Levottomat jalat

Sanna

Onko levottomiin jalkoihin luontaislääkkeitä? Tässä ei nyt enää magnesiun ja relax-jalkavoiteet auta. Minulla on lääkitys vaivaan mutta haluaisin kokeilla jotakin luontaisempaa. Olisi mukavaa jokin pehmeämpi vaihtoehto.

7

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

Kokeileppa kylmiä geelipusseja (apteekista) iltaisin sukkien sisällä. Minulla ainakin helpottivat kummasti levottomuutta. Jotkut sanoo myös että kylmän ja kuuman vuorottelu tepsisi, siitä en tiedä.

• levoton

Vuosikymmeniä sitten joku lääkäri ohi mennen kehotti syömään kalkkia. Tein työtä käskettyä, ja ongelma katosi.

• Copala

Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.

... niin, että vanhat konstit auttaa.

• levoton
        Copala kirjoitti:

Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.

... niin, että vanhat konstit auttaa.

Sain tuon kalkkineuvon *vuosikymmeniä* sitten, joten ihan uudesta ongelmasta ei ollut kyse.

• eloveena

tarpeeksi paljon magnesiumia ja tarpeeksi vettä päivän aikana tulee juoda

• nestetaspaino

Oireilevat jalat -nestetasapaino ja magnesium.
        Jossain ohjeessa parasetamool tabletti iltaisin.
        Mutta jatkuva lääkkeiden napsiminen.....

• Anonyymi00007

Cbd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe