Everyday laina

lainaaja2014

Minulla on tällä hetkellä Everydaylle lainaa kuluineen n. 1630. Nyt näyttää pahasti siltä etten pysty maksamaan takaisin edes noilla minimilyhennyksillä (väh. 1/5). Tai jos maksan joudun ottamaan heti lisää lainaa että selviän. Haluaisin tietää mitä tapahtuu jos jätän maksamatta? Oletan että menee perintään ja pystyisin sitten ehkä tekemään maksusuunnitelman jos perintätoimisto sen hyväksyy? Mutta en tiedä meneekö ensin seuraava lyhennys vain koko lainasumma. Everyday ei (joskus kysyin) kai anna lyhentää vähemmän kuin tuon minimierän verran joten tuskin pystyn heidän kanssaan sopimaan. Laitoin kyllä Everydayn asiakaspalveluun viestiä mutta ajattelin myös tänne kirjoittaa jos jollakin olisi ollut vastaava tilanne tai muuten kokemuksia. Seuraava lyhennys ei siis ole vielä erääntynyt.

12

906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihin mene!111

"Nyt näyttää pahasti siltä etten pysty maksamaan takaisin edes noilla minimilyhennyksillä (väh. 1/5)."

VÄÄRIN PUMMI!

Sinä olet ottanut lainan ja asian pitää näyttää juuri siltä, että sinä maksat takaisin joka sentin maksusuunnitelman mukaan, muuten olet VARAS!

Selitä heti paikalla minkä takia yrität varastaa toisten rahoja????? Ja mene heti paikalla töihin siitä niin kuin vanhempasikin! Kuulikko??? Heti paikalla töihin mene!11

• Tonnikkk

Koko lainasumma menee kerralla perintään. Kannattaa ottaa selvää mihin perintätoimistoon Everydayn velat menevät, ja kysyä suraan sieltä.

Lähetä sähköpostia tai soita.
        Hei, minulla on siirtymässä Everydayn velka teille perittäväksi. Minkälaiseen maksusuunnitelmaN pystyn tekemään? Pystyn lyhentämään velkaa noin XXX€/kk. Onnistuisiko tällainen.

• Tonikkk
        Tonnikkk kirjoitti:

Koko lainasumma menee kerralla perintään. Kannattaa ottaa selvää mihin perintätoimistoon Everydayn velat menevät, ja kysyä suraan sieltä.

Lähetä sähköpostia tai soita.
        Hei, minulla on siirtymässä Everydayn velka teille perittäväksi. Minkälaiseen maksusuunnitelmaN pystyn tekemään? Pystyn lyhentämään velkaa noin XXX€/kk. Onnistuisiko tällainen.

Ilmeisesti SveaPerintä on perintäyhtiö. Suostuu ihan hyvin maksusuunnitelmiin, mutta sovi sen kokoinen suunnitelma jota pystyt varmasti hoitamaan. Niitä ei voi muuttaa jälkeen päin.

Itsella OPR-Vakuuden laina noin 600€ on Svealla perinnässä, maksusuunnitelma on 80€/kk

• lainaaja2014
        Tonikkk kirjoitti:

Ilmeisesti SveaPerintä on perintäyhtiö. Suostuu ihan hyvin maksusuunnitelmiin, mutta sovi sen kokoinen suunnitelma jota pystyt varmasti hoitamaan. Niitä ei voi muuttaa jälkeen päin.

Itsella OPR-Vakuuden laina noin 600€ on Svealla perinnässä, maksusuunnitelma on 80€/kk

Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta Tonikkk.

Sinulle "Töihin mene!111" sanon vaan että turha tulla tälle palstalle valittamaan. Takaisinmaksuahan se on sekin jos perintätoimistolle maksaa. Olet ilmeisen katkera työttömille mikä on tämän hetken Suomessa huono asenne.

• ainakorkokasvaa
        Tonikkk kirjoitti:

Mullakin Everyday laina jota en ole pystynyt maksamaan noiden kuukausilyhennysten verran. Ilmoittivat siellä ettei pysty tekemään mitään jos ei saa maksettua menee perintään. Perintätoimisto olisi Gothia joka ei vissin ole yhtä mukava kuin Svea. Jo kaksi kertaa on tullut eräännyttämisilmoitus ja olen maksanut sen verran että pääoma olisi alle 1000 eur. Vielä ei ole tullut perintåtoimistosta kirjettä. Ehkä ne haluaa pitää asiakkaan kuitenkin siellä koulussa jotta korko kasvaisi hyvin.

• Töihi heti pummi!111
        lainaaja2014 kirjoitti:

Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta Tonikkk.

Sinulle "Töihin mene!111" sanon vaan että turha tulla tälle palstalle valittamaan. Takaisinmaksuahan se on sekin jos perintätoimistolle maksaa. Olet ilmeisen katkera työttömille mikä on tämän hetken Suomessa huono asenne.

Olet säälittävä ja katkera pummi! Selitä heti miksi et ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset! SELITÄ HETI PAIKALLA KUULIKKO???? HETI PAIKALLA!!1

Wanhan kansan viisaus: "Jos et tee töitä - et syö!"

• 8+2
        Töihi heti pummi!111 kirjoitti:

Olet säälittävä ja katkera pummi! Selitä heti miksi et ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset! SELITÄ HETI PAIKALLA KUULIKKO???? HETI PAIKALLA!!1

Wanhan kansan viisaus: "Jos et tee töitä - et syö!"

Muistat viisautesi ihan väärin. Se kuuluu oikeasti näin: "Joka ei syö, hänen ei pidä myöskään työtä tekemän". Se ei sitä paitsi ole mikään kansan viisaus, vaan suora lainaus Uuden testamentin toisesta tessalonikalaiskirjeestä. Mutta sinähän et Raamattua paljon lue? Taitaa tuo alkoholipuoli enemmän kiinnostaa?

• Töihin mene!
        8+2 kirjoitti:

Muistat viisautesi ihan väärin. Se kuuluu oikeasti näin: "Joka ei syö, hänen ei pidä myöskään työtä tekemän". Se ei sitä paitsi ole mikään kansan viisaus, vaan suora lainaus Uuden testamentin toisesta tessalonikalaiskirjeestä. Mutta sinähän et Raamattua paljon lue? Taitaa tuo alkoholipuoli enemmän kiinnostaa?

Selitä heti miksi et ole töissä? Valehtelet täällä etkä ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset???

Häpeä aikuinen ihminen ja mene töihin! Kuten presidentti sanoi tämä ei ole mikään OLESKELUYHTEISKUNTA!

Osuin selkeästi arkaan paikkaan, kun noin suutuit hehee! :Ddd

• 8+2
        Töihin mene! kirjoitti:

Selitä heti miksi et ole töissä? Valehtelet täällä etkä ole töissä niin kuin vanhempasi ja muut aikuiset ihmiset???

Häpeä aikuinen ihminen ja mene töihin! Kuten presidentti sanoi tämä ei ole mikään OLESKELUYHTEISKUNTA!

Osuin selkeästi arkaan paikkaan, kun noin suutuit hehee! :Ddd

Olen eläkkeellä enkä hae työtä, joten et loukannut minua, vaikka yritit. Minulla ei ole edes velkäa tällä hetkellä. Puolustan vähäosaisia ihmisiä ja halveksin kaltaisiasi huutelijoita.

• Lopeta!
        8+2 kirjoitti:

Olen eläkkeellä enkä hae työtä, joten et loukannut minua, vaikka yritit. Minulla ei ole edes velkäa tällä hetkellä. Puolustan vähäosaisia ihmisiä ja halveksin kaltaisiasi huutelijoita.

Lopeta se valehteleminen ja löysäily ja mene töihin! Mene heti töihin kUULIKKO???? Minä ja presidentti emme hyväksy moista luuseriutta!11111111111111

• 8+2
        Lopeta! kirjoitti:

Lopeta se valehteleminen ja löysäily ja mene töihin! Mene heti töihin kUULIKKO???? Minä ja presidentti emme hyväksy moista luuseriutta!11111111111111

Menehän lypsämään ne lehmäsi. Mutta maito ei taida oikein käydä kaupaksi nykyisin? Sulla on ONGELMA.

• Velatjärjestyy

Itsellä meni Everyday laina Gothialle. Aika hyvin on aina pystynyt siirtää eräpäivää tai maksaa seuraavalla kuulla pari erää. 50€ tulee maksusuunitelma kuluja jos jos yli 1000€ oot velkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe