Töitä Marmariksesta ensi kesäksi

Sydän

Oon menossa Marmarikseen melkein koko kesäks.
Haluaisin töitä myös sieltä. Käykö työnhaku näin suomesta käsin.
Onks kellään mitään tietoa ensi kesän työpaikoista?
Tai onks kellään kokemuksia työnteosta Marmariksessa kesällä?
Mul on yksi paikka jo korvan takana.
Mut lisää kaipaisin...

5

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suski

      Minkä ikänen oot? Mistä paikasta sä olisit saamassa töitä kesäks? Sun kannattaa varmaan käydä kaikissa noissa turkkin kotisivustoilla ja lähettää niihin ravintoloihin ja baareihin mailia ja kysellä, että olisko mahdollista saada koko kesäks töitä sieltä.
      Olin itse viime kesänä Marmariksella ja tutustuin semmoseen britti tyttöön joka toimi tarjoilijana paikallisessa ravintolassa kuukauden verran ja sen jälkeen se oli kai bazaareilla sen poikaystävän kanssa. Tyttö kertoi, että oli saanut myös kämpän itselleen työpaikan kautta.
      Mutta käy ihmeessä lähettään niille mailia!

    • Täti

      Unohda se työnteko Turkissa. Lupia ei irtoa ja laittomana työntekijänä hyvilllä puheilla olet turvaton. Ihan vakavissani juttelen, te otatte liian suuria riskejä lähtiessänne luvatta töihin. Harmittaa se, että ette ymmärrä mistä on kysymys. Turkissa ei nuoret naiset kovin usein muuta pois kotoa ennen avioitumistaan. Kun te menette sinne, monet ajattelevat teidän olevan varsin vapaamielisiä ja suostuvaisia melkein mihin vain. Tulee vääriä tulkintoja, ennakkoluuloisia ne turkkilaisetkin ovat ja samalla tapaa tekevät yleistyksiä kuin me suomalaisetkin. Sitten kun asiat menee poskelleen, te tulette häntä koipien välissä kotiin ja kerrotte kuinka kauheita ne turkkilaiset on. Oikeesti pitäis ehkä kuitenkin sanoa, että olitte itse typeriä ja hyväuskoisia kun lähditte. Miettikääpä vielä löytyiskö töitä täältä. Täällä se työaika olis 8 tuntia ja Turkissa 10-12 tuntia päivässä.

    • mene töihin

      Siellä tarvitaan työlupa ja sitä sinä et saa. Sitten olet laitonta työvoimaa, ratsia voi tulla milloin hyvänsä, pomo pistää pihalle, kun et anna ja mitään vakuutusta ei ole tapaturmien varalle. Ja tiedätkö palkkatason tarjoilijoilla, tiskareilla, basaarikauppiailla, se on 100-200€/kk. Mene lomalle, mutta jätä työhaaveet.

      • Ellu

        ihan totta puhut.
        olen asunut turkissa ja sielta ei ilman taydellista kielitaitoa ja työlupaa saa mitaan kunnon toita. baaritoissa kay vaan 'helpot' tytsit, ja jos ratsia tulee olet venakkojen kanssa samassa putkassa niin kauan kuin sut rahdataan kentan kautta kotisuomeen, tietokoneelle merkinta etta olit laittomasti toissa. ja palkat todellakin on n. 100-200 euroa kuussa naissa kesatoissa, ei vapaapaivia ja n. 10h paivassa toita. en suosittele. parempi että saastat rahaa ja otat pelkat lennot. sitten etsit hotellin omatoimisesti ja lomailet vaan vaikka kuukauden.


      • 10 tuntia
        Ellu kirjoitti:

        ihan totta puhut.
        olen asunut turkissa ja sielta ei ilman taydellista kielitaitoa ja työlupaa saa mitaan kunnon toita. baaritoissa kay vaan 'helpot' tytsit, ja jos ratsia tulee olet venakkojen kanssa samassa putkassa niin kauan kuin sut rahdataan kentan kautta kotisuomeen, tietokoneelle merkinta etta olit laittomasti toissa. ja palkat todellakin on n. 100-200 euroa kuussa naissa kesatoissa, ei vapaapaivia ja n. 10h paivassa toita. en suosittele. parempi että saastat rahaa ja otat pelkat lennot. sitten etsit hotellin omatoimisesti ja lomailet vaan vaikka kuukauden.

        vaan 20-30 tuntiakin voi joutua painamaan paskasta palkasta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe