Juu elikkäs meikäläinen potkastiin koulusta liialisten poissaolojen takia.. iski motivaatio pula ja se alko oireilla sairastelulla, masennuksella ja väsymyksenä... nyt kiinostas lähtee aikuispuolelle opiskelemaan jotai mielekäämpää alaa mutta mites tässä kannatas ekaks tehdä? Olen kuulut että työkkärin kautta kannattaa hakeutua koulutukseen? Pitääkö paikkansa ja tukeeko työkkäri koulu tarvikkeissa? Osa syynä koulun käymättömyyteen oli vaikea taloudellinen tila joka ajoi minut masennukseen... rankkaa pärjätä muutamilla kympeillä kuukauden ajan..
koulusta erotettu.
2
180
Vastaukset
- niijo
Yleensä opiskelijan elämä on taloudellisesti tiukkaa. Olisiko sinulla siinä suhteessa nyt sellainen tilanne, jonka voit kestää masentumatta?
Kannattaa varmaan aloittaa siitä, että valitset ammatin, jonka koulutukseen voit päästä. Sitten haet koulutukseen ja opiskelet. Aikanaan valmistut ja menet töihin.
Jokaiselle tulee opiskelun aikana ja työssä päiviä, jolloin ei tunnu hyvältä, ammatti on väärä, opiskelu/työtoverit keljuja, rahat loppu, puoliso mäkättää jne. Sellainen menee ohitse, kun ei vaan jää tuommoisiin roikkumaan. Eteen päin vain! - helllurei
Oot varmaan yrittäny liikaa kykyihis nähden ja siks alko väsyttää. Sun ehkä kannattaa ettii joku helpompi ala, semmonen jolla pärjäät ja saat vähä enemmän itteluottamusta ja opit sitkeäks. Oma ala löytyy sieltä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847