Myytävänä viljakäärme

corn

Myytävänä vuoden ikäinen amelanistinen viljakäärme uros. Kaikinpuolin terve ja käsikesy. Käärmyli Oulussa, tuonti Helsinkiin mahdollista. Hinta 90 euroa.

12

2279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nacci

      kiinnostunut olisin ostamaan kaveriksi omalleni, mutta onkohan mahdollista entisen sukupuolta määrittää? Jos ei, sitten annetaan koko asian olla. :)

      • corn

        Kyllä aikuisen sukupuolen pystyy usein aika hyvin määrittelemään. Jos lähelläsi asuu kokeneita käärmeharrastajia, pyydä heitä vierailemaan luonasi katsomaan sukupuoli. Käärmeen voi esim. sondata, tai oikein kokemnut viljisharrastaja näkee pelkästään hännänpituutta ja muotoa katsomalla määritellä yleensä sukupuolen.


    • minna

      olisiko myytävänä myös terrrariota mukaan?

      • corn

        Hei! Voin antaa sille mukaan ns. smart boksin, jossa käärme elelee vielä useamman kuukauden. Ehdit etsiä sille sopivan terraarion. Käärme tosiaan on terve ja kaunis, syö hyvin jne.

        Jätä vaikka yhteystietosi, niin voit tulla tänään tai huomenna käärmettä katsomaan. :)


    • nacci

      pelkäänpä tosiaan pahoin, ettei täällä päin kasvattajia asustele. Oulussa ehkä lähin. Mutta nooh..

    • Kiinnostunut..

      Mitäs värejä tämä vuotinen poika kantaa perimässään.. eli vanhempien värit, mahd. resessiiviset geenit..hinta on kyllä aika julma mut..jos oikeet taustat on ni mikäs ettei..

      • corn

        Hei, en tällä erää muista mitä resessiivisiä geenejä tämä yksilö kantaa, lemmikkinä on ollut ja lähinnä lemmikiksi ajattelin sen myydä. Minulla on kuitenkin jossain lapulla geenitiedot ja muistaakeni myös vanhempien värit ylhäällä, käärmeen oston yhteydessä, niin kunhan se löytyy, informoin täällä asiasta. Ellei sitten käärme ole ehtinyt löytää kotia siihen mennessä. :)

        Kyllä tuo hinta tänne pohjoisen hintatasoon on ihan ok, esim. normaalin värinen viljakäärmeen poikanen maksaa erässä eläinkaupassa 95 euroa, eli tuo yhdeksänkymppiä vuotisesta pojasta ei ole lainkaan paha.. :)


      • kiinostunut
        corn kirjoitti:

        Hei, en tällä erää muista mitä resessiivisiä geenejä tämä yksilö kantaa, lemmikkinä on ollut ja lähinnä lemmikiksi ajattelin sen myydä. Minulla on kuitenkin jossain lapulla geenitiedot ja muistaakeni myös vanhempien värit ylhäällä, käärmeen oston yhteydessä, niin kunhan se löytyy, informoin täällä asiasta. Ellei sitten käärme ole ehtinyt löytää kotia siihen mennessä. :)

        Kyllä tuo hinta tänne pohjoisen hintatasoon on ihan ok, esim. normaalin värinen viljakäärmeen poikanen maksaa erässä eläinkaupassa 95 euroa, eli tuo yhdeksänkymppiä vuotisesta pojasta ei ole lainkaan paha.. :)

        Hinta on pieni jos vertaa eläinkaupan hintoihin ;) itse kansvatan moisia ja ostan yleensä suoraa kasvattajilta uudet eläimet..siksi huokailin hintaa..kasvattajalta kun saa huom. halvemmalla ;)

        ps.. itsekin Oulusta


    • corn

      Viljakäärme etsii edelleen hyvää kotia! Terraariota ei mukaan, mutta voin antaa väliaikaisen asumuksen. Terve poika, syö hyvällä ruokahalulla. :)

      Tarvittaessa voin antaa myös parin ruokintakerran sapuskat mukaan. Ja uudelle käärmenostajalle myös kirjalliset hoito-ohjeet. Kuvia sähköpostitse.

    • Toni

      miten tuo noin kallis on kun poikasetkin ovat halvempia?

      • corn

        Ihan kohtuuhintainen käärme. Viljakäärmeillä myös värimuodot maksaa, eli harvinaisemman värinen pieni poikanenkin saattaa olla pitkälle yli 100 euron. Nuori, terve ja kaikinpuolin toimiva käärme on takuulla hintansa väärti. Totta on, että jotkut myyvät viljakäärmeen jopa parilla kympillä ja olenpa ilmaiseksikin nähnyt annettavan. Tämä on minun pyyntöni.


    • poppi

      hei haluaisin ostaa käärmeen. tarjoan hinnaksi 90euroa,onko se kesy eikä pure paljon.Tarjoan sille hyvän kodin.Vastaisitko viestiini mahdollisimman pian.Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe