Juuri Suomeen Miss Maailma -kisoista saapunut Krista Haapalainen osallistui edustustehtäviin tuoreeltaan maailman 17. kauneimpana ihmisenä.
Haapalainen valitsi kisojen hyväntekeväisyyskohteeksi marraskuussa Helsingissä järjestetyn Eläinsuojelugaalan, jonka tuotto luovutettiin keskiviikkona Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto Ry:n seitsemän löytöeläintalon käyttöön. Tuottoa kertyi kaikkiaan 15 250 euroa.
Komea summa oikeaan tarkoitukseen.
Krista on upea ihminen!
10
58
Vastaukset
Mitähän hyvää noillaki rahoilla saadaan aikaan? Luultavasti elikoita lopetetaan aivan samaan tahtiin.
- >________<
Tuollainen nuori nainen on ihme nyky aikakautena. Yleensä oman itsensä palvominen, rakennekynnet ja hiuksien pidennykset täyttävät useimpien pään. Todella hienoa, että joku ajattelee muutakin.
- asdfasdf
pitäähän sen pitää itseään esillä ja tuskin se rahatta tuota tekee,huomionhakuinen se kuitenkin on.
- sinua ei tarvita
ITSE OLET HUOMIONHAKUINEN. Roikut täällä jauhamassa SAMAA paskaa VUODESTA TOISEEN!
- Ei kestä päivänvaloa
Samaa mieltä, nyt vois jo lopettaa tuon jauhamisen, vaikuttaa ettei ole kaikki kotona. Tietenkin kun vaan näkee häiriökäytäytyneitä eläimiä ja nylkee ja tappaa, niin se jättää jälkiä omaan käyttäytymiseen. Tuollainen "elinkeino" kun ei ole normaali, vaan sellainen ettei kestä edes lapsille näyttää.
- järvisuomalainen
15 250 eurolla maksaa noiden löytöeläintalojen parin kuukauden vuokran.
Millä nuo löytöeläintalot muuten edes toimivat? - Sokeataluttaasokeaa
Muotiteollisuuden kuningatarena eläinten ja ympäristön puolesta, kaksinaismoralistina on heleppo ellee?
- sydämellisesti
Eipä ole yksikään lemmikkini vieraillut löytöeläinkodeissa (koira ja kaksi kissaa). Senpä tähden, hyväntekeväisyyttä parhaimmillaan voisi olla se, että miten estettäisiin se, ettei lemmikki semmoiseen joutuisi tai ainakin noita lemmikkejä päätyisi vain ne todella harvat eläinsuojiin ja jotka saisivat uuden ihanan perheenkin aina. Olisiko nuo pentueiden kasvattajat, niin sekarotuisten koirien kuin kissojen ryhdistäydyttävä siinä missä kasvatetaan maineella rotukoiria ja kissoja. Nuo kasvattajat, kun katsovat tarkoin kenelle pentu voidaan hyvän omatunnonmukaisesti myydä.
- tehtailu inhottaa
Kaikki, jotka yrittävät ansaita rahaa teettämällä aina vaan pentuja koirillaan, tai kissoillaan ovat roskasakkia. Otetaan eläinparasta vaan kaikki irti. Ne mitään "kasvattajia" ole, vaan PENTUTEHTAILIJOITA ja se pitäisi LAILLA KIELTÄÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908277
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573082- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770