Koulu Käärmelahteen..

Epäreilua

On se kumma kun täältä Kuopiosta vähennetään kouluja ja sitten Maaningalle on vara tehdä uusi koulu. Eivätkö Käärmelahden oppilaat olisi mahtuneet esim. maaninkajärven kouluun?

20

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehhehhee

Mitäs siellä Kuopivossa niitä liitoksia haluatte :-D

• Tai Harjamäkeen?

Harjamäkeen valmistui aivan uusi koulu menneenä syksynä. Ei ole pitkä matka Käärmelahdesta tai Kinnulanlahdesta.

• oksettaa1

Pyhä lehmä Käärmelahti.

• jämäköitä

taisia kostilainen saimi toivanen maere bunta erkki kähkönen.

• eituleikävä

taitaa olla kaikki haudassa.

• snakebay

Kyllä vaan Maire ja Kake porskuttaa edelleen. Ei mulla pahaa sanottavaa heistä. Hyvät opet olivat!

• voevoevoe

ei oo mitään järkee,purkoo tuommonen koulu, siellä tehtiin puu töitä ,ja pelattiin lento palloo,ja pelattiin sählyä, ja ne ainon ruuvat, ne oli parhaita, kärsitään tyhmyyttään.

• Pöselö

Kaikkee se kuntaliitos tuop tullessaan, taitaa Kuopijo köyhtyä entisestään. Kannatas korottoo parkkimaksuja Muaningalla.

• käärmelahteenvaan

Maaninkajärven koulu pursuaa nyt jo oppilaista kun kinnulanlahti ja tuovilanlahti on liitetty siihen. hamulaankaan ei mahdu koska koulu on mitoitettu liian pieneksi. käärmelahdessahan on 100 oppilasta

• Kesäheila11

Kyllä sinne Maaninkajärven kouluun mahtuu. Eikös siellä ollut Käärmelahden kutosetkin ja hyvin homma pelasi.

• homekoolu

urkkatalokin uusitaan ja päiväkoti rakennetaan kyllä se urkkatalo ihan hyvässä kunnossa ol kun siellä liikunta tunteja piettiin ei puona katto pään päälle ja seinätkin kanto sinne vaan oppilaita opiskelemaan toimihan siellä yläaste remontin aikana ja ruokala lähes vuoden ja kun on niin uussiin vielä kun 30 vuotta ennen tehtiin se virhe että rakennettiin tasakatot 70 luvulla lunta sataa katolle sulaa keväällä veen perhenat puttoo luokkiin ja saadaan taas uusi homekoulu

• Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa

• kirjoittaja oli turuspekka eikä terroristi

• lakut
        terroristi kirjoitti:

Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa

Niin ja" REHTORITKIN" pitävät paikat OK !!! KYLLÄ aikuisopiskelijoita löytyy!!!!!!!

• kirjadsto

Eikös se vanhan kirjastorakennuksen kattokin uusittu ennen purkua ja kohta jo katto vuoti ja paikat ol märkänä kirjat ja kaikki. Hyvä että purkivat sen ja tekivät tilalle alkoulun

• lOuKKuKouluKO

no ei sitten APILTA kysytty? API tietää!!!

• heikki.hopo

Tuolla seutukunnalla uusi koulu on hyvä juttu. Siellä kaikki alle 55v pitäisi laittaa uudelleen kouluun

• kapitalisti1

nimimerkki epäreilua.. hei haloo oisitko itse hyväksyny pentusi homekoulua käymään, minä en. jos suomessa on opivelvollisuus niin oikeuttaako valtio siihen et jälkikasvu joutu sairatumaan kun joutuvat altiiksi homeelle. siitä monesti tulee kemikaali yli herkkyys...yms muuta paskaa.

• Epäreilua

Edelleenkin turhake rakennus. Pentunne olisi joutaneet Maaningalle samalla tavalla kuin muistakin kylistä. Tämä se on sitä tasa-arvoa.

• Oppimaton

Onko hyvät opettajat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4034
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe