1. 1
2. 1x2
3. 1
4. 2
5. x2
6. 1
7. 1x
8. 1
9. 1x
10. 2
11. 1
12. 1x
13. 1
tasureita pitäis kyllä lisätä
taitaa vaan hinta nousta liikaa
Tätä meinaan kokeilla
7
1030
Vastaukset
- Von-Bruker
..meni nimittäin pahasti mettään...
- kokeilin
joo pieleen meni mutta menköön
kympitkin sai näköjään 42.30€
aika hyvin.
entä itselläs? - Alik. Kine
kokeilin kirjoitti:
aika hyvin.
entä itselläs?Perseelleen meni. 5 oikein 4. järjestelmällä. Isällä oli 8 oikein. Jopa äitinikin veikkasi minua paremmin, 6.
- rivi
Alik. Kine kirjoitti:
Perseelleen meni. 5 oikein 4. järjestelmällä. Isällä oli 8 oikein. Jopa äitinikin veikkasi minua paremmin, 6.
yksi 13 oikein
eipä lannistuta tästä - Von-Bruker
kokeilin kirjoitti:
aika hyvin.
entä itselläs?Tuli kyllä vuoden pohjanoteeraus. 5 oikein. Voi heittää smalla hyvästit Englannin matkalle :-)
(SM vakiossa)
Nooh, ehkä ens viikolla. Jotenkin aina vaihtoehtoset menee hukkaan. Kun laittaa jollekkin 1x, niin se on varma ykkönen (3-0)... - parempi
Von-Bruker kirjoitti:
Tuli kyllä vuoden pohjanoteeraus. 5 oikein. Voi heittää smalla hyvästit Englannin matkalle :-)
(SM vakiossa)
Nooh, ehkä ens viikolla. Jotenkin aina vaihtoehtoset menee hukkaan. Kun laittaa jollekkin 1x, niin se on varma ykkönen (3-0)...6 oikein ja niistäkin yksi ummessa eli viiteen jäi
tsempataan vaan
- lipppissmake
tuommosella rivillä saa mitään muuta kun hyppykupan roskiksesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657