Elisan kanavat

miksiköhän hävisi

Tässä pikkuisen aikaa sitten tuli ilmoitus, että uusi kanavahaku pitäisi laittaa. No laitoin automaattisesti menemään. Eilen huomasin, että telkkarissa ei ollutkaan kanavapaikkaa 11, eli kutonen. Olen aina tallentanut CSI:n . En ole aikaisemmin huomannut, kun olen aina laittanut tietokoneelta tallennukseen ja sitten katsonut myöhemmin. Mutta luulen kyllä, että se hävisi tässä kanavapäivityksessa. Kun telkkarista eilen valitsin kanavan 11, siihen tuli ympärille punainen neliö ja se vilkkui vielä lisäksi.
Mahtaako auttaa jos haen kanavat uudestaan manuaalisesti? Silloin ei kyllä mitään huomauttanut, näytti menevän ihan normaalisti läpi.

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei miksiköhän hävisi,

      Kutonen kyllä löytyy edelleen, joten tässä on nyt jostain häiriöstä kysymys. Mikäli kuitenkin olet tehnyt jatkuvan tallennuksen elisaviihde.fi -sivuston kautta, tallentuu ohjelma silti, vaikka tuota kanavaa ei kanavalistasta löytyisikään. :)

      Suosittelen tässä tapauksessa tekemään kanavahaun vielä uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua, tämän jälkeen tulisi tehdä tehdasasetusten palautus. Lisätietoa tästä toimenpiteestä osoitteesta http://elisa.to/1iTYcOO , kanavapaikat Viihteen osalta voi tarkastaa osoitteesta http://elisa.to/1krYazg

      Jussi / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

    • Poista ensin roskat

      Tee ihan perusresetti ottamalla virtajohto pois hetkeksi seinästä, jonka jälkeen poista vanhat palvelutiedot ennen kanavien uudelleenhakua. Tällä menetelmällä häipyy virheelliset palvelutiedot pois ja hätävarana on tehdasasetusten palautus, joka kylläkin poistaa kaikki omat asetuksetkin.

    • Kytösavu

      Ei auttanut virtojen katkaisu, ei auttanut uudelleen haku. Edelleen HD-kanavat puuttuu ja kutonen. Näkyy vain ilmaiset kanavat jotka maksan veroissakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      370
      12067
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2492
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2432
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2017
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1930
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1898
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      85
      1602
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1444
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1420
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1404
    Aihe