Loppui Natzelta Grematori hommat ja sukan kutominen ihmisten hiuksista tästä saa Eurooppa kiittää ja ylistää Stalinia joka vapautti maailman natzeista,Stalin jää maailman historiin suurimpana Sankarina 1900 luvulta.
Kun Stalin antoi Natzeille ja heidän kätyreille kyytiä.
6
<50
Vastaukset
Staliniin verrattuna Hitler oli hieno mies!
- Ainoa, joka Suomessa
ylistää Stalinia on tämä Grimi-Natzi.
Stalin siirsi Itä-Euroopan yhdestä vankilasta toiseen. Vapaus koitti vasta 1991. Grimi-Natzi ei tiedä sitäkään.
Stalin ehti olla kaksi vuotta liitossa Hitlerin kanssa ja vallata muutaman naapurimaan. Nyt nekin ovat itsenäisiä Grimi-Natzin harmiksi.- tosi on
Ja Nato-natzit surevat Hitleriä,eivät kudo enää sukkia Stalin löi puikot päästä läpi
- tosi on
Stalin tpdella hyvä työn vei Siprtiaan Hitlerin kätyrit jotka hyökkäsivät Venäjälle
- ;-)
Kun stalin lahtasi loput punikit, niin loppui kommunismi Suomesta.
- tosi on
Myöhemmin Reagan antoi kuoliniskun ryzzäbolzuille. Sitä Puzin itkee haastatteluissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573102- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492780