Joulu lähestyy enkä siksi ehdi lääkäriin.
tietäisikö joku;
keuhkoja polttaa, kuumottaa aamuisin herättyä, ysköspalloja nousee aamulla ja yöllä ja pitkin päivää.
Ei yskää eikä kuumetta.
Allergiaa vai vakavampaa.
Poltan viisi tupakkaa päivässä.
Kiitos ja kyllä lopettelen ....
kehkoja polttaa aamuisin
1
187
Vastaukset
Hei!
Kirjoituksesi perusteella on vaikea sanoa täsmälleen, mistä voisi olla kyse. Koska yskää tai kuumetta ei ole, todennäköisesti esim. keuhkokuumeen mahdollisuuden voi sulkea pois. On mahdollista, että keuhkojesi limakalvot reagoivat tupakan savuun lisääntyneellä limanerityksellä ja kirvelyllä. Siksi tupakoinnin lopettaminen olisi ensimmäinen askel.
Mikäli tämän jälkeen oireilu jatkuu tai sinulle nousee kuumetta tai pitkittynyttä yskää, kannattaa varata aika yleis- tai keuhkolääkärille asian tarkempaa tutkimista varten.
Tsemppiä toivotellen:
-Klinikin lääkäritiimi
Klinik - terveyspalvelusi netissä
www.klinik.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855