Olen tekemässä haravan tarkistus ja seurantaohjelmaa joka on vielä kesken.Joo tietenki sä voit sen tarkistaa veikkauksen sivulta mutta siellä sinä et voi seurata oman haravarivisi tuloksen syntymistä joka on tässä ohjelmassa se mielenkiintoisin ja samalla jännittävin osa. Siis kun olet tehnyt haravasysteemin ja syötät sen ohjelmaan pelien alkaessa ja aina kun maali syntyy voit syöttää tuloksen ohjelmaan ja tarkastaa mikä on tilaanteesi sillä hetkellä.Olen testannut jo ohjelmaa ja voin sanoa että oman rivin tuloksen kehittyminen kohti voitonjakoa on tosi jännittävää ja tietysti sitten on niitä pettymyksen hetkiäkin mutta niistä huolimatta se jännitys seurata rivin kehitystä on todella jännittävää. Jos jollakin on kiinnostusta hankkia tämä ohjelma sitten kun se on valmis niin vastaile tähän
Haravan tarkistus ja seuranta ohjelma
6
1530
Vastaukset
- Haravoija
Kyllä olen kiinnostunut ohjelmastasi. Meinasitko tehdä rahoiksi tällä ohjelmalla, vai ihan freewaree.
Onko siinä jokin graaffinen käyttöliittymä, vai ihan tekstipohjainen. - teit
Muutama vuosi sitten tein Excelillä haravantarkistus ohjelman, Millä sinä olet tekemässä.
- YOUSEE
Muinoin itsellä oli worksilla rakenneltu ohjelma, vaan ei sisällyttänyt näitä viime vuosina tulleita uusia haravia. Kiinnostunut olen josko ihan toimiikin. Muutenkin tulee kuunneltua skysportsilta tai katseltua canalilta (puoliajallahan on aina 13 oikein!...)
- hanski
malttakaa vielä hetki niin kerron lisää ei vielä ihan valmis mutta hyvältä näyttää
- Juupi juu
Kuulostaa hyvältä. Oletkos vielä tekemässä ohjelmaa?
- Teemunne
olen todella kiinnostunut ohjelmasta, onko se jo valmis.
t. Teemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082