1. 1
2. 1x2
3. 1
4. 2
5. x2
6. 1
7. 1x
8. 1
9. 1x
10. 2
11. 1
12. 1x
13. 1
tasureita pitäis kyllä lisätä
taitaa vaan hinta nousta liikaa
Tätä meinaan kokeilla
7
1073
Vastaukset 7
- Von-Bruker
..meni nimittäin pahasti mettään...
- kokeilin
joo pieleen meni mutta menköön
kympitkin sai näköjään 42.30€
aika hyvin.
entä itselläs? - Alik. Kine
kokeilin kirjoitti:
aika hyvin.
entä itselläs?Perseelleen meni. 5 oikein 4. järjestelmällä. Isällä oli 8 oikein. Jopa äitinikin veikkasi minua paremmin, 6.
- rivi
Alik. Kine kirjoitti:
Perseelleen meni. 5 oikein 4. järjestelmällä. Isällä oli 8 oikein. Jopa äitinikin veikkasi minua paremmin, 6.
yksi 13 oikein
eipä lannistuta tästä - Von-Bruker
kokeilin kirjoitti:
aika hyvin.
entä itselläs?Tuli kyllä vuoden pohjanoteeraus. 5 oikein. Voi heittää smalla hyvästit Englannin matkalle :-)
(SM vakiossa)
Nooh, ehkä ens viikolla. Jotenkin aina vaihtoehtoset menee hukkaan. Kun laittaa jollekkin 1x, niin se on varma ykkönen (3-0)... - parempi
Von-Bruker kirjoitti:
Tuli kyllä vuoden pohjanoteeraus. 5 oikein. Voi heittää smalla hyvästit Englannin matkalle :-)
(SM vakiossa)
Nooh, ehkä ens viikolla. Jotenkin aina vaihtoehtoset menee hukkaan. Kun laittaa jollekkin 1x, niin se on varma ykkönen (3-0)...6 oikein ja niistäkin yksi ummessa eli viiteen jäi
tsempataan vaan
- lipppissmake
tuommosella rivillä saa mitään muuta kun hyppykupan roskiksesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601