Mikä scifikomedia 70-luvulta? Mainostettiin maailman ensimmäisenä kunnollisena scifiparodiana TV2:lla. Muistaakseni tullut viimevuonna. Elokuva kertoo jostain avaruudessa hortoilevasta porukasta ja siinä on ainakin sellainen kohtaus, jossa heidän avaruusaluksellaan alkaa kasvamaan sieni:D (joka on ilmatäytteinen xD) Pienen budjetin elokuva.
Mikä scifikomedia?
5
591
Vastaukset
- friikki
"Sieni" ei suinkaan ollut sieni vaan aluksen erään jäsenen lemmikki (maalattu rantapallo jolla räpyläjalat) ja joka sitten onnettomasti puhkesi, lenteli pitkin seiniä ja lysähti kasaan.
Tullut TVstä parikin kertaa lyhyen ajan sisään. Googlaa Dark Star.
Suosikkileffojani. Aivan mainiota kamaa.- Kujis
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
- ooo
Kujis kirjoitti:
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
Filmifriikissä 30-vuotisjuhlajulkaisu. Eikä maksa paljoo! (n.20e)
Dark Star leffa on kyseessä! Varmaan pakko hommata, ku rupes mieli taas tekee kattomaan ko. leffaa...
- avaruustomaatti
minustakin tuo kuulostaa Dark Starilta. Avaruusalukseen tulee valtavaa tomaattia muistuttava olento joka yrittää murhata yhden miehistöstä hissikuiluun...
mulla on se dvd:llä, näytetiin viime syksynä telkussakin.
älyttömän hauska scifi-hörhöily, ei tällaisia enää tehdä valitettavasti, pakko-ostos kaikille scifi-hörhöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069