Onko levottomiin jalkoihin luontaislääkkeitä? Tässä ei nyt enää magnesiun ja relax-jalkavoiteet auta. Minulla on lääkitys vaivaan mutta haluaisin kokeilla jotakin luontaisempaa. Olisi mukavaa jokin pehmeämpi vaihtoehto.
Vastaukset 7
- kokenut
Kokeileppa kylmiä geelipusseja (apteekista) iltaisin sukkien sisällä. Minulla ainakin helpottivat kummasti levottomuutta. Jotkut sanoo myös että kylmän ja kuuman vuorottelu tepsisi, siitä en tiedä.
- levoton
Vuosikymmeniä sitten joku lääkäri ohi mennen kehotti syömään kalkkia. Tein työtä käskettyä, ja ongelma katosi.
- Copala
Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.
... niin, että vanhat konstit auttaa. - levoton
Copala kirjoitti:
Onko tämä jokin uusi tauti? Minulla kylläkin tuntuu jaloissa joskus nukkumaan mentyä, että jaloilla ei ole rento olo, vaan niitä pitää käännellä ja muutella asentoa. Aina on auttanut kun ajan "tiukkaan ylämäkeen" kuntopyörällä jonkun aikaa.
... niin, että vanhat konstit auttaa.Sain tuon kalkkineuvon *vuosikymmeniä* sitten, joten ihan uudesta ongelmasta ei ollut kyse.
- eloveena
tarpeeksi paljon magnesiumia ja tarpeeksi vettä päivän aikana tulee juoda
- nestetaspaino
Oireilevat jalat -nestetasapaino ja magnesium.
Jossain ohjeessa parasetamool tabletti iltaisin.
Mutta jatkuva lääkkeiden napsiminen.....
- Anonyymi00007
Cbd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561582Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211206- 93997
- 85751
- 40716
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21549- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433