Ei mitään järkeä enää.

tuntolähtijärkijäi

Kaiken järjen mukaan mun pitäisi rakastaa sua, mutta mä en enää tunne mitään. Järki itkee...

15

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunista päivää

      Ehkäpä se on merkki jonkin täyttymyksestä.

      • eiköös sentään

        ennemminkin menetyksestä kun tunteet kuolee.


      • kaunista päivää
        eiköös sentään kirjoitti:

        ennemminkin menetyksestä kun tunteet kuolee.

        Ehkäpä siitäkin. Toisaalta se voi olla merkki henkisestä kehityksestä tai valmiudesta liikkua eteenpäin tai milloin mistäkin.


      • siv.huom.
        kaunista päivää kirjoitti:

        Ehkäpä siitäkin. Toisaalta se voi olla merkki henkisestä kehityksestä tai valmiudesta liikkua eteenpäin tai milloin mistäkin.

        kyllä kai useimmille tunteiden kuoleminen tuo pelkkää tuskaa ja surua. ei sitä tarvitse väkisin vääntää muuksi.


      • kp.
        siv.huom. kirjoitti:

        kyllä kai useimmille tunteiden kuoleminen tuo pelkkää tuskaa ja surua. ei sitä tarvitse väkisin vääntää muuksi.

        Me luettiin aloitusviesti ilmeisesti eri tavalla. Minusta aloittaja potee syyllisyyttä siitä, ettei tunne tunteita, joita"pitäisi" tuntea. "Järki itkee", ei sydän.


    • rakkaus kuolee

      kun tulee tarpeeksi monta kertaa ohitetuksi ja jätetyksi hiljaisuuteen, on turha kertoa kuinka kirjoittaessaan ajattelee jos ei kerran voi itselle puhua vaikka olisi mahdollisuus.
      muka muiden kautta puhuminen on kamalinta mitä toiselle voi tehdä.

      • Luin eilen

        viestin johon viittaat ja jäin pohtimaan sitä myöskin, ehkä siinä on juuri miehen ja naisen suurin ero, mies ei pysty ymmärtämään miten kaikkinaisen tärkeää on se että
        puhutaan minulle itselle, ei mitenkään mutkan kautta muille ja tarkoittaen toista, sen
        kyllä kokee pahana mielenä eikä minään hyvänä asiana.
        Puhuminen suoraan kohteelle on edellytys yhteydelle.


      • Pöh vaan
        Luin eilen kirjoitti:

        viestin johon viittaat ja jäin pohtimaan sitä myöskin, ehkä siinä on juuri miehen ja naisen suurin ero, mies ei pysty ymmärtämään miten kaikkinaisen tärkeää on se että
        puhutaan minulle itselle, ei mitenkään mutkan kautta muille ja tarkoittaen toista, sen
        kyllä kokee pahana mielenä eikä minään hyvänä asiana.
        Puhuminen suoraan kohteelle on edellytys yhteydelle.

        Ei varmaan ymmärrä mies kun ei tunne koko tyyppiä, siis tätä joka kuvittelee, että hänelle itselleen olisi pitänyt puhua. Ihan oikein jos jostain tälläisestä mielensä pahoittaa. Palstaharhoista oikeaan elämään, go go.


      • Olen samoilla linjoi
        Luin eilen kirjoitti:

        viestin johon viittaat ja jäin pohtimaan sitä myöskin, ehkä siinä on juuri miehen ja naisen suurin ero, mies ei pysty ymmärtämään miten kaikkinaisen tärkeää on se että
        puhutaan minulle itselle, ei mitenkään mutkan kautta muille ja tarkoittaen toista, sen
        kyllä kokee pahana mielenä eikä minään hyvänä asiana.
        Puhuminen suoraan kohteelle on edellytys yhteydelle.

        Ei sitä keskinäistä kommunikointia voi korvata millään, jos sitä ei ole, alkaa kyllä alamäki aika nopsaan, ainakin nainen nyt vaan on semmonen kapistus että se janoaa
        sen ihmisen puhetta josta tykkää.


      • vastavuoroisesti
        Olen samoilla linjoi kirjoitti:

        Ei sitä keskinäistä kommunikointia voi korvata millään, jos sitä ei ole, alkaa kyllä alamäki aika nopsaan, ainakin nainen nyt vaan on semmonen kapistus että se janoaa
        sen ihmisen puhetta josta tykkää.

        No nainen ottaa sitten yhteyttä ja kommunikoi sen kanssa josta tykkää, eikä ruinaa yhteyttä vierailta ihmisiltä palstalla. Joku vastuu on myös naispuolisillakin asioiden alamäkeen menemisestä.


    • " pitäisi " ??

      ei rakkaus ole sitä että pitäisi, vaan rakkaus on rakastamista pitämisittä, silloin kun kaikki on kunnossa eikä tarvita kuin pienen pieni särö niin rakkautta ei enään ole, ei vaikka kuinka " pitäisi ". rakkaus on on aina vapaaehtoista mutta sen saa särkymään
      niin pienellä.

    • sanat

      rakkaus ja pitäisi eivät kuulu yhteen.

    • Kerrohan

      miksi ajattelet niin että sinun p i t ä i s i rakastaa jotakuta, kuulostaa oudolta että pitäisi.

    • Älä ole pahoillasi

      Joskus tunteet vain kuolevat, sille ei aina mahda mitään, et ole ensimmäinen jolle on käynyt niin.

      • eiköhänmeillekaikill

        käy noin jossain elämän vaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe