Tutkimushan näytti että persut

faktaa-

ovat keskimäärin hyvin toimeentulevia ihmisiä, on yrittäjiä, opettajia, paljon poliiseja ja ammattisotilaita jne.

Toisin on esim.vas.liitossa, jossa monet ovat köyhiä ja heikosti koulutettuja ihmisiä. Monet vasurit ovat todellisuudessa luusereita.

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persun logiikkaa?

      Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri?

      • faktaa-

        Moni köyhä on luuseri, olen nähnyt. Heitä ei kiinnosta työnteko vaan sossulla eläminen.


      • kokemus vasluuserist

        " Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri? "

        Eihän niin ole kukaan sanonut, vaan että moni vasuri on luuseri ja voisin vielä lisätä, että anarkistikin.

        Itse kun olen yrittäjä täälä etelä-pohjanmaalla,jossa ei nyt paljon edes ole vasureita, niin otin kerran koeajalle kaverin töihin, joka oli vasuri luuseri, siis oli omalla toiminallaan ajanut itsensä ongelmiin ja köyhyyteen, mutta ei tullut mitään töistä.

        Viikon katselin ja soitin lähettäjälleen, että ei tarvitse enää ensiviikolla tulla häiritsemään muidenkin töitä ja jo toisena päivänä tuli humalassa sössöttämään joutavia, mutta työt ei maistuneet kehoituksista huolimatta.

        Aika todennäköisesti varasti myös uudehkot Dewaltin akkuporakoneen ja Makitan höylän, mutta paha syyttää, kun ei tiedä varmaksi, mutta ei oikein muitakaan työntekijöitä kyllä osaa epäillä ja hänellä on varkauksiin myös taustaa.

        Kehtasi vielä tulla akkansa kanssa yksi päivä toimistolleni haukkumaan minut riistäjäkapitaliksi, joka ei välitä auttaa ihmisiä ja pyysivät korvauksia tai kuulemma ajavat asian eteenpäin, kun oli kuulemma laiton irtisanominen?

        Huusin heti, että ulos, niin ukko uhosi, että hän on tappanut miehen ja kysyin, että miten se tähän keskusteluun liittyy? Akka huusi aivan falsetissa, mutta viisasin vain päättäväisen näköisenä ovea ja sanoin, että poistutte myös koko tontilta nopeasti, tai seuraavana alkaa sinivalot vilkkumaan.

        No ikkunasta katsoin kun hontturoivat menemään, ja saakeli niin ukko nakkasi vielä kivellä varaston pikkuikkunan hajalle ja sitten tulikin poliisi jne.

        Kyllä ei voi kuin ihmetellä, että kun on itse pilannut elämänsä, niin se onkin riistäjäkapitalistin vika, kun yrittää vähän pönnätä uuteen elämän alkuun?


      • ++++++
        kokemus vasluuserist kirjoitti:

        " Persun mukaan köyhä ihminen on luuseri? "

        Eihän niin ole kukaan sanonut, vaan että moni vasuri on luuseri ja voisin vielä lisätä, että anarkistikin.

        Itse kun olen yrittäjä täälä etelä-pohjanmaalla,jossa ei nyt paljon edes ole vasureita, niin otin kerran koeajalle kaverin töihin, joka oli vasuri luuseri, siis oli omalla toiminallaan ajanut itsensä ongelmiin ja köyhyyteen, mutta ei tullut mitään töistä.

        Viikon katselin ja soitin lähettäjälleen, että ei tarvitse enää ensiviikolla tulla häiritsemään muidenkin töitä ja jo toisena päivänä tuli humalassa sössöttämään joutavia, mutta työt ei maistuneet kehoituksista huolimatta.

        Aika todennäköisesti varasti myös uudehkot Dewaltin akkuporakoneen ja Makitan höylän, mutta paha syyttää, kun ei tiedä varmaksi, mutta ei oikein muitakaan työntekijöitä kyllä osaa epäillä ja hänellä on varkauksiin myös taustaa.

        Kehtasi vielä tulla akkansa kanssa yksi päivä toimistolleni haukkumaan minut riistäjäkapitaliksi, joka ei välitä auttaa ihmisiä ja pyysivät korvauksia tai kuulemma ajavat asian eteenpäin, kun oli kuulemma laiton irtisanominen?

        Huusin heti, että ulos, niin ukko uhosi, että hän on tappanut miehen ja kysyin, että miten se tähän keskusteluun liittyy? Akka huusi aivan falsetissa, mutta viisasin vain päättäväisen näköisenä ovea ja sanoin, että poistutte myös koko tontilta nopeasti, tai seuraavana alkaa sinivalot vilkkumaan.

        No ikkunasta katsoin kun hontturoivat menemään, ja saakeli niin ukko nakkasi vielä kivellä varaston pikkuikkunan hajalle ja sitten tulikin poliisi jne.

        Kyllä ei voi kuin ihmetellä, että kun on itse pilannut elämänsä, niin se onkin riistäjäkapitalistin vika, kun yrittää vähän pönnätä uuteen elämän alkuun?

        Nyt oli asiaa. Hesassakin monet vasurien kannattajat ovat tahallaan luusereita.


    • Ja tällä logiikalla muuttuu menestyväksi, jos äänestää yllättäen Kokoomusta.

    • Dipster

      Voisikohan se johtua siitä, että tarvitaan piirun verran enemmän koulutusta, jos haluaa äänestää sitä puoluetta, joka ei ole tällä vaalikaudella istunut hallituksessa päättämässä asioista?

    • ghgj...............

      Kun aikanaan Kela perustettiin v 1960 luvun alussa. Niin suuriosa oli kommarit tuon järjestelmän elättejä ja vanhoja työtävieroksua juoppoja.
      Jopa kun ay-liikkeen toimitsijoita v 1980 luvulla putsattiin ennenaikaiselle eläkkeelle oli viina syynä näillä vasemmistolaisilla. Tämän asian tuotiin tv-ssäkin esiin joitakin aikoja sitten..

    • perustuen mihin?

      Mikä tutkimus?

      Lähde?

      Mistä lähteestä aloittaja väitteensä esittää?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe