Siis se elokuva oli Ruotsalainen ja esitettiin telvisiosta kesällä 2013 olisko yle femmiltä? kesti n.20.30-23.00
JUONI:
- Elokuva kertoi perheestä jossa oli äiti, isä ja poika
- Perhe oli matkalla lomalle, mutta äiti jäi rekan alle avatessaan auton oven keskellä tietä.
- Isä ja poika jäävät kahdestaan, ja kaksikko on tulossa äidinsä hautajaisista he yrittävät tehdä pitsaa, mutta se ei onnistu joten ostavat pitsat.
- Isä rupeaa juomaan ja käy baareissa öisin, joutuu tappeluihin josta poika käy hakemassa hänet aina kotiin.
- Poika joutuu sijaiskotiin ensin väliaikaisesti, mutta sitten joutuu pysyvästi sinne.
HENKILÖT:
- ISÄ: Vähän tukeva, väkivaltainen n 30-45 v
- POIKA: pojan nimi oli joku Phål, hiljainen, omisti lukihäiriön, mutta oppi lukemaan ja luki isälleen sairaala sänyllä, vaaleat hiukset n. 13 v
- ÄITI: Pieni ja siro, usein nalkuttava n. 20-30v
MUUTA:
- Kun Phålin luokka kaverit kuulivat pojan äidin kuolemasta, piirsivät he kaikki osanotto piirrustuksen pojalle ja jakoivat ne yksitellen hänelle.
- Phål varasteli usein äitinsä haudalle kukkia.
- Isä sekosi ja masentui totaalisesti äidin kuoleman jälkeen.
- Isä saattoi lyödä poikaa.
- Poika karkaili sijaiskodista.
MIkä tän ruotsalaisen nimi on?
autakkeee
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876