On se kumma kun täältä Kuopiosta vähennetään kouluja ja sitten Maaningalle on vara tehdä uusi koulu. Eivätkö Käärmelahden oppilaat olisi mahtuneet esim. maaninkajärven kouluun?
Koulu Käärmelahteen..
20
342
Vastaukset
- Ehhehhee
Mitäs siellä Kuopivossa niitä liitoksia haluatte :-D
- Tai Harjamäkeen?
Harjamäkeen valmistui aivan uusi koulu menneenä syksynä. Ei ole pitkä matka Käärmelahdesta tai Kinnulanlahdesta.
- oksettaa1
Pyhä lehmä Käärmelahti.
- jämäköitä
taisia kostilainen saimi toivanen maere bunta erkki kähkönen.
- eituleikävä
taitaa olla kaikki haudassa.
- snakebay
Kyllä vaan Maire ja Kake porskuttaa edelleen. Ei mulla pahaa sanottavaa heistä. Hyvät opet olivat!
- voevoevoe
ei oo mitään järkee,purkoo tuommonen koulu, siellä tehtiin puu töitä ,ja pelattiin lento palloo,ja pelattiin sählyä, ja ne ainon ruuvat, ne oli parhaita, kärsitään tyhmyyttään.
- Pöselö
Kaikkee se kuntaliitos tuop tullessaan, taitaa Kuopijo köyhtyä entisestään. Kannatas korottoo parkkimaksuja Muaningalla.
- käärmelahteenvaan
Maaninkajärven koulu pursuaa nyt jo oppilaista kun kinnulanlahti ja tuovilanlahti on liitetty siihen. hamulaankaan ei mahdu koska koulu on mitoitettu liian pieneksi. käärmelahdessahan on 100 oppilasta
- Kesäheila11
Kyllä sinne Maaninkajärven kouluun mahtuu. Eikös siellä ollut Käärmelahden kutosetkin ja hyvin homma pelasi.
- homekoolu
urkkatalokin uusitaan ja päiväkoti rakennetaan kyllä se urkkatalo ihan hyvässä kunnossa ol kun siellä liikunta tunteja piettiin ei puona katto pään päälle ja seinätkin kanto sinne vaan oppilaita opiskelemaan toimihan siellä yläaste remontin aikana ja ruokala lähes vuoden ja kun on niin uussiin vielä kun 30 vuotta ennen tehtiin se virhe että rakennettiin tasakatot 70 luvulla lunta sataa katolle sulaa keväällä veen perhenat puttoo luokkiin ja saadaan taas uusi homekoulu
Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa
- lakut
terroristi kirjoitti:
Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa
Niin ja" REHTORITKIN" pitävät paikat OK !!! KYLLÄ aikuisopiskelijoita löytyy!!!!!!!
- kirjadsto
Eikös se vanhan kirjastorakennuksen kattokin uusittu ennen purkua ja kohta jo katto vuoti ja paikat ol märkänä kirjat ja kaikki. Hyvä että purkivat sen ja tekivät tilalle alkoulun
- lOuKKuKouluKO
no ei sitten APILTA kysytty? API tietää!!!
- heikki.hopo
Tuolla seutukunnalla uusi koulu on hyvä juttu. Siellä kaikki alle 55v pitäisi laittaa uudelleen kouluun
- kapitalisti1
nimimerkki epäreilua.. hei haloo oisitko itse hyväksyny pentusi homekoulua käymään, minä en. jos suomessa on opivelvollisuus niin oikeuttaako valtio siihen et jälkikasvu joutu sairatumaan kun joutuvat altiiksi homeelle. siitä monesti tulee kemikaali yli herkkyys...yms muuta paskaa.
- Epäreilua
Edelleenkin turhake rakennus. Pentunne olisi joutaneet Maaningalle samalla tavalla kuin muistakin kylistä. Tämä se on sitä tasa-arvoa.
- Oppimaton
Onko hyvät opettajat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1296764
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2392011- 2331646
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201252Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.551146Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?1041028Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun321017IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo34985Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo22871Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22730