Hämäräperäisen tuntuinen itä-eurooppalainen kulkukauppias liikkui tänään polkupyörällä Kirkonkylä-Kantti suunnalla. Polkupyörällä päästeli pienessä lumihangessa aika kaukana haja-asutusalueellakin kaupaten epämääräisiä puuesineitä. Mikähän oikein on miehiään? Mistähän näitä tupsahtelee? Onko muilla havaintoja?
Hämäräperäinen kulkukauppias
5
289
Vastaukset
- en osta
Viime viikolla sama pyöräilijä liikkui Karviankylän pohjoisosassa. Joulukoristeita sanoi olevansa kaupalla. En päästänyt sisään sitä hyypiötä. Toivottavasti vanhukset pitävät ovensa lukossa myös päivisin, eivätkä avaa tuntemattomille.
- Ei ehkä kuitilla
Tänä iltana, klo 19 jälkeen polkupyörällä liikkui joku kauppias kirkonkylän liepeillä.
- Anonyymi
Tämmönen ukko liikkeellä ilman joulukoristeita
- Valokuvaajak
Syksyllä samanlaista porukkaa kierteli mm. Keuruulla.
Kaupustelijat liikkuvat polkupyörillä, mutta lähistöllä on todennäköisesti niitten pakettiauto tai vastaava. Kannattaa varmaan ottaa varoiksi tyypeistä kuvia, jos vielä tapaa. Samoin niitten ajoneuvoista. Kamerat valmiiksi.
http://www.suurkeuruu.fi/Uutiset/1194926875979/artikkeli/kaviko ovellasi puolalainen kauppias.html - whitechristmas
Misähän mahtaa nuo puolalaiset kaupustelijat viettää joulua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471