Olen tekemässä haravan tarkistus ja seurantaohjelmaa joka on vielä kesken.Joo tietenki sä voit sen tarkistaa veikkauksen sivulta mutta siellä sinä et voi seurata oman haravarivisi tuloksen syntymistä joka on tässä ohjelmassa se mielenkiintoisin ja samalla jännittävin osa. Siis kun olet tehnyt haravasysteemin ja syötät sen ohjelmaan pelien alkaessa ja aina kun maali syntyy voit syöttää tuloksen ohjelmaan ja tarkastaa mikä on tilaanteesi sillä hetkellä.Olen testannut jo ohjelmaa ja voin sanoa että oman rivin tuloksen kehittyminen kohti voitonjakoa on tosi jännittävää ja tietysti sitten on niitä pettymyksen hetkiäkin mutta niistä huolimatta se jännitys seurata rivin kehitystä on todella jännittävää. Jos jollakin on kiinnostusta hankkia tämä ohjelma sitten kun se on valmis niin vastaile tähän
Vastaukset 6
- Haravoija
Kyllä olen kiinnostunut ohjelmastasi. Meinasitko tehdä rahoiksi tällä ohjelmalla, vai ihan freewaree.
Onko siinä jokin graaffinen käyttöliittymä, vai ihan tekstipohjainen. - teit
Muutama vuosi sitten tein Excelillä haravantarkistus ohjelman, Millä sinä olet tekemässä.
- YOUSEE
Muinoin itsellä oli worksilla rakenneltu ohjelma, vaan ei sisällyttänyt näitä viime vuosina tulleita uusia haravia. Kiinnostunut olen josko ihan toimiikin. Muutenkin tulee kuunneltua skysportsilta tai katseltua canalilta (puoliajallahan on aina 13 oikein!...)
- hanski
malttakaa vielä hetki niin kerron lisää ei vielä ihan valmis mutta hyvältä näyttää
- Juupi juu
Kuulostaa hyvältä. Oletkos vielä tekemässä ohjelmaa?
- Teemunne
olen todella kiinnostunut ohjelmasta, onko se jo valmis.
t. Teemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587