Heippa!
Olen 23-vuotias nainen Helsingistä. Olen ratsastanut aktiivisesti n. 7 vuoden iästä alkaen, omistanut kolme hevosta ja kilpaillut esteratsastuksen parissa. Kolme vuotta sitten kilpaponini jouduttiin lopettamaan jalkamurtuman takia ja hevoshommat jäi siihen.
Nyt tuntuu siltä että on taas aika siirtyä rakastamansa asian pariin. Etsin Helsingistä tai muualta pääkaupunkiseudulta tallia, jossa saisi käydä pari kertaa viikossa auttelemassa tallitöissä tai hevostenhoidossa ja, mikäli mahdollista, niin myös ratsastamassa.
Mieluisin vaihtoehto minulle olisi, että maksan omistajalle avullani sekä tallitöillä ja palkaksi saan vähän paijailla heppoja ja ratsastaa. Voidaan myös sopia jostakin sopivasta "vuokrahinnasta". Kaipaan siis ihan vaan leppoista hevosten kanssa oleilua, tulen tällä hetkellä varmasti iloiseksi jopa karsinan putsauksesta koska kaipuu ylipäätään hevosten pariin on tällä hetkellä niin kova. :D
Opiskelen terveydenhoitajaksi ja lisäksi teen töitä sairaalassa, joten pääsisin tallille varmaankin 1-3 x vkossa. Tenttikausina ja muuten kiireinä viikkoina käyntikerran varmasti ovat harvemmassa.
Otathan minuun yhteyttä sähköpostilla niin jutellaan lisää ja sovitaan kaikille sopivat järjestelyt!
[email protected]
Tarjolla reipas talliapulainen
Elpe1
0
135
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591