Mikä scifikomedia 70-luvulta? Mainostettiin maailman ensimmäisenä kunnollisena scifiparodiana TV2:lla. Muistaakseni tullut viimevuonna. Elokuva kertoo jostain avaruudessa hortoilevasta porukasta ja siinä on ainakin sellainen kohtaus, jossa heidän avaruusaluksellaan alkaa kasvamaan sieni:D (joka on ilmatäytteinen xD) Pienen budjetin elokuva.
Mikä scifikomedia?
5
637
Vastaukset
- friikki
"Sieni" ei suinkaan ollut sieni vaan aluksen erään jäsenen lemmikki (maalattu rantapallo jolla räpyläjalat) ja joka sitten onnettomasti puhkesi, lenteli pitkin seiniä ja lysähti kasaan.
Tullut TVstä parikin kertaa lyhyen ajan sisään. Googlaa Dark Star.
Suosikkileffojani. Aivan mainiota kamaa.- Kujis
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
- ooo
Kujis kirjoitti:
Saako tätä elokuvaa mistään suomalaisella tekstityksellä?
Filmifriikissä 30-vuotisjuhlajulkaisu. Eikä maksa paljoo! (n.20e)
Dark Star leffa on kyseessä! Varmaan pakko hommata, ku rupes mieli taas tekee kattomaan ko. leffaa...
- avaruustomaatti
minustakin tuo kuulostaa Dark Starilta. Avaruusalukseen tulee valtavaa tomaattia muistuttava olento joka yrittää murhata yhden miehistöstä hissikuiluun...
mulla on se dvd:llä, näytetiin viime syksynä telkussakin.
älyttömän hauska scifi-hörhöily, ei tällaisia enää tehdä valitettavasti, pakko-ostos kaikille scifi-hörhöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331451Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.431023- 1051018
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117795Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56789- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60696- 29675