Olen ollut ystävätön koko ikäni. Puhun hyvin vähän muuta kuin asiaa. En ole mitenkään ujo enkä arka, mutta kun puhutaan vapaamuotoista, niin se ei herätä mitään ajatuksia, päässäni ei liiku yhtään mitään. No kun yläpää on tyhjä, niin ei sitä sanottavaakaan ole.
Esimerkiksi työssä puhun ihan normaalisti, kun puhutaan asioista, jotka eivät mene yli hilseen. Yli hilseen meneviin asioihin ei tietenkään ole mitään sanottavaa, koska minulla ei ole aavistustakaan, mistä puhutaan.
Olen tällainen tyhmänsorttinen. Kyllä se vähän haittaa elämää, mutta muuten pärjään ihan hyvin.
Päässä ei liiku mitään
6
295
Vastaukset
- 3+2
Oletko mielenterveys-alalla töissä?
- ei älyn jättiläinen
En ole mielenterveysalalla, vaan tietojärjestelmien kanssa tekemisessä työni vuoksi. Loogista päättelyä vaativa työ sujuu. Samoin kirjallinen ja suullinen ilmaisu, siis asiallinen ilmaisu.
Ja olen "harjoitetellut" sitä ei-asiapitoista puhumista tietoisesti useita kymmeniä vuosia, ei ole muuttunut miksikään. Kummallista ylipäätään kuvitella täällä keskusteluissa, etteivät ihmiset muka ole tehneet mitään itseään muuttaakseen. Itseäni ei vähäpuheisuus haittaa, mutta siitä tulee palautetta aika ajoin. Miehille asiapitoisuus sallitaan mutta naisten pitäisi olla herttaisia hoivaajia ja puheenpölöttäjiä.
- kkkkateellinen
Olet saavuttanut NIRVANAN.
Sama juttu on itselläni, mutta onko se tyhmyyttä? enpä usko. Kaikki eivät vaan ole niin puheliasta tyyppiä. Itse olen vähäpuheisuuteni jo hyväksynyt ja samaa suosittelen sinulle. Ala vaan arvostaa itseäsi sellaisena kuin olet niin kyllä se siitä. Vaikeita aikoja toki tulee, mutta kyllä se siitä;). Sosiaalisuutta voi toki harjoitella esim töissä puhumalla ja kommentoimalla muiden juttuja.
- ei sanottavaa
Mun veljeni tyttöystävä taas höpöttää ihan tyhjästä ja nauraa joka asialle. Onhan hän herttainen ja aurinkoinen ihminen. En sitten tiedä mitä hänen päässään liikkuu, kun puhetta vain pulppuaa. En sano, että hänkään olisi tyhmä. En tunne häntä.
- nähty on
Yleensä pölöttäjillä on ystäviä. Hiljaisemmilla ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2665720Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651899- 1801710
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71016Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49911Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902