http://www.iltalehti.fi/asuminen/2014121218923544_an.shtml
Kuka kokematon ja vain osittainsiisti näitä siivousohjeita iltalehteen antaa?
Jos wc pytty puhdistetaan noin ja muka huolellisesti, se on varmaan puhdas. Mutta unohtuiko ohjeen antajalta kokonaan pytyn jalka? Ellei sitäkin välillä puhdisteta, niin se voi näyttää melko likaiselta ja pinttyneeltä. Pesisikö tälläinen tyyppi likaisen ämpärinkin vain reunoista ja sisäpuolelta putipuhtaaksi, mutta jättäisi ulkopuolen likaiseksi? Kaikenlaiset sitä pääseekin vajavaisine neuvoineen ja ohjeineen lehtiin.
Kuka näitä ohjeita antaa
Vajaat ohjeet
2
179
Vastaukset
- vartin kusitauko
En tiiä yksinäisistä naisista, mutta miehen ollessa huushollissa jalka ja säiliö pysyy puhtaana automaattisesti siten, kun mies menee aamulla puolikankeana hädälleen niin kusi lentää kaikkialle muualle paitsi pyttyyn ja hädissään miehen on putsattava koko pönttö ympäristöineen ulkopuolelta läpikotaisin, ettei kukaan huomaisi.
- voi neuvoa väärinkin
jos noin tehtäisiin, laitoshuoltajan näytössä ei pääsisi läpi
ensin pestään aina sisäpuoli ja sitten ulkopuoli , koska sisältä voi ruiskua likaa reunoille. Eikä oikea latoshuoltaja käytä paperia missään siivouksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066