Penkkien suojaaminen

Maaseututaksari

11

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty45u6i78o90

      Mä pistin keinonahat asiakastuoleihin ja jätin kuskin penkin kankaalle. Ite tykkään enemmän istua kangaspenkeillä.

    • se on aivan sama mitä materiaalia ne penkit on. Asiakkaat sotkevat ne kuitenkin. Varsinkin nahkapenkit ovat todella järkyttävän näköisiä takseissa. Siellä on useita kerroksia kaikkia mahdollisia eritteitä ja muuta pas­kaa. Kankaiset imee enimmät itseensä ja pinnan hiovat puhtaammaksi asiakkaat. Jossain vaiheessa haju on tietenkin sitten jo ongelma. Ennen auton vaihtoa ne on tietenkin siivottava, ettei sitä tarvitse viedä suoraan ongelmajätteiden käsittelylaitokselle.

      • Tak51

        Ihan ok valinta. Ei hirveän helposti huomaa, että on vain suojat. Ja nuohan taitaa olla taammersuojan tekemät. Ei pahat aika halpa hinta uusista penkeistä kuiteskin..


    • nahkat valmiina

      ite ainakin ostin sonatan jossa oli valmiina jo nahkapenkit.jos ostaa audin niin miksei oo varaa nahkapenkkeihin lisäksi

    • Sonata ei oo auto

      Sonata ei oo auto. Eikö sulla ollu varaa autoon vaan ostit sitten pätkällä riisikupin?

      • limingantien nahat

        Sonata oli paras auto mikä mulla on koskaan ollut.
        Nykyään siviiliautonakin on hyundai ja olen tyytyväinen. Nykyään teen töitä volkkarilla, mutta ei kyllä viitsi hirveesti kehuskella.
        Täytyypi seuraavaksi kokeilla vaikka skodaa.
        Suosittelen ostamaan vaikka edullisemman auton ja teetättämään ne nahkajakkarat.
        Kyllähän niillä kankaillakin pärjää jos jaksaa joka vuoron jälkeen käyttämää puolituntia keskimäärin imurointiin ja tahtojen ja pinttymien nysväämiseen.


      • Taksari.
        limingantien nahat kirjoitti:

        Sonata oli paras auto mikä mulla on koskaan ollut.
        Nykyään siviiliautonakin on hyundai ja olen tyytyväinen. Nykyään teen töitä volkkarilla, mutta ei kyllä viitsi hirveesti kehuskella.
        Täytyypi seuraavaksi kokeilla vaikka skodaa.
        Suosittelen ostamaan vaikka edullisemman auton ja teetättämään ne nahkajakkarat.
        Kyllähän niillä kankaillakin pärjää jos jaksaa joka vuoron jälkeen käyttämää puolituntia keskimäärin imurointiin ja tahtojen ja pinttymien nysväämiseen.

        Joka vuoron jälkeen puoli tuntia ? Ajatko sinä sikoja ja lampaita, vai ? Kangaspenkkejä ei tartte imuroida eikä tahroja poistaa joka vuoron jälkeen....


      • limingantien nahat
        Taksari. kirjoitti:

        Joka vuoron jälkeen puoli tuntia ? Ajatko sinä sikoja ja lampaita, vai ? Kangaspenkkejä ei tartte imuroida eikä tahroja poistaa joka vuoron jälkeen....

        Se "puolituntia" oli hieman liiottelua, mutta kyllä ne asiakkaat aika sikoja ovat varsinkin yöaikaan ja päivisin kun ajelee kaikki tenut ja lapsiasiakkaat mitään eteen tulee, niin kyllä ne siivottomakdi menee 12 tunnin ajovuoron aikana. Niin toki menee nahkapenkitkin, mutta niitä on helpompi pyyhkiä liinalla ja kemikaaleilla puhtaaksi pitkin vuoroa ja kuset ja paskat saa 10 minsassa siivottua. Kankaat huomattavasti työläämmät pitää siistinä.
        Ja mitä tulee siisteyteen, niin sekin on suhteellista. Jotkut käy suihkussa kerran viikossa, mä käyn joka päivä.
        Jotkut siivoa auton kerran viikossa, mä siivoan monta kertaa päivässä. Isolla kirkolla ei tartte välttämättä panostaa tuohon siisteyteen ja asiakaspalveluun, mutta täällä maakunnassa asiat on toisin.


    • nvnvvnvnvnvnnvnvnvnv

      Sonatta kuskilla ei siis koskaan ole ollut kunnon autoa jos Sonata on paras auto mikä hänellä on koskaan ollut. Masentavaa.

    • uunoemil

      Voi teitä ressukoita Täällä autottomat haukkuu autollisia.Lapsellista juttua

    • lateksia alle

      Vai vielä nahkaa, juopoille ja mummoille jotka kuseksivat pöksyyn!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe