Onko levottomiin jalkoihin luontaislääkkeitä? Tässä ei nyt enää magnesiun ja relax-jalkavoiteet auta. Minulla on lääkitys vaivaan mutta haluaisin kokeilla jotakin luontaisempaa. Olisi mukavaa jokin pehmeämpi vaihtoehto.
Vastaukset 7
- kokenut
Kokeileppa kylmiä geelipusseja (apteekista) iltaisin sukkien sisällä. Minulla ainakin helpottivat kummasti levottomuutta. Jotkut sanoo myös että kylmän ja kuuman vuorottelu tepsisi, siitä en tiedä.
- levoton
Vuosikymmeniä sitten joku lääkäri ohi mennen kehotti syömään kalkkia. Tein työtä käskettyä, ja ongelma katosi.
- Copala
Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.
... niin, että vanhat konstit auttaa. - levoton
Copala kirjoitti:
Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.
... niin, että vanhat konstit auttaa.Sain tuon kalkkineuvon *vuosikymmeniä* sitten, joten ihan uudesta ongelmasta ei ollut kyse.
- eloveena
tarpeeksi paljon magnesiumia ja tarpeeksi vettä päivän aikana tulee juoda
- nestetaspaino
Oireilevat jalat -nestetasapaino ja magnesium.
Jossain ohjeessa parasetamool tabletti iltaisin.
Mutta jatkuva lääkkeiden napsiminen.....
- Anonyymi00007
Cbd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241466
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361082Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella481043Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes921042Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.98755- 67733
- 25710
- 34702
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619- 8611