) Kiva että muita samankaltaisia löytyy. Noi arkijutut suorastaan nauratti miestäni(kun kerroin mikä vastausksesi oli), niin samaa täälläkin on :)...tavallaan herjalla(leikkisästi) mutta kyllä tehoo kun mies muuttaa puhesävyään.
- N31
LurtzinOrja kirjoitti:
...tämä oli mun galluppi ;) Oletpa samanlainen kuin minä ;) Kiva että muita samankaltaisia löytyy. Noi arkijutut suorastaan nauratti miestäni(kun kerroin mikä vastausksesi oli), niin samaa täälläkin on :)...tavallaan herjalla(leikkisästi) mutta kyllä tehoo kun mies muuttaa puhesävyään.
Moi,
Mukava kuulla jotta löytyy samoinajattelevia ihmisiä. Mikään ei kiihoita kuin mies joka kontrolloi hengitystäni kädet kaulalla (hellästi ja varovasti tottakai). Myös mut tavat miellyttä vät, on se sitten vesi tms.... - LurtzinOrja
N31 kirjoitti:
Moi,
Mukava kuulla jotta löytyy samoinajattelevia ihmisiä. Mikään ei kiihoita kuin mies joka kontrolloi hengitystäni kädet kaulalla (hellästi ja varovasti tottakai). Myös mut tavat miellyttä vät, on se sitten vesi tms....Liity meidän joukkoon vain :) *tarjoo kättään ja tervehtii*
Moi, kuristaminen on myös minun juttuni. On nautinnollista katsoa sidotun ja avuttoman subin kasvoja, kun nylonsukka hitaasti kiristyy kaulan ympärille, samalla häntä naidessani. Myös naamioidut kasvoni saavat pelon nousemaan hänen kasvoilleen. Eli sukat ja sukkahousut ovat hyvin monikäyttöiset:)
Myöskin ko. episodi muovipussilla toteutettuna toimii myös.
Stockari
- minä
Mikä on gallupin N29 tekijän oma fetissisi?
- LurtzinOrja
...no, tämä on siis galluppini ja omat fetissini ovat aikas erikoisia...mm. teräaseet, miesten pitkät hiukset. :)
- Strumpbyxa
Minun fetissini on sukkahousut sekä naiseni yllä että omissa jaloissa.
Sukkahousuissa on sähköä ja eroottista tuntua, ovat kuin toinen iho, pehmeät ja karheat samanaikaisesti. Ne peittävät ja paljastavat, puristavat ja joustavat, ovat käytännölliset ja samalla täysin hyödyttömät. Ne ovat monitarvekalut sekä seksiakteissa että jokapäiväisessä niksielämässä. Ne ovat seksintappajan vastakohta eli selkosuomeksi seksisynnyttäjät ja -tuottajat. - P-lover
Pikkuhousut , naisten alusvaatteet yleensä , rintsikat, stay-upit, korsetit, sukkahousut.
- M30JKL
Alistuminen, sidotuksi ja nöyryytetyksi joutuminen ovat fetissejäni.
Naiselle häviäminen esim. jossain pelissä on todella kiihottavaa ja varsinkin 'kuittailu' tekee kutaa.
Oudompi fetisseistäni lienee matalat naisten avokkaat. En itse niitä kuitenkaan käytä. ;) - M30JKL
Alistuminen, sidotuksi ja nöyryytetyksi joutuminen ovat fetissejäni.
Naiselle häviäminen esim. jossain pelissä on todella kiihottavaa ja varsinkin 'kuittailu' tekee kutaa.
Oudompi fetisseistäni lienee matalat naisten avokkaat. En itse niitä kuitenkaan käytä. ;) - peräkuri
skottiruudulliset hameet, tuhmien tyttöjen kurittaminen remmillä, avokämmenellä, vitsalla, peräruiskeilla, nurkassa seisottamisella alasti, häpykarvojen ajelulla...siinä muutama maukas fetissi.
- Kumimies JKL
Minun fetissi kumiasut, kumihanskat ja kaasunaamarit. Kumikamat yllä saa kivat fiilikset. Kumi on ehdoton suosikkini.
- nuuhkija
ja sukkanauhat, ohuilla ihon värisillä rypistyvillä sukilla. Lyhyt hame; jakkuasu.
Kokonaisuus naisellinen.
Piikkareiden ja säärien hyväily, suuteleminen, nuuhkiminen...
nami-nami... - J....
Vaipat ehdottomasti!
- Spesialisti
Laittakaapa muut samanhenkiset avoimesti postia:
[email protected] - hapa
Minua kiihottaa naisbussikuskin sukkahousut joita on pidetty jalassa tosi monta ajovuoroa....
Tietysti muidenkin isojen ajoneuvojen naiskuskien sukkahousut kiihottaisi.... - Wetsk
Ehdottomasti nainen pissat housussa... farkut, sukkahousut, tiukat trikoot jne ja pissa valumassa lahkeissa
- Rainman
Pissaavat naiset ja ennen kaikkea koulutytöt. Koulupukuun tai jakkupukuun pukeutunut nainen helpottamassa todella kovaa hätäänsä tai että orgasmin tullessa naiselta pettää rakon hallinta ja hän pissaa ja ejakuloi päälleni.
- Juppihippipunkkari
Maiharit ja minihame on ylisexy yhdistelmä. Mustat maiharit edustavat uhkaavaa maskuliinisuuttta ja vaaleat naiselliset sääret ja hame kaunista feminiinisyyttä. Maskullinisuutta ja feminiinisyyttä sopivassa suhteessa. Harmi, että yhdistelmä on käynyt yhä harvinaisemmaksi. Muutamia vuosia sitten yhdistelmä oli muodissa muillakin, kuin punk- henkisillä. Joka tapauksessa kaunista katsottavaa.
- jokke
Tietysti naisten lakatut varpaankynnet edellyttäen ,että jalat ja varpaatkin on kauniit.
- jamppa
vekkihameet on mun fetissini,pitkät,lyhyet ja jos näkyy vielä saappaissa ja vekkareissä naisia ja kiva yhdistelmä
- hockey
Nainen joka pukee itselleen jääkiekkovarusteita ja kentällä kahden naisen tiukka kamppailu kiekosta kaukalon laidalla
- Hessu 31
...joissa suippo terävä kärki ja mielellään kiiltävän mustat.Sellaiset kun saisi joltain naiselta käytettynä ostettua niin AAAHH...
- tyttöpoika
eli minun heikkous on, tai ovat vaipat, toppahaalarit ja naisten asut, ja kaikki samaa aikaa...
- mulla
eli sama mulla...
- tuhma_neito20
Tosiaan kuten otsikko jo sanoo, fetissini on naida kultaani (mieshuorani) vyödildolla.. Muutenkin tykkään olla hänen peppunsa kimpussa... PS. Minä olen se, joka meillä sängyssä sanoo mitä tehdään ja miten päin ja se on kanssa oikeastaan fetissi, että haluan tehdä niin...
- alistajanainen
Samoin! Tiedätkin varmaan, että sen jälkeen ei voi itsekään muuta kuin hymyillä onnellisena ;-)))
- minulle myös
Kunpa sinunlaisiasi naisia olisi enemmän. Tuo kun on juuri minunkin fantasia. Löytää sellainen nainen, joka tykkää olla miehen pepun kimpussa ja haluaa käyttää vyödildoa...
- naiselle
Olla yhdynnässä ns.ratsastus asennossa naisen
kanssa joka nauttii siitä.Naiselle käteen
ratsupiiska (jos nainen harrastaa ratsastusta
niin piiska jolla on piiskannut ratsuaan)
Jos nainen nauttii ehkä piiskan käytöstä,
niin voisi läiskiä sängyn reunaa ääni
tehosteiden aikaan saamiseksi.Tehostaisi kiihotusta kummasti.(Kertokaa naiset onko ihan
sairasta,vai nauttisiko joku?) - nylons
fetismini 50-60 luvun aidot ff-nylon sukat.
t. nylons
ps.näitä on vieläkin myytävänä - Sadeasutmies
Kumisaappaat, syydvestit, aikuisten olkainkurahousut, kurakintaat sekä tietysti hupulliset sadetakit saa kalun kovettumaan. Täysvarustuksessa pukeutuneena varsinkin huppu tiukalle kiristettynä olen taivaissa samoin etenkin nähdessäni vastaavasti pukeutuneen naisen. Laukemisen suoritan omalle tai kumppanin sadeasulle, huputetuille kasvoille tai kurahousujen peittämille pakaroille. Aah, mitkä orkut..
- snow
on siis vaipat.
- Mika
Pitkät lakatut kynnet naisilla!!! Sekoan kun näen naisen jolla on pitkät kynnet!!!
- Jape
Oletko kiinnostunut aiheesta jossa nainen käyttää pitkiä kynsiä aseena miestä vastaan? Minulla on video jossa nainen raapii miestä pitkillä lakatuilla kynsillä. Video on realistinen ja totta ( customvideo made from Serbia&Montenegro ) ja siitä on maksettu paljon. Nainen dominoi miestä ja myös istuu minihameessa miehen hartioilla ja pakottaa kantamaan tätä. He tappelevatkin ja mies häviää tuolle villikissalle.
Tällä naisella on todella pitkät ja terävät kynnet joita lakkailee ja hoitaa ( teroittaa ) filmissä. - sivusto
Jape kirjoitti:
Oletko kiinnostunut aiheesta jossa nainen käyttää pitkiä kynsiä aseena miestä vastaan? Minulla on video jossa nainen raapii miestä pitkillä lakatuilla kynsillä. Video on realistinen ja totta ( customvideo made from Serbia&Montenegro ) ja siitä on maksettu paljon. Nainen dominoi miestä ja myös istuu minihameessa miehen hartioilla ja pakottaa kantamaan tätä. He tappelevatkin ja mies häviää tuolle villikissalle.
Tällä naisella on todella pitkät ja terävät kynnet joita lakkailee ja hoitaa ( teroittaa ) filmissä. - Mika
Jape kirjoitti:
Tällä naisella on todella pitkät ja terävät kynnet joita lakkailee ja hoitaa ( teroittaa ) filmissä.Kyllä kiinnostaa!! Mistähän noita videoita löytäisi?
- piukat paikat
Mustat, kiiltävää kangasta olevat jumppatrikoot fitness- tai bodarinaisella...
- samaa mieltä
Trikoot tuovat naisen muodot paremmin esille. Lantion ja säären muodot korostuvat. Näyttää hyvältä.
- kiiltävät
Kiiltävät hupputakit naisen yllä huppu ylös nostettuna on fetissini. Musta tai punainen tosikiiltävä pvc-takki, esim elloksella myynnissä oleva "kiiltotakki". Nainen polvistuneena eteeni ottamaan suihin minun pitäessä hupunreunoista kiinni, sperman valuessa pitkin kiiltävää takkia.
- Sadeasuinen
Minun fetissini ovat sadeasut. Paras yhdistelmä on kumisaappaat, kunnon olkainhousut ja takki suojaavalla hupulla. Sininen tai keltainen ovat suosikkivärini.
Sadeasuun sonnustautuneena kiihottaa kanssa housuun laskeminen, toisinaan myös vaipan käyttö sadeasun alla, jolloin pysyy kuivanakin. :-)
Ja tietysti se kaveri vieressä sadevarustuksessa!
Sadeasuinen - Nupi
...ja ne merimies-koulupuvut ja muhkeat polvisukat.
- miehellä
Hoikkuus, laihuus. pitkät hoikat käsivarret, pitkät sormet. kapeat vaaleat kynnet. pitkä kaula, pitkät jalat, karvavana navan ja vyön välissä, extra low waist...
- International Association o...
Minkäslaisia johtopäätöksiä näistä voidaan sitten vetää?
1. Ihmisillä ei ole hajuakaan siitä, mitä fetissi tarkoittaa.
2. Naisilla ei ole fetissejä.
Tuleeko vielä jotain muuta mieleen?- niko
en nyt ihan noinkaan sanoisi. Kyllä suurin osa noista vastauksista on selviä fetissejä - toki osa on sitten muutakin.
On netistä saadun kokemuksen mukaan kymmentä fetisseistä kiinnostunutta miestä kohden on korkeintaan yksi nainen. Tai sitten ne naiset eivät puhu mieltymyksistään netissä. Tai sitten ne naiset eivät kerro olevansa naisia häirinnän pelosta. - homogeeninen
Hyvin monella taitaa tuo havaintosi nro 1 pitää paikkaansa, koska muistaakseni fetissi määritellään esineeksi tai vaatteeksi, joka ei tavallisesti liity seksuaaliseen käyttäytymiseen/ilmaisuun. Lääkäreitten kouluesimerkkinä, tässäkin forumissa mainittu, silmälasit.
Sen havaitsin, että vastauksissa esiintyi samoja aiheita, joista on retostettu pitkin ja poikin tällä palstalla aiemminkin. Eivätkö fetissit olekaan enää yksilöllisiä?
- kai
Fetissini on että suuri joukko naisia talloisi minut rynnätessään johonkin, olisi siis monta jalkaa päällä samaan aikaan kasvoilla,rinnanpäällä,kaulalla jne. se varmaan tuntuisi ihanan kivuliaalta ja vielä kun eivät välittäisi miten minun käy.Ihan tässä kuumenee kun kuvittelen jonkun 60-70kg rouvan seisomassa kasvojeni päällä ja toisia rinnan ja vatsan päällä ja tallovat minua minkä ehtivät enkä pääse millään alta pois aina tulee uusia jalkoja päälle kun edelliset lähtee.
- m29
Haluan pitää naisia mun seksileluina, joilla on "velvollisuus" antaa pillua aina kun mä haluan.
- Saapastelija
m29 kirjoitti:
Haluan pitää naisia mun seksileluina, joilla on "velvollisuus" antaa pillua aina kun mä haluan.
Minä puolestani haluan pitää miehiä seksileluinani. Kyrpää on annettava aina kun haluan, ja jos vastaan koittaa pistää, tallon piikkikorkoisilla saappaillani munille ja nakkaan vätyksen pihalle.
- joe
Saapastelija kirjoitti:
Minä puolestani haluan pitää miehiä seksileluinani. Kyrpää on annettava aina kun haluan, ja jos vastaan koittaa pistää, tallon piikkikorkoisilla saappaillani munille ja nakkaan vätyksen pihalle.
Miehissä on niitä jotka haluavat alistua ja niitä jotka haluavat alistaa, mutta naisissa ei ole alistajia laisinkaan. Alistuminen taas on luultavasti naisten yleisin fantasia.
- alistajanainen
joe kirjoitti:
Miehissä on niitä jotka haluavat alistua ja niitä jotka haluavat alistaa, mutta naisissa ei ole alistajia laisinkaan. Alistuminen taas on luultavasti naisten yleisin fantasia.
Etpäs ole tainnut sitten kohdata meikäläisiä, kyllä meitä alistajanaisiakin löytyy :-)
Itselläni on orjana nuorempi mies, jota kutsun tietenkin leluksi ja jonka kanssa on kiva kolme kertaa viikossa leikitellä...
Mmm... Mitähän kivaa tänä iltana keksisi patteriin sitoessa...
- miku
Kontio-kumisaappaat kauniin naisen jaloissa on ihana näky ja saa mut syttymään heti! Myös pelkät saappaat ilman naista ajaa asian, kunhan ne ovat olleet naisen käytössä. Myös ratsastusasuiset naiset ovat ihanan kiihottavan näköisiä. Ratsastussaappaat ja -housut on tosi sexyjä. On myös ihanaa kun pukeutuu naisen käyttämiin ratsastushousuihin, joiden nahkapaikat ovat somasti kuluneet ja housuihin pinttynyt tallin tuoksu.
- Shoelover
kengät. en vaan tiedä mistä erikoinen fetissini on peräisin... pakko kyllä myöntää, että kivaa on ollut sen jälkeen kun annoin itselleni luvan toteuttaa itseäni.
- spiked heels
Kivaa,kun antaa halujen viedä. Itse olen samoja asioita harrastanut iät ja ajat eikä loppua näy.Johtuu mistä johtuu....who cares!!!!
- Gyrben
Vaimon Kiiltävät satiinipöksyt yms.. Ja Hiljainen/tehokas pölyn-imuri!!! :)
- transsu-48
naisten pikkuhousut, mekot, nätit yö-asut, hellä piiskaaminen puolin ja toisin, mun päälle pissaaminen, pimpun nuoleminen, nainen nai mua dildolla, hieman dominoiva nainen kyllä niitä löytyy, löytyis vain kiva nainen jonka kanssa vois harrastaa.
- Farkkumies31
Kiihotun naisista, jotka käyttää tiukkoja tummansinisiä farkkuja. Vielä kun sais sellaiselta naiselta sitoa kädet selän taakse, niin huh huh...
- KinkJames
Olen mies, 28v.
Fetissejä löytyy useitam mutta ehdoton ykkönen on kumiasusteet itsellä ja partnerilla. Toisena voisi mainita liioittelevan meikin(partnerilla).
Myös nahkaiset stretch-saappaat ja verkkosukkahousut saavat vipinää aikaiseksi, - luutunsoittaja
Seuraavat ovat ne rakkaimmat, joita onneksi pääsee harrastamaankin:
-nainen imee munaani kondomin kanssa
-naisten satiinipikkuhousut
-pyllyreiän nuoleminen - Hah
Vastaajilla on kieltämättä aika venyvä käsitys sitä, mitä fetissi on. "Pimpin nuoleminen". No, eipä haittaa. Mutta tässä on kyllä vastattu yhtä lailla kysymykseen "Mikä on sinua seksissä miellyttää".
- Fetissi
Vastaajilla on kieltämättä aika venyvä käsitys sitä, mitä fetissi on. "Pimpin nuoleminen". No, eipä haittaa. Mutta tässä on kyllä vastattu yhtä lailla kysymykseen "Mikä on sinua seksissä miellyttää".
- trans-bi
Mun fetissi on naisten alusvaatteet ja ennenkaikkea terveyssiteet. Paksut ja ohuet, mieluiten yösiteet. En pidä käytetyistä siteistä vaan siitä että tuntee siteen samalla tavalla housuissa kuin naiset ja tietää jonkun naisen käyttävän samanlaista sidettä. Se että jos en olisi ostanut sidettä kaupasta niin se olisi päätynyt jonkun naisen housuihin.
- NilfiskDUDE
Sexy muija, satiini, nahka, tms. Kireissä housuissa imuroi sexysti.. ja aloittaa sitten leikin letkun kanssa: Imuroi rintojaan, reisiä, pyllyä ja pillua.. ja sit myös mun kovaa kullia..
Mut ei semmoista naista ole olemassakaan! :(
Vai...??? - Bergt
Luojalla näkyy olevan huumorimieltä, on järjestänyt monenlaisia jekkuja Teille mutta myös minun osalleni Hän on keksinyt kunnon zoukin.
Minua on aina kiinnostanut naiset jotka ratsastaa hevosella, ponilla tai vaikka aasilla. Eläinseksin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä eikä itse eläin kiinnosta yhtään ( tietysti pidän eläimistä ) mutta se nainen siellä selässä....se vaan on NIIN kova juttu. Nainen on seksikäs ja kiihottava kun pukeutuu hameisiin. Nämä sitten yhdistettynä = minun fetismini. Kaikkein kovin juttu on kun nainen on hieman ylipainoinen, mieluummin hänellä on paksut reidet ja lyhyehkö vekkihame sekä hän ratsastaa ponilla tai aasilla. Tästä fetismistä käytetään kansainvälisesti nimeä Riding Cult. Minulla on Yahoossa oma klubi jossa on 1300 jäsentä, valtavasti kuvia ja videoclippejä. Jotkin jäsenet pitävät siitä kun nainen ratsastaa lujaa ja käyttää tarvittaessa piiskaakin.
Jos löytyisi naista joka voisi ratsastaa vaikka hevosella ja saisin filmata sen, maksaisin filmin teosta 300-400 eur. Naisen täytyisi pukeutua hameeseen tai leninkiin, ei alastonkuvauksia, ja naisen ikä tulisi olla mieluummin yli 20 v. Myyn näitä filmejä VAIN Klubini sisällä. Näitä filmejä ei koskaan näytetä julkisesti vaan tulevat muutamalle yksityishenkilölle ulkomaille. Suomeen ei jää yhtään ( paitsi minun kappaleeni ).
Filmissä ei siis ole muuta kuin ratsastusta - siinä kaikki! Nämä eivät ole mitään seksifilmejä eli jos jotakuta naista kiinnostaa, voi ottaa yhteyttä. Filmi tehtäisiin ensi kesänä Suomen luonnossa.... - kukkia ja sidontaa.
avuttomaksi sidottu nainen jonka joku aukko on sopivasti levällään niin että voin siihen halutessani käydä laukeamassa.
- tuoksu
Minua kiihottaa naisen hien tuoksu.Onko muita samoin tuntevia?
- BeatGoesOnAndOn-M
on 23 litraa aitoa Ranuan Piimää....
- Valtiatar
luulojen pois ottaminen
- mikko+
mun fetissi on luke täältä viestejä mitkä päättyvät sanoihin: onks outoo, harrastaako kukaan muu!
siis ton tekstin kun saan lukea niin mälli lentää! - kirjottaa
Siinäpä sitä olis vanttasijata, kun eukkoo aamulla lävväyttäs persiille, ja kun töistä tulis niin lihat vieläkin hyllys. Ei nii jotta se ois nii lihava, vuan että miula olis niin lyhyt työaeka.
- bABy
Vaipat kurahousut valjaat (samanlaiset kuin lapsilla) paksut sukkahousut puuvillaiset tms. kaikki mikä "pikkupojalle" käy.
- Mikko vaan
Lihaksikkaat ja BBW naiset.
- TOSI erikoinen
Minun fetissini on tällainen aika tavallinen. Minulla on nimittäin "lauantaina saunan jälkeen peiton alla seksiä"-fetissi. Torstaisin meillä syödään hernekeittoa, joten sillon minulla on hernekeittofetissi. Pidän myös laskettelusta, joten minulla on pakko olla laskettelufetissi. Minulla on myöskin fetissi määritellä itse mitä "fetissi" oikeasti tarkoittaa, niin kuin suurimmalla osalla vastaajista. Ihania nämä fetissit!
- saa stondaamaan?
On sulla kiihokkeet kun hernekeitto saa stondaamaan.
- Normaali
Minä taasen saan täydellisen tyydytyksen vain kylpiessäni keitetyssä spaghetissa.
Hernekeittoa en ole vielä kokeillut, mutta torstainahan tuota voisi kokeilla.
- Nanah
Vaipat ja muovipöksyt yms. vauvailu.
- Maminpoju.
heips
jos kiinnosta 37v tasokas ja estoton vaippailusta pitävä mies niin kirjoittele [email protected]
- Alistuva mies
nainen verhoutuneena mustaan kiiltävään satiiniin ja tietysti ruoska
- Kuriton mies
nainen verhoutuneena mustaan kiiltävään satiiniin ja tietysti ruoska
- -W-
litimarkänä kiiltelevä kireä farkkukangas on kauneinta mitä nainen voi yllään pitää!
- Kenkäfriikki
tallotuksi tuleminen, ja muutenkin naisen jalkojen alla oleminen, kengät jalassa ja ilman. =)
- HAI-SAAPAS
Hai-saappaat on sexyt.
- mies#1968
HAI-SAAPAS kirjoitti:
Hai-saappaat on sexyt.
mun intohimo olis saada selkäsauna joltain vieraalta parilta risunhakuineen ja nuhtelemisineen, ehkä avovaimo olis vieressä kattomas...
- mut
mies#1968 kirjoitti:
mun intohimo olis saada selkäsauna joltain vieraalta parilta risunhakuineen ja nuhtelemisineen, ehkä avovaimo olis vieressä kattomas...
ja söis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3311998Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131769Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se31043It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9926En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???45887PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli28830- 49826
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47807Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää154785- 54780