onko järki ottaa kaikki lapset vastaan?

Rupel.

En ymmärrä äitiäni. Hän oli niin aivopesty lapsentekoon, ettei halunnut ehkäistä, vaikka jopa vanhoillislestadiolainen lääkäri suositteli sitä äidille! Äiti yritti järjestää tälle lääkärille hoitokokousta! :O

Lääkäri sai nauttia SRK:n luottamusta ja on yhä tehtävissään, mutta äiti on yliaivopesty ja luulee olevansa maailman parhaalla tavalla uskomassa oleva!
Kotimme oli köyhä. Silti äiti halus ottaa kaikki vastaan. Äitillä oli masennusta ja vaikka mitä... Äiti ei käynyt täysillä. Synnytti sairaan ison perheen ja minä olen yksi heistä. En minäkään täysillä käy! En todellakaan olis halunnu syntyä... tällaisena vajaaälyisenä... köyhään kotiin, jossa ei joka päivä ollut edes ruokaa tarjolla!
Ja silloinkin, kun oli, se oli jotain makaronia halvimmalla jauhelihalla, mitä kaupasta saa ja mausteita ei ollut, koska se on KALLISTA! Ainut mauste, mitä kotonamme oli, oli suola ja äiti kontrolloi sen käyttöä, koska suola on niin valtavan kallista.
Salaattia ei ollut ikinä ja juomanakin joimme halavinta sekamehutiivistettä!
Ja ahtauduimme sairaan pieneen taloon. Osa nukkui varastossa, koska tilaa ei riittänyt sisältä kaikille. Ite olin yks niistä, joka sai nukkuu varastossa ja talavella oli ihan helekutin kylymää siellä! Tarpeeks vain vällyä, ni jotenkin tarkeni.

Eikä meillä ollut polkupyöriä, koska ne olivat kalliita!
No menneisyys on mennyttä ja on katottava eteen.
Ite en todellakaan aio ite jatkaa vanhempien tekemiä virheitä. En tule menemään kiihkouskovaisen naisen kans naimisiin, josko tuun edes menemään.
Minusta syntyi rikkinäinen ihminen josta ei ehkä koskaan tule ehjää...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exä myös

      Voimia sulle kohtalotoverini... =) Kyllä sä selviit!

    • se on sitä

      Syy ei ole äitisi ensisijaisesti vaan niiden mielettömien epäRaamatullisten omatekoisten missä lie tehtyjen oppien sekamelska ja sama se on edelleenkin.

      Ei kukaan johtoporukasta saa silmiään ja suutaan auki eikä opi lukemaan mitä siellä Kirjassa sanotaan lastenkin lukumäärästä, siellä ei sanota yhtään sanaa aiheesta!

      Jokainen hankkikoon lapsia yks tai kymmenen mutta Jumalan ja uskoelämän kans sillä ei ole mitään tekemistä.

      • joooooooo

        Hyviä satuja.

        Viihdettä kaamokseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe